POWER-KRIS 8 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Ta świece 11,5V i od B7 bodajże już były startujące z 5V.[emoji13] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi387 1 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Bodajze nie. Startuja z 12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) Już nie pamiętam ale test zaczyna chyba od 2,7 a potem 5 ale na aku może działać a w aucie nie będzie. Mam Skodę 2 i już trochę widziałem. Mam 4 świece które z aku grzeją a w aucie nie, a były w niej od salonu. Badziew Febi starcza na pół roku. Nie ma to jak Beru i Bosch. Pomijając już awaryjny układ tytystorowy który potrafi zorac psychikę. Technologia świec zarowych 1 pdf. http://www.google.com/m?q=napi%C4%99cie%20%C5%9Bwiecy%20zarowej%205v&client=ms-opera-mobile&channel=new Edytowane 11 Listopada 2014 przez POWER-KRIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Najlepsza metoda jest wyjecie swiecy i sprawdzenie na krótko. Jeśli świeca bedzie miał zwarcie to też bedzie iskrzyc a nie bedzie grzała ale do kogo ja to mowie sami teoretycy Jak będzie miała zwarcie, to grzał będzie kabelek i poparzy Ci paluchy Od kiedy element grzejny jest w świecach osłonięty to nie spotkałem się ze świecą, która podczas sprawdzania miała by zwarcie Jeżeli by tak było, to na pewno wywaliło by bezpiecznik zabezpieczający obwód grzania świec Kolego piszesz pierdoly jeśli swieca jest spalona to spalona. Nie mowimy w tym watku o problemie ze sterownikiem bądz innymi żeczami ktore są odpowiedzialne za start świec. Pracuję Już dłuższy czas w serisie samochodowym i conieco moge powiedzieć na ten temat 10 godzin dzien w dzien wiec teoretykiem nie jestem napewno To pracujesz chyba przy starych złomach, jak byś pracował przy nowszych autach , to byś wiedział o zasilaniu PWM świec, ich skuteczne napięcie zasilania jest na poziomie 4-5V, i sprawdzanie ich kabelkiem do aku wiąże się z bardzo dużym ryzykiem ich spalenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Ale temat się tyczy B5 i tutaj świece są od "starych złomków". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Specem nie jestem ale zawsze przed montażem sprawdzam na akumulatorze czy swieca robi sie czerwona. Odrazu mówie ze jestem chałupniczym mechanikiem i nikt nie przyjeżdża do mnie autem z 2010r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się