Jump to content
0
Mesiah

Jakie tarcze i klocki pod 312mm.

Recommended Posts

chłopaki czy zestaw zaciski jarzma tarcze klocki z audi A4 B6 312 mm podejdzie do mojej B5 quattro bez problemu czy cos nie pasi ? bo nie wiemczy kupowac a mam okazyjnie tanio ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jarzma nie pasują


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co trzeba zmieniac. Przerabiac ? Wydaje mi sie ze zawias przod w b6 jest taki sam jak w b5 i kompletu hamulców z b6 nie da sie przerzucic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Twoim przypadku tylko zmieniasz zwrotnice z S4 B5, reszta p&p


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to za duzo zabawy jednak . A jakies inne wieksze heble da sie do mnie z czegos zalozyc bez kombinowania wiekszego i kosztow ? Bo mam tarcze do wymiany i zastanawiam sie czy od razu juz wiekszych nie wsadzic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co Ty wymyślasz ?

Zmieniasz i po temacie, potem cieszysz sie z lepszych hamulców


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zwrotki ok 200. Może upolujesz z dobrymi łożyskami. Wkładasz je raz i masz z głowy. DEV pewnie ma coś nastanie w dobrym stanie. Gdybym był na Twoim miejscu nawet bym się nie zastanawiał. U mnie trzeba zmieniać półosie i przeguby a to już większe koszta. Problemów przy włożeniu zwrotki też nie ma (nie licząc śruby od górnych wahaczy ale da się to zrobić).


Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety nie mam zwrotnic do S4, wszystko poszło.


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W dziale sprzedam coś wisiało.


Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli zmieniam zwrotnice z s4 z łozyskami i piastą i pasuje ona do wahaczy i wszystkiego i na to tylko jarzma i zasick z tarczami z b6 i gra?


bo mam za 200 zl komplet tarcze klocki zacisk jarzma z b6 wiec chyba warto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak , tylko zwrotki.


Tylko przed ich włożeniem zbadaj dobrze łożyska. Lepiej w razie czego je wymienić niż później rozbierać drugi raz.


Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

no pewnie ze tak :) ok szukam zwrotnic i biore to bo warto;d

az b6 od tego goscia zwrotnica nie podejdzie do mnie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podejdzie ale pierd....nia jest 10 razy wiecej. Od S4 jest p&p.


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok dzieki w takim razie musze szukac zwrotnic :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juz pisalem na ten temat.

Zaoszczedzicie 100 a nerwow za 2000

Do B5 tylko od S4 B5


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry byłem pewny , że są od s4


Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

wlasnie dzwonilem do kolegi z forum za zwrotnicami co s4 rozbiera i mi powiedzial ze bez sensu kombinowac z tymi zwrotnicami bo są oryginalne jarzma pod 312 pasujace do ori zwrotnic i zacisków z b5

więc ostatecznie najlepszym rozwiązaniem będzie zakup samych jarzm i tarcz 312i bez problemu zakladam to do mojego zacisku;d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie bardzo rozumiem co piszesz...

Rozbiera z S4 a mowi o jarzmach 312mm...

Daj nick tego handlarza :facepalm:

Pomijam tutaj fakt jaka przepaść jest pomiedzy 312 a 320 mm


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

killerwik ;)


panowie wyjaśnijmy ten niejasny temat :D

podobno są jarzma np z audi s3 golfa 4 czy tam jakiegos seata co pasują bez problemu do a4 b5

są to hamulce 312mm

i wystarczy podobno tylko jarzmo i tarcza i te 2 elementy da sie zamontować w b5 jak ktos ma hamulce 288 czy tam 280mm

prawda czy nie prawda?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

zacisk 288 i 312 jest taki sam, zmienia sie jarzmo

pozatym w s4 byly tarcze 320 nie 312


Sprzedam: części Avant 97 2.8 ACK z LPG LZ6M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja pierd..... :facepalm:

Zdecyduj sie wreszcie co chcesz....

312-tka nie wiele wniesie a 320 lub wiecej juz tak.


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ja przeciez od początku pisze o 312;) o 320ani slowa nie napisalem ;d

to bez sensu zmieniac wedlug Ciebie 288 na 312 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rób jak chcesz. 312 pasują chyba p&p. Ja zdecyduję się na 320 i będę rzeźbił. Półosie i przeguby wek. Brakuje mi mocy co raz bardziej i swap będzie chyba szybciej niż planowałem. Potrzebuję dużo lepszego hamowania a z 312 mogę być niezadowolony. DEV jakie są różnice między 320 a 321? Te drugie są chyba dwu tłoczkowe. Zakres przeróbki ten sam? Siła hamowania chyba podobna.

Edited by Mesiah

Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze bylo 320 mm, czy jedno czy dwutloczkowe. Wazna jest wysokosc, w tym przypadku 46.5mm.

Drakio, napisalem Ci co zrobic aby poprawic hamulce w Twoim aucie.

U Ciebie wystarczy zmienic zwrotnice na eSowe i możesz jechac od 280 poprzez 288, 312, 320, 345, 365 i w górę.

W 4cylindrowcach oprocz AJLa trzeba zmienic również polosie z przegubami.


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Więc po przełożeniu półosi i przegubów + zwrotki z s4 b5 mogę wrzucić np 345 z a8 , s8 d2?


Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie, tam tarcze maja inne wysokosci.


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jeat sens zakładać 312 czy zostać przy 288 ? bo ja 320 nie biorę pod uwagę

Wysłane z mojego GT-I9100


Why So Serious ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie, tam tarcze maja inne wysokosci.

Ok już wszystko wiem. Czyli szukam 320 w dwóch tłoczkach. Dzięki.


Avenged Sevenfold & Soundgarden rulez

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie bierz dwutłoków, gófno jak ich mało

lepszy jednotłok z B7 lub 4tłok Brembo


To jeat sens zakładać 312 czy zostać przy 288 ? bo ja 320 nie biorę pod uwagę

Wysłane z mojego GT-I9100

montaz 312 mm jak najbardziej

do tego dobry klocek i tarcza


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...