marcinch001 60 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Mi pukały amorki , po wymianie cisza . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek882 2 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Byłem dzisiaj na stacji kontroli pojazdów wszystko sprawdzone w zawieszeniu i nic nie zobaczyli amorki 80% sprawności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch001 60 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 To ze amorki sprawne w 80 % to nie oznacza ze nie pukają , ja miałem to samo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adasm112 2 Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Witam. Kolego wydaje mi się ze będzie to magiel. Spróbuj zrobić tak że zdejmij koła i odkrec tylko sworzen od zwrotnicy od końcówki drążka. Jak już odkręcić próbuj ruszać i wtedy zobaczysz jaki masz luz na maglu. Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek882 2 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Witam. Kolego wydaje mi się ze będzie to magiel. Spróbuj zrobić tak że zdejmij koła i odkrec tylko sworzen od zwrotnicy od końcówki drążka. Jak już odkręcić próbuj ruszać i wtedy zobaczysz jaki masz luz na maglu. Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka tylko że magiel by mi pukał za kierownicą a tutaj ewidentnie słychać jak np prawe koło wpadnie w studzienkę to puka lewe wpadnie puka ale to też nie zawsze. Mechanik mówił że najprawodopodobniej amorki tez mam pęknięty odbój od amortyzatora. W przyszłym tyg oddam to popatrzy co tam się dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 miałem to samo i okazał się drążek,tam się robi luz przy maglu,odkręć końcówkę od zwrotnicy i energicznie szarp do siebie ,ciężko wyczuć luz ,a podczas jazdy stuka jakby miał się urwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek882 2 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 miałem to samo i okazał się drążek,tam się robi luz przy maglu,odkręć końcówkę od zwrotnicy i energicznie szarp do siebie ,ciężko wyczuć luz ,a podczas jazdy stuka jakby miał się urwać u mnie jest takie głuche puknięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 wjedź na jakiś mały krawężnik i zjedź z niego cofając kierownica skręcona mocno w prawo,jak stuknie wg mnie drążek do wymiany,u mnie stukało jak przejeżdżałem przez rowek zostawiony na kostce do odpływu wody ,jak szarpałem ręką praktycznie nic nie było słychać ,na stacji diagnostycznej nic nie wyszło,podejrzewam że wiele osób ma tam luz ,a wymieniają magiel,zawiechy ,amory itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek882 2 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 wjedź na jakiś mały krawężnik i zjedź z niego cofając kierownica skręcona mocno w prawo,jak stuknie wg mnie drążek do wymiany,u mnie stukało jak przejeżdżałem przez rowek zostawiony na kostce do odpływu wody ,jak szarpałem ręką praktycznie nic nie było słychać ,na stacji diagnostycznej nic nie wyszło,podejrzewam że wiele osób ma tam luz ,a wymieniają magiel,zawiechy ,amory itp Zauważyłem że jak jade na wprost i zjeżdżam z lekkiego krawężnika z lekko skręconymi kołami w lewo to jest puknięcie no i jak jadę prosto po dziurach i koło wpadnie np w studzienkę zapadniętą to też jest puk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Podobne miałem objawy,wymieniłem prawy drążek i cisza,roboty na ok 1 godz na spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek882 2 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 (edytowane) To dam znać mechanikowi żeby to zobaczył przy okazji Wysłane z mojej Sony Xperia z2 za pomocą Tapatalk. Gdyby to były jednak drążki to trzeba robić zbieżność po takim zabiegu? Edytowane 7 Kwietnia 2016 przez Jarek882 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek882 2 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Greg u mnie chyba będą winne amorki z przodu bo na prostej drodze auto nie ściąga ale jak wjadę w koleiny czy jakieś nierówności to auto jest niestabilne i raz wyjeżdża w prawo raz w lewo. Zbieżność była robiona we wrześniu przy wymianie zawieszenia wszystko było na zielono przód i tył. Opony 225.40.18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 u mnie przed wymianą drążka geometria też była na zielono,co do ściągania jak będziesz miał luz w układzie kierowniczym to cię będzie po koleinach rzucać ,też przed wymianą drążka miałem problem utrzymać auto na drodze ,teraz tego nie mam,nie mówię ,bo amory też możesz mieć słabe ,ale powiem ci że u mnie siedzą jeszcze fabryczne i w poprzednim roku na przeglądzie miały po 78%,tył wymieniałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszeks 3 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Polecacie jakiś warsztat w okolicach Katowic, Częstochowy do sprawdzenia zawieszenia? Mój diagnosta nie widzi problemu a zawieszenie stuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek882 2 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 u mnie przed wymianą drążka geometria też była na zielono,co do ściągania jak będziesz miał luz w układzie kierowniczym to cię będzie po koleinach rzucać ,też przed wymianą drążka miałem problem utrzymać auto na drodze ,teraz tego nie mam,nie mówię ,bo amory też możesz mieć słabe ,ale powiem ci że u mnie siedzą jeszcze fabryczne i w poprzednim roku na przeglądzie miały po 78%,tył wymieniałem Wymieniłem amorki z przodu z odbojami i osłonami jeździłem z 20km nic nie puka zobaczymy później. Auto lepiej się trzyma drogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1987 0 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Ja sie dolacze do tematu. Zaczelo sie tak stukniecia przy ruszaniu i chamowaniu i na dziurach. A teraz ciagly metaliczny stuk nawet na rownej drodze. przejechalem tak tylko ze 100km jakies pomysly od czego zaczac? Zawieszenie kompletne wymienione 20tys km temu U mnie problem rozwiazany. Dzwonila poduszka skrzyni biegow wystarczylo dokrecic srobke i zrobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gentleman 0 Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 (edytowane) Czy luzy na (lozyskach??) tej czesci skrzyni biegow znajdujacyh sie po obu stronach skrzyni , moga objawiac sie grzechotaniem na nierownosciach/kostce czy raczej przyczyny szukac w zawieszeniu? Zaobserwowalem ostatni maly luz na tych czesciach przy skrzyni bedac na kanale... Edytowane 27 Września 2016 przez Gentleman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK20 0 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Witam. Podepne się pod temat. U mnie w B6 pojawiło się ostatnio delikatne postukiwanie kiedy kręce kierownicą w miejscu. Nie podczas jazdy. Tak to ogólnie nic nie stuka, nic nie słychać nawet kiedy wpadne w dziure też jest cichutko ale gdy kręce kierownicą w miejscu to słyszę delikatne stuki. Co to może być? Sworznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszaq92 2 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Ja mam problem tego typu ze mi stuka po lewej stronie nawet na prostej drodze. Końcówki nowe, amory nowe. I mam tez dziwny objaw jak wjezdzam na rondo i jade w lewo to samochod kolysze mocno na boki. Wahacze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się