Jump to content
0
Mesiah

Jakie tarcze i klocki pod 312mm.

Recommended Posts

nie bierz dwutłoków, gófno jak ich mało

lepszy jednotłok z B7 lub 4tłok Brembo

Masakra. Ile trzeba w tym siedzieć żeby wszystko wiedzieć. Już bym się naciął. 4 tłoki z Brembo kosztują pewnie 2000+. Zostaję więc jeden tłok z B7. Dzięki wielkie.


Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

brembo jest do ogarniecia za 2000 z nowymi tarczami, klockami, przewodami i plynem


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

brembo jest do ogarniecia za 2000 z nowymi tarczami, klockami, przewodami i plynem

Mowa o czymś takim http://allegro.pl/audi-s3-8l-zaciski-brembo-4-tloczkowe-323mm-przod-i4533500814.html ?


Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieeeeeeee.... to jakiś shit.

Wieczorem podesle Ci foto.


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mi się wydawało , że mizernie to wygląda :wink: Czekam na foto.


Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, podepnę się pod temat.

Jakie tarcze pasują do mojego autka p&p na przód. Chciałbym coś z wyższej półki. Teraz były tarcze oz i szybko się rozhartowały :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czytałeś temat od początku? Przewala się tu jeden zestaw. Tarcze otto zimmermann + klocki ferodo DS. Ewentualne jak bieda to ferodo premier. Reszta to chyba tak jak u kolegi z 2.4. Wymieniasz zwrotnice na s4 b5 i ładujesz co chcesz albo trzymasz się 312.


Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czytalem ale temat strasznie zmixowany i wolałem się upewnić. Teraz z tel. Zagladam ale wydaje mi się że kolega miał mniejszy silnik. Obadam to, a dev pewnie też tu coś dorzuci. Pozdro.

Edited by Steav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli miał mniejszy a mimo to miał inne półosie i przeguby to Ty tym bardziej będziesz je miał. Tak jak DEV pisał. Wszystkie motory 4 cylindrowe prócz AJL zwrotnice + przeguby i półosie do wymiany. Więc Ty z racji szóstki do swapa potrzebujesz tylko zwrotnic z s4 b5 albo i nie jeśli chcesz 312. Ja bym dołożył do zwrotnic i swapował coś lepszego.


Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja kupiłem ostatecznie nowe tarcze ferrodo z jakimis tam niemieckimi klockami i mam nadzieje ze bedzie hamowalo;) a na tył idą tarcze febi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Według mnie zrobiłeś błąd kupując tarcze Febi. Oni powoli zaczynają robić wszystko a ich jakość spadła na mordę ostatnimi czasy. Po co oszczędzać skoro różnice cen między tarczami są małe (przy tej samej wielkości). A jakieś tam niemeickie klocki to też pewnie lipa. Będzie Ci pyliło na potęgę albo zje tarcze jak są za twarde. Pisałem żeby brać minimum ferodo premier które są tanie jak barszcz. Ogólnie tarcze ferodo o ile są oryginalne mają raczej dobre opinie.

Edited by Mesiah

Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedzie piszczalo


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

będzie prawie jak na dsach :D


Hamulce Textar, oleje Motul, części samochodowe - najlepsze ceny na forum :)) tel 663 962 604
Promocja na oleje Liqui Moly oraz Motul
http://a4-klub.pl/index.php?/topic/28095-grudniowa-promocja-motul-x-cess-110zl-specific-120zl-liqui-molyvalvoline-czesci-najtaniej/
prochoice-500px.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie nie moge znaleźć info jakie oznaczenia maja jarzma pod 312 do b5 z 99 i skad wiadomo czy jest alu zwrotnica ?

Wysłane z mojego GT-I9100


Why So Serious ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wystarczy na nią spojrzeć . Alu to alu ;) 312 podchodzi bez alu zwrotnic. Nr nie znam

Edited by Mesiah

Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie nie moge znaleźć info jakie oznaczenia maja jarzma pod 312 do b5 z 99 i skad wiadomo czy jest alu zwrotnica ?

Wysłane z mojego GT-I9100

Do zeliwa 451

Do alu 569 (chyba) bo z bani nie pamietam


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DEV mam małe pytanie. Nie masz PW to zrobię mały off topic. Czy 344zł za pomalowanie proszkowo 4 kół r18 8j w biały mat to cena w porządku? Szukałem ludzi malujących proszkiem w polsce a tu mam pod nosem (ok 40km ode mnie ,olsztyn).

