Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Ciężko odpala na zimnym - logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej po roku sytuacja wyglada następująco...

za jakies błędy przepraszam bo na mechanice nie znam się za bardzo :P

wtedy powiedziałem mechanikowi, żeby sprawdził te koło na wale...nie byłem przy naprawie...i mówił, ze ok :P

faktycznie pasek rozrządu przeskoczył...no ale zrobił to, ustawił pompę i było ok jakies pół roku

znowu się coś stało, nawet nie wiem dokładnie co....ale wymienił na pewno kolo na wale, rozrząd, pasek alternatora i klimy...

jak odbierałem samochód to widzę, że napinacz od alternatora jest krzywo, ale pytam się kolesia - mówi, że wszytsko ok...

no ale wiecie, u tego mechanikaprawie wszytsko robia uczniowie...TRAGEDIA

no ale dobrze mineło kolejne pół roku

jestem 100km od chaty i strzelił pasek alternatora, znalazłem jakiegos mechanika i wymienił mi pasek bez odkręcania przodu...no ale napinacz ciagle krzywy...

chcialem jechac do tego poprzedniego mechanika...ale nie dojechałem :)

po tygodniu pasek znowu sie zerwał :)

i to 200m od nastepnego mechanika - też nie za dobrego - sami uczniowie :)

no ale dobra nigdzie dalej bym nie dojechał...

zostawił mieli wymienić napinacz...

no i zrobili ok...ale jak odbierałem silnik jakos dziwnie chodził...no ale oczywiscie wg nich wszytsko w porządku...patologia

no i przy tym napinaczu sa takie drgania...

troche mnie to niepokojiło...i bylismy z kumplem u jego kuzyna, który pracuje w serwisie Audi...ale on też stwierdził, ze wszystko w porządku...no lae tylko na słuch i wzrok :)

no dobra...mineło 2 tygodnie, jadę 30km/h i chce wyprzedzić ciągnik, zrównuje sie z nim...i nie mogę go wyprzedzic....silnik zamulony, brak mocy, dymówa z rury...

stało sie to 200m od nasteopnego mechanika :)

zostawiłem mu go...i diagnoza jest taka, że rozrząd przeskoczył....moze dostały się resztki paska alternatora pod obudowę...

do tego wał jest w nie najlepszym stanie (luzy), kolo na nim jest nowe, śruba dokręcona

za 3000km pojadę sprawdzić czy się cos luzuje...jesli tak to:

i teraz naprawa wału to koszt min. 1300,00, nowy silnik 1200-3000,00

co myslicie o tym? co z tym robic?[br]Dopisany: 23 Październik 2009, 21:54_________________________________________________dziś zaczeła mi migać kontrola od świec...

okazuje się błąd 00550 - czyli regulacja kąta wtrysku....

Opublikowano

na to wyglada .. tylko jaka jest przyczyna :mysli:

Opublikowano

no kat wychodzi około 150...

a tydzień temu rozrząd był składany i było ok...więc przez tydzień się zmienił...jutro idzie na diagnozę i zobaczymy czy kolo się poluzowało znowu ....

nie chce ktos kupić fajnego A4? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...