Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gwizd i tryb awaryjny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jakos kilka dni temu zauwazyłem przy nagłym przyspieszaniu dość wyraźny świst, takie jakby antena na wietrze, myslalem ze jakas uszczelka zewnetrzna albo cos. W kazdym razie dzisiaj depnołem mocniej po tym chrakterystycznym świście nagle jakby z przodu auta coś hukneło, jakby ktoś przedziurawił napompowana torebke papierowa po czym samochód przeszedł w tryb awaryjny i zaczęła mrugac kontrolