Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne stuki w przednim zawieszeniu


adasm112

Rekomendowane odpowiedzi

Witam odsmażam kotleta...u mnie ten sam problem występuje w audi B7 ..coś stuka lata jak by było  odkręcone takie ala pływanie metalu... niby z prawej strony niby w okolicach skrzyni biegów .. wymieniłem poduszkę od skrzyni biegów bo stara była już zmęczona z kolegą mechanikiem myśleliśmy że to na bank to lecz niestety nie .. sprawdziliśmy każdą jedna śrubkę we zawieszeniu luzy i nic ...a stuki nadal są najbardziej przy małej jeździe przy dziurach plus zauważyłem jak hamuje przód tył to tak jak by coś przeskakiwało..zostało nam zobaczyć kolumne macphersona i całe amorki .. jedynie jeszcze klocki jakiś czas temu były wymienione 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Langista napisał:

A przeguby?

3 wymienione nówki z meyle ..strona  pasażera od skrzyni jest stary przegub .. myślisz że takie wrażenie że jest coś odkręcone przy dziurach mógł by dawać przegub?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Langista napisał:

Oczywiście. Sprawdź jeszcze raz te przeguby, potem magiel, zawieszenie i amortyzatory.

Okej dziękuję za podpowiedź sprawdzę na pewno pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema , 

Ja mam taki problem że wszystko wymieniłem z przodu przeguby wszystkie poduszki amora wachacze  całość piasty typowo wszystko i mi ciągle stuka do przodu mniej do tyłu mocniej  w sumie już chyba nie mam co kupowan nowego z zawiech ktoś coś jakiś pomysł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tulei nie zerwało przy montażu? Jakiej firmy zawias?

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LEMFÖRDER:) zapomniałem dodać że przy małych prędkościach czyli parkowaniu najgorzej przy cofaniu Podczas normalnej jazdy i szybkiej cicho :kox:  zawias kyb tarcze ATE klocki ATE przeguby SKF innych raczej nie ma (szukałem) wew i zew poduchy też lemf także worek hajsu na wszystko i brak efektu ? 

Edytowane przez ernix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to jedna wielka porażka z wykrywaniem luzów przy naszych a4 b6  ,  ja już wymieniłem  wszystkie górne wachacze prawa + lewa strona , tuleje dolnych tylnych wahaczy strona prawa + lewa  , końcówki drążków prawa + lewa strona i nadal coś puka , puka  np przy zjeżdżaniu z krawężnika i po nierównośćiach., mam już kuźwa tego auta dość , byłem u 3 mechaników na 3 stacjach diagnostycznych i lipa , już kuźwa nigdy więcej pier**lonego wielowachaczu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dbaluch napisał:

Ogólnie to jedna wielka porażka z wykrywaniem luzów przy naszych a4 b6  ,  ja już wymieniłem  wszystkie górne wachacze prawa + lewa strona , tuleje dolnych tylnych wahaczy strona prawa + lewa  , końcówki drążków prawa + lewa strona i nadal coś puka , puka  np przy zjeżdżaniu z krawężnika i po nierównośćiach., mam już kuźwa tego auta dość , byłem u 3 mechaników na 3 stacjach diagnostycznych i lipa , już kuźwa nigdy więcej pier**lonego wielowachaczu 

Drążki też wymieniałeś,u mnie pukał drążek ,a luz był praktycznie nie wyczuwalny,najbardziej jak zjeżdżałem z krawężnika,może pukać magiel lub kolumna kierownicza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, greg2505 napisał:

Drążki też wymieniałeś,u mnie pukał drążek ,a luz był praktycznie nie wyczuwalny,najbardziej jak zjeżdżałem z krawężnika,może pukać magiel lub kolumna kierownicza

 

Dokładnie, ja też szukałem przez 80 k km co mi stuka, dopiero jak rozpiąłem końcówkę drążka ze zwrotnicy to luz na drążku można było wyczuć.

 

Tylko, że jak kolega @Dbaluch już tyle wymienił to drążki też miał luźne i raczej ktoś je powinien sprawdzić pod kątem luzów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, greg2505 napisał:

Drążki też wymieniałeś,u mnie pukał drążek ,a luz był praktycznie nie wyczuwalny,najbardziej jak zjeżdżałem z krawężnika,może pukać magiel lub kolumna kierownicza

Miałem je nawet kupione lecz ich nie założyłem , szarpałem za nie i  nic nie mogłem  wyczuć żadnego luzu , nie wiem może to wina tego że mam ręce  jak kowal , u mnie najbardziej słychać jak zjade np z krawężnika  i na  dziurawe drodze też to słychać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, greg2505 napisał:

  ... najbardziej jak zjeżdżałem z krawężnika,może pukać magiel lub kolumna kierownicza

 No tak ale zjeżdżając z krawężnika amortyzator jest poddany rozciąganiu  i on   w tym dolnym  położeniu  może mieć wyrobiony luz i może pukać ,  jeśli gadam głupoty to proszę mnie poprawic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Dbaluch napisał:

Miałem je nawet kupione lecz ich nie założyłem , szarpałem za nie i  nic nie mogłem  wyczuć żadnego luzu , nie wiem może to wina tego że mam ręce  jak kowal , u mnie najbardziej słychać jak zjade np z krawężnika  i na  dziurawe drodze też to słychać 

Ja energicznie pociągałem za końcówkę i raz na jakiś czas było bardzo ciche stuknięcie na drążku,a podczas zjeżdżalnia z krawężnika głośne stuknięcie jakby nie wiadomo jaki luz był,co do amorów miałem naprawdę słabe i nic nie pukało,jedynie przód się bujał

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, greg2505 napisał:

Ja energicznie pociągałem za końcówkę i raz na jakiś czas było bardzo ciche stuknięcie na drążku,a podczas zjeżdżalnia z krawężnika głośne stuknięcie jakby nie wiadomo jaki luz był,co do amorów miałem naprawdę słabe i nic nie pukało,jedynie przód się bujał

 

Końcówki drążków wymieniłem w ciemno , były pierwsze od nowości i niczym nie odbiegały od tych Lemforderów które wyciągłem z kartonika jako nowe  więc czy jest możliwość  że końcówki  po tylu latach bez najmniejszych luzów a drążki   wyrobione ?  Czy jak już czy nie powinno być to odwrotnie że jako pierwsze padają końcówki a później drążki ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Dbaluch napisał:

czy jest możliwość  że końcówki  po tylu latach bez najmniejszych luzów a drążki   wyrobione ?

 

Jest taka możliwość. W moim poprzednim golfie IV prawa końcówka drążka jest ORI (450k km przebiegu, auto dalej w rodzinie) a prawy drążek był dwa razy zmieniany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam że po odkreceniu końcówki drążka  sam  drążek pod swoim ciężarem się utrzymywał  w powietrzu  co według mnie świadczy o tym iż drążek nie jest nadmiernie  wyeksplatowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, pelonek1 napisał:

 

Jest taka możliwość. W moim poprzednim golfie IV prawa końcówka drążka jest ORI (450k km przebiegu, auto dalej w rodzinie) a prawy drążek był dwa razy zmieniany. 

Czyli jednak nie ma na to reguły 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, greg2505 napisał:

Jeszcze na kolumnie sprawdź luz ,u mnie był taki (film poniżej),po wymianie kolumny cisza

 

Kręcąc kierownicą krótki energicznymi  ruchami  na postoju to czy Na kierownicy nie było tego luzu czuc ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...