Buchcio080 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Po wymianie napinacza łańcuszka i napinacza dalej słychać klekot na wałkach. Chce sprawdzić ciśnienie, doradźcie gdzie jest się najlepiej podpiąć i jaki tam jest dostęp. Pozdrawiam 1
kawowy19 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 jak dobrze pamiętam to w podstawie filtra oleju jest czujnik ciśnienia. Wykręcasz czujnik, wkręcasz manometr i tyle
Buchcio080 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Znalazłem Dzięki Tylko wymieniłem pompę oleju i napinacz i ciśnienie nadal spada do 1.5 i silnik chodzi jak traktor Co teraz zrobić? Silnik out?
szczur_84 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 jakiej firmy pompę masz zamontowałeś? czy smok olejowy też był czyszczony? u mnie mechanik wymieniał pompę FEBI i każda z trzech nowych nie trzymała ciśnienia dopiero Topran (ponoć chłam) działa już drugi rok bez zarzutu. Ostatnio podjechałem do niego i sam profilaktycznie sprawdziłem ciśnienie i jest wporządku. Dodam że niezłego rabanu narobił swojemu dostawcy części za tego Febiego ( jeden z lepszych sklepów w Rzeszowie ).
otw Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Jaki jest koszt oryginalnej pompy oleju?
strazak93 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Ja w ASO Seata płaciłem 470zł,a co dziwne w ASO VW chcieli 580zł
otw Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Jakie miałeś wartości ciśnienia przed i po wymianie pompy?
strazak93 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 (edytowane) Na starej pompie ciśnienie spadało gdzieś do ok 1,2,i do tego strasznie falowało,po wymianie pompy ciśnienie jest już ok,nie faluje,a ciśnienie na rozgrzanym trzyma w okolicach 2 bar. Edytowane 17 Sierpnia 2014 przez strazak93
radko123 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Na starej pompie ciśnienie spadało gdzieś do ok 1,2,i do tego strasznie falowało,po wymianie pompy ciśnienie jest już ok,nie faluje,a ciśnienie na rozgrzanym trzyma w okolicach 2 bar. Jak spadało ci do 1,2 to miałeś jakieś objawy niskiego ciśnienia, hałas łańcucha, kontrolka?
strazak93 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Jak się zagrzał to napinacz się tłukł i wywalał błąd(ktoś przede mną wymienił napinacz na chinola),kontrolka oleju ani razu nie migneła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się