Jump to content
0
Mesiah

Jakie tarcze i klocki pod 312mm.

Recommended Posts

Witajcie. Zbieram graty do swapu przednich hebli z litych 280 na wentyle 312. Najważniejsza sprawa to jakiej firmy kupić tarcze i klocki. Jeśli chodzi o klocki to wstępny wybór padł na Ferodo. Co do tarcz to nie mam pojęcia na co się zdecydować. Wiem tylko , że Bosch i Ate odpadają bo to lipa i jestem zaciekawiony tarczami Zimmermann ale takich nie testowałem.. Polecicie coś porządnej firmy ale bez jaj cenowych? Ma być skutecznie i w miarę bez pylenia o ile to możliwe. Z góry dzięki.

Edited by Mesiah

Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

dużo osób proponuje takie zestawienie - tarcze zimmerman + klocki ferodo.. ale z tego co mi wiadomo to tarcze wentylowane nie będą należeć do najtańszych, na alledrogo same przednie pod 312 - najtańsze widzę ze 298 PLN, ale wiadomo - na alledrogo jest duża szansa że to jakieś pojebki - ja napisałem o wycenę zestawu zimmermann + ferodo kpl na przod i tyl tylko gładkich tarcz (288 przod) do dzika, zobaczymy jak to wyceni :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak coś daj znać ile krzyknął. Właśnie czytam wątki na różnych forach i wychodzi na to , że Zimmermann to bdb tarcze. I chyba na nie padnie. Jestem przygotowany na wydanie ok 500zł za dwie przednie wentylowane. W razie czego masz tu namiary na całkiem tani i pewny sklep z heblami : http://www.lewian.pl/ . U góry wejdź w sklep i przeglądaj ceny. Według mnie bdb.


Czytam dalej te opinie na temat Zimmermanna i są strasznie podzielone. Dużo osób pisze , że się wichrują nawet jeśli się na nie uważa. Jeszcze z rok temu na bank bym kupił Ate ale podobno podupadły przez ostatni czas i są raczej średnie a wręcz kiepskie w swojej cenie. Wydając ok 500zł na dwie tarcze wolałbym kupić coś pewnego.


A textar? Opinie dobre wśród mechaników. Przykładowa oferta : http://allegro.pl/klocki-tarcze-textar-przod-audi-a4-312mm-i4479472444.html


Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od dłuższego czasu montujemy do aut właśnie tarcze Zimmermana i jak narazie ani razu sie nie zawiedliśmy. Nie bierz tylko TRW. U mnie spękały po paru tyś. km a u znajomego zaczęły bic też po paru tyś km. Kupowane w sklepie a nie przez allegro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TRW nie brałem nawet pod uwagę ale dobrze wiedzieć.


Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja od siebie mogę polecić http://www.sklepmartec.pl/p10895,tarcze-hamulcowe-312mm-klocki-przod-audi-a4-od-2000r.html#m1-tab

To jest do B6 tarcze 312

Zrobiłem już ponad 5tys km i jestem zadowolony.Hamulce się poprawiły i klocki nie pylą

test:

http://turbodiesel.hswg.pl/test-tarcz-i-klockow-rotinger-i-steinhof-rok-i-19000-km/

Zamawiając telefonicznie można dostać rabat

Edited by edekxp

Był A4 B5 1.6,   A4 B6 1.8TQ
Jest A4 B7 1,8TQ, A3 1,8T

Montaż i serwis LPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test wypadł bdb i bardzo mnie zainteresował. Cena za komplet też jest masakrycznie niska. Produkt polski to i pewnie podróbek nie ma. Jeśli ten test jest chociaż w połowie miarodajny to warto. Czy ktoś może potwierdzić , że tarcze z linku podejdą do mojego zestawu na swap? Nie wiem z jakiego auta są zaciski i jarzma ale pasują pod żeliwną zwrotnice i mają rozstaw bodaj 94mm. Mnie także wydaję się , że warto wspierać Polski przemysł o ile produkt jest tego wart.


Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też w swoim aucie miałem z przodu 280x22 tarcze. Po poszukiwaniach tarcz wybór padł na firmę rotinger którą kolega wypróbował w swojej 3 litrowej BMW E39. Po rozmowie z przedstawicielem tej firmy postanowiłem nie szczędzić i zdecydowałem się na tarcze "sportowe". Link do tarcz które kupiłem http://allegro.pl/tarcze-rotinger-sport-gt-audi-a4-a6-przod-312mm-i4468112346.html. Na tył też zakładałem "sportowe" które są nacinane i nawiercane tzw perforowane. Zrobiłem na nich już ponad 600 km i za każdym razem jak wciskam hamulec to mam rogala na twarzy. przy okazji wymiany oczywiście płyn i odnowione zaciski i jarzma do 312. Jak dla mnie mega różnica na plus oczywiście. Nie widzę żeby mi klocek mocno pylił a tym bardziej nie usłyszałem żeby coś piszczało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda kozacko :kox: Ciekawe czy na tył mają w takiej samej wersji (245mm i piasta zintegrowana z tarczą). Będę musiał do nich skrobnąć i chyba wypróbuje. Do tego klocek Steinhof czy coś z wyższej półki? Z tego co wiem dobranie klocków do tarczy jest bardzo ważne.


Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak pisałem to zrobiłem 5tys km a w teście 19tys ale pochwalam działanie

Po założeniu klocki się trochę docierały tzn. nie hamowały po całej powierzchni tarczy.

Po około 500km tarcza równo wytarta i hamulce super.

To jest trzecia firma polska z jakiej jestem zadowoly

pierwsza to http://motgum.com/

druga to http://www.gold-gum.pl/

Polak potrafi :)

Z tego co wiem dobranie klocków do tarczy jest bardzo ważne.

