Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie tarcze i klocki pod 312mm.


Mesiah

Rekomendowane odpowiedzi

wejdzie ale bedzie ciasno, po za tym na A4 bedzie ...ujowo wygladac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy felga stalowa znaczenie 6,5 J 16 H2 ET 50 będzie do b5 pod 312-tki ?

W życiu bym nie założył felgi z takim ET do swojej B5. Minimum ET 43 czyli fabryka. W tej chwili mam alu ET35 i jest idealnie. Stalówek na zimę też będę szukał z ET 38 do maks 43. No chyba , że chcesz do tej stali dorzucać dystanse.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli bedzie mocno wklesle ?

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie porażka. Przy ET 43 już jest porażka z tyłu. Niektórzy polecają nawet ET 33 na zimę. Ewentualnie ET 37. Ja właśnie takich szukam w tej chwili.


Panie DEV do 321 nie da się dorobić jakichś adapterów żeby nie przekładać zwrotnic przegubów itp? Dostałem propozycje zakupu takiego zestawu z extra tarczami i w ogóle. Tylko zakres przeróbek mnie zabija finansowo na tą chwilę.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko sie da, z tym że to hamulce a nie zmiana kanapy w aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem , że zostaje kwestia bezpieczeństwa. Zastanawiałem się czy jest ktoś kto robi takie rzeczy porządnie i pewnie. Sam już nie wiem. Koszt posadzenia tych 321 tak jak powinno się to zrobić mnie przeraża. Gdyby chociaż przeguby podchodziły a tu nic nie pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz zmienic pólosie z przegubami (AJL lub V6-tka, nie S4) oraz zwrotnice (S4)

do tego zaciski z jarzmami, tarcze oraz klocki

w 2000zł powinienes sie zmiescic :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tysiaka za dużo:) Czytam o tych adapterach. Podobno stosują jakiś stop PA9 który jest super wytrzymały. Do tego zasada , że adapter ma być wyfrezowany w jednego kawałka i podobno jest bezpiecznie. Z tego co widzę od groma ludzi tak jeździ. W przypadku adapterów cała reszta pasuje plug&play czy i tak trzeba będzie jeszcze coś wymienić? Nie twierdze , że tak zrobię po prostu che się teoretycznie przygotować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przygotuj sie lepiej finasowo, bo po takim druciarstwie jakie sobie szykujesz jestes na najlepszej drodze do narobienia niezłych problemów

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako że to temat o 312 to zapytam czy takie felgi mogą być pod 312 ?

http://www.directupload.net/file/d/3722/xpow2yw6_jpg.htm

http://www.directupload.net/file/d/3722/gobwag72_jpg.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez to ori koło

Wchodzi bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm. Ostatnio mialem inna informacje od ciebie i kupilem inne felgi. Ale nie dawalo mi to spokoju dlatego znowu pytam i okazuje sie ze są ok. Nowe felgi pogonie wiec w sumie nic sie nie stalo. Tylko musze wiedziec na 100 czy 312 beda pod te pasowały

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

320mm nie wejda ale 312 mm na pewno tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev podeślij na PW koszt u Ciebie jarzm 312 (nie malowane-najtańsze) dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili tylko czerwone.

Ile chcesz dac ? Mozemy sie potargowac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...