Tu masz fote. To mój wzór felg tylko ,że mam srebrne a mają wyglądać jak na zdjęciu: http://www.directupload.net/file/d/3748/upd9nz8g_jpg.htm

Edited by Mesiah

Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra cena


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mi się wydawało. http://jaworart.wix.com/blask-felg/ Ci krzyknęli mi 700zł :facepalm:


DEV słuchaj wiesz może jakie są mniej więcej objawy uszkodzonego serwa? Mam twardy pedał hamulca i na prawdę słabą skuteczność hamowania nawet jak na lite 288. Wciskam w podłogę a pedał jest twardy jak skała i hamulce jakby się ślizgały. Męczę się też z wypadaniem zapłonów i falowaniem obrotów na biegu jałowym. Serwo jest połączone z kolektorem i przez jego uszkodzenie może być lewe powietrze w dolocie. Może to w dwóch wypadkach wina serwa? Da się to jakoś sprawdzić domowymi sposobami?

Edited by Mesiah

Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odłącz przewod od kolektora do serwa i zobacz czy się coś zmieniło


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dev weź podpowiedz, czy to dobry wybór do a4 b5 polift pod 312?

klocki FDS 1323

tarcza DDF 1707 lub Otto Zimmermann 100.1242.20 które tarcze lepsze

bo już od tego czytania głowa pęka :facepalm:


st.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dev weź podpowiedz, czy to dobry wybór do a4 b5 polift pod 312?

klocki FDS 1323

tarcza DDF 1707 lub Otto Zimmermann 100.1242.20 które tarcze lepsze

bo już od tego czytania głowa pęka :facepalm:

Obydwie się sprawdzą :wink:


CZĘŚCI DO SAMOCHODÓW OLEJE,CHEMIAlogo_Auto-Unia_CMYK_300dpi_zpsc92292dd.jpgTel:506-202-557

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

zimmerman + ferodo i kosa

Share this post


Link to post
Share on other sites

TEXTAR albo ATE - nic innego nie używam w swoich autach....


B4 1.9 TDi 1Z + wtryski 0.210 + soft -było

A6 C4 2.5 TDi AEL + soft - było

A6 C4 2.5 TDi quattro AEL + wtryski 0.230 + turbo K16+ soft - było

A4 B5 1.9 Tdi AVG + soft - jest :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ludzie ogarnijcie się. Nie przejrzałem całości tematu ale wydaje mi sie, ze z nas wszystkich tylko DEV ma jakieś poważniejsze doświadczenie w heblach. Każdy pierdo..nie od siebie jakiś typ i co z tego? Taki wątek może ciągnąć się latami i żadnej korzyści z niego nie będzie. Ja dodam zaraz , że jeżdżę tylko na chinolu typu max gear i lepszych nie ma. ATE w tej chwili to syf i koniec. Sprawdzone i przetestowane. Ferodo i OZ są pewnie wiec po co pierdzielić jak można kupić pewniaka.


Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferodo tarcza przednia walsnie mi sie skrzywiła..

Share this post


Link to post
Share on other sites

To o niczym nie świadczy. Każda może się skrzywić. Hart zrobi to 2x szybciej. Przerabiałem to. Może zacisk na prowadnicach stoi albo w kałuże wjechałeś na rozgrzanej tarczy? Mój starszy załatwił ate tydzień po założeniu w kałuży właśnie.

Edited by Mesiah

Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tarcze zmienia się tak rzadko że można odłożyć na Otto Zimmerman.


:audi::quattro: i wszystko jasne.                       

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem. Trudno powiedzieć, zacisk raczej jest dobry. Zjeżdżę ten komplet ferrodo i zakładam zimmermanna zobaczymy co to warte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferodo tarcza przednia walsnie mi sie skrzywiła..

Sprzedałem kilkaset kpl ferodo. Jeden klient tylko nie do końca potrafi określić od czego ale ma bicie. Ale nie ma możliwości pogięcia się ta tarcza która leży w pudełku :wink:


CZĘŚCI DO SAMOCHODÓW OLEJE,CHEMIAlogo_Auto-Unia_CMYK_300dpi_zpsc92292dd.jpgTel:506-202-557

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...