Chciałem kupować same tarcze ale pan z obsługi właśnie zasugerował aby kupić komplet i tak zrobiłem.

Edited by edekxp

Był A4 B5 1.6,   A4 B6 1.8TQ
Jest A4 B7 1,8TQ, A3 1,8T

Montaż i serwis LPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

polecam tez zestaw tarcza zimermana i klocek trw


było BFB 1.8 TQ +,było  AVJ 1.8T+, jest BFB 1.8T+

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zimmermann to raczej takie pewniaki które przewijają się w prawie każdym wątku. Opinie podzielone ale raczej pozytywne.

Edited by Mesiah

Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gładkie OZty plus FDSP


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luftmysza:) Co to jest OZ? FDSP to chyba klocki Ferodo. Widziałem jak w innym wątku polecasz te tarcze ale nie wiedziałem co to jest.

Edited by Mesiah

Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otto Zimmermann, jełopie :polew:

FDSP = Ferodo DS Performance

Dopiero ten zestaw robi robote


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze wziął i mnie wyśmiał :kox: Po co ten Otto;] Domyślałem się już. Nie masz PW widzę. Ile weźmiesz za proszek na zaciski , jarzma i osłony? Komplet 312mm. Zaciski mam wysłać całe czy rozebrane do zera? I tak będę je regenerował więc będą rozbabrane. Zimmermann + Ferodo. Widzę pierwsza myśl najlepsza. Niech już tak zostanie. Ten komplet kupie.


Cholera te klocki kosztują ponad 400zł na jedną oś :facepalm: One są aż tak cudowne? Po wydaniu prawie tysiaka na sam przód spodziewam się kotwicy a nie hebli.

Edited by Mesiah

Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaciski wysylasz kompletne, reszte zalatwimy przez tel.

Mam alergie na PW


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wysłać je przed regeneracją czy już po na nowych tłoczkach i uszczelkach? Zaklepuje tę usługę u Ciebie bo partaczom w okolicy nie oddam. No ale to po zakupie tarcz i klocków bo mnie to wyciśnie 0 a jeszcze tył zostanie.

Edited by Mesiah

Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wysylasz mi graty, reszte juz sam zalatwiam.


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie robiąc offtopu zadzwonię jak będzie cash. Powiedz czy te FDSP są warte swojej ceny? W tej kasie można kupić zestaw tarcze + klocki:) Choć nie ukrywam zależy mi przede wszystkim na bezpieczeństwie. Tym bardziej , że zimą prawdopodobnie wlatuje 1.8t AJL pod machę i mody na jakieś 230-250km. Do ośki więcej nie ma sensu.

Edited by Mesiah

Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zapodajesz AJLa to zmienisz zwrotnice na eSkowe i wowczas wrzucisz 320mm albo wiecej


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jeśli to będzie AEB? Wydaje mi się , że te 312 starczy mimo wszystko a potrzebuje lepszych hebli na teraz. Silnik dopiero kupie i będę go powoli robił tak jak mi finanse pozwolą (kapitalka , malowanie bloku i inne pierdoły). Przez zimę go zrobię mam nadzieję. Czy to będzie AEB czy AJL zdecyduję cena i jego stan. Ogólnie jeśli planuje robić go na tip top przed wrzuceniem to warto poszukać starszych AEB na szerokim kanale. Podobno były najmocniejsze i w ogóle. No ale to już temat na inna historie.

Edited by Mesiah

Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silnik nieistotny, ważna jest skrzynia biegow oraz polosie, AJL ma większe przeguby, takie same jak w S4.


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Racja. Jestem jeszcze przybity po wczorajszej imprezie i nie myślę racjonalnie. Tak czy inaczej założę na razie te 312. Zanim wszystko przygotuję do swapu trochę km nalatam.


Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszyscy narzekają na ate a ja miałem klocki ceramiczne praktycznie wcale nie pyliły i tarcze też ate i wcale nie narzekałem na nie

ale ferodo + zimermany jak najbardziej jestem a takim połączeniem

Share this post


Link to post
Share on other sites

klocek ceramiczny ma to do siebie ze pyl jest bialy :facepalm:


Sprzedam: części Avant 97 2.8 ACK z LPG LZ6M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do Ate nikt mnie nie przekona bo cena/jakość ich produktów to kpina. Co nie zmienia faktu , że Ferodo DS w cenie prawie 500zł zwaliły mnie z nóg. Dużo siana i pewnie też dość szybko schodzą. Nie wiem z czego je robią ale myślę , że z pół ceny to za znaczek.


Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

DSy zużywają sie tak samo jak std klocek.

Ja jezdze tylko na DSach.


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DSy zużywają sie tak samo jak std klocek.

Ja jezdze tylko na DSach.

Ok niech będzie bo wiem , że jesteś doświadczony w tych sprawach. Powiedz mi sprzedajesz takie klocki? Przy okazji interesuję mnie wymiana przewodów przód/tył na takie w oplocie. Z podpisu widzę , że handlujesz takim towarem. Nie będę dzwonił z każdą pierdołą bo mnie pogonisz także pytam tu.


Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda kozacko :kox: Ciekawe czy na tył mają w takiej samej wersji (245mm i piasta zintegrowana z tarczą). Będę musiał do nich skrobnąć i chyba wypróbuje. Do tego klocek Steinhof czy coś z wyższej półki? Z tego co wiem dobranie klocków do tarczy jest bardzo ważne.

Tak tył też w takiej samej wersji z piastą. Klocki muszą być twardsze ale jak bierzesz u nich tarcze to już dokładają klocki odpowiednie pod te tarcze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...