Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne stuki w przednim zawieszeniu


adasm112

Rekomendowane odpowiedzi

Ja wymieniłem 4 wahacze z prawej strony i dalej stuka z prawej strony z przodu np po zjechaniu z krawężnika, czy to drążki czy końcówki drążków mogą być? Wymienić to i to czy tylko końcówki drążków wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja obstawiam amortyzator, mialem tak samo ze jak wjechalem lub zjecjalem z kraweznika to bylo slychac uderzenie....ja zmienialem wszystko amortyzator poducha na amortyzatorze i sprezyny i stukanie ustalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seniu001 czy jak koło podskoczylo Ci delikatnie to też stukało? U mnie delikatne podbicie koła nic nie powoduje żadnego hałasu dopiero mocniejsze daje głośną oznake stuku, byłem n SKP i nic nie stukalo jak mi amory sprawdzali, najgorzej jak wpadne gdzieś w studzienkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seniu001 czy jak koło podskoczylo Ci delikatnie to też stukało? U mnie delikatne podbicie koła nic nie powoduje żadnego hałasu dopiero mocniejsze daje głośną oznake stuku, byłem n SKP i nic nie stukalo jak mi amory sprawdzali, najgorzej jak wpadne gdzieś w studzienkę

Sprawdź drążki jak wyżej napisałem ,na SKP nie wyjdzie że mają luz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam taki pusty dźwięk przy nie równościach dochodzący z lewej strony, a teraz doszedł jeszcze taki stuk przy skrętach. Czy to może być drążek kierowniczy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręć końcówkę od zwrotnicy , energicznie i mocno pociągnij do siebie za drążek ,jak będzie minimalny, nawet prawie nie wyczuwalny luz ,to winny będzie drążek ,roboty na 15 min

Edytowane przez greg2505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seniu001 czy jak koło podskoczylo Ci delikatnie to też stukało? U mnie delikatne podbicie koła nic nie powoduje żadnego hałasu dopiero mocniejsze daje głośną oznake stuku, byłem n SKP i nic nie stukalo jak mi amory sprawdzali, najgorzej jak wpadne gdzieś w studzienkę

Sprawdź drążki jak wyżej napisałem ,na SKP nie wyjdzie że mają luz

Drążek czy końcowka drążka wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seniu001 czy jak koło podskoczylo Ci delikatnie to też stukało? U mnie delikatne podbicie koła nic nie powoduje żadnego hałasu dopiero mocniejsze daje głośną oznake stuku, byłem n SKP i nic nie stukalo jak mi amory sprawdzali, najgorzej jak wpadne gdzieś w studzienkę

Sprawdź drążki jak wyżej napisałem ,na SKP nie wyjdzie że mają luz

Drążek czy końcowka drążka wystarczy?

Odkręć koñcówkę od zwrotnicy , drążka nie,przy okazji sprawdź luz na końcówce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie była jedna śruba nie dokręcona przy sankach i stukało przy skrętach. A ja myślałem że to któryś wahacz albo końcówka :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się do tematu. U mnie sprawa wygląda tak że przejeżdżając przez studienkę lub nierówność z prawej strony słychać stuk. A na kostce to jest cały czas stukanie. Bujając autem lewo prawo nic się nie dzieje czyli wychodzi że to tylko przy "pionowym" ruchu zawiechy coś puka. Na trzepakach nic nie wyszło, wymieniłem łącznik i banany. Bez poprawy:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze amor masz walniety .

A moge to jakos sprawdzic? Czy trzeba to wszystko rozbierac? I jesli wyszloby ze amor to mozna wymienic tylko jeden czy trzeba jakos parami?

Myslalem jeszcze sprawdzic drazek bo koledzy pisali ze tez moze byc. A wymieniac wszystko po kolei to tez mi sie nie usmiecha:-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drążek możesz sam sprawdzić wyżej napisałem jak, jeśli nie to sprawdzisz amory , tu trochę więcej roboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesli juz amory to jak z wymiana? Parami czy mozna pojedynczo? I czy sprezyny tez trzeba od razu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się w końcu wyeliminować to irytujące stukanie :) Była to pierdoła a mianowicie gumy w których siedzą prowadnice zacisków były wyrobione i nie trzymało się to kupy. Wymiana 10 min i znowu mogę się cieszyć ciszą w autku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się w końcu wyeliminować to irytujące stukanie :) Była to pierdoła a mianowicie gumy w których siedzą prowadnice zacisków były wyrobione i nie trzymało się to kupy. Wymiana 10 min i znowu mogę się cieszyć ciszą w autku :D

Witam czy mógłbym się podłączyc bo u mnie na postoju przy skręcaniu kierownicą dla mnie stukanie tak jakby z maglownicy a w czasie jazdy pojedyńcze tak jakby chrupnięcia a przy jeździe po nierównościach metaliczny dźwięk.

Edytowane przez keram7576
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam podobny problem tzn:

Jak jadę po łuku np w prawo i wychodze na prostą i dam w lewo to słychać takie chrupnięcie wręcz, tak jakby coś miejsce połączenia wachacza lub końcówka drążka nie trzymała już. Na stacji kontroli oczywiście nic nie wyczuli. Jak pokręce się na parkingu w lewo i w prawo też słychać takie łupnięcie. Odłgos dochodzi od strony kierowcy, lewa strona, więc jest to wyraźne. Także jest jade w dół i zaraz w górę znarzy się takie łupnięcie. NIe wiem czy to jakiś wahacz, dążek czy amor. Dodatkowo mam chyba lekko przestawioną zbieżność. Na początek obstawiam dążek. Co wy na to?

Edytowane przez mroziu22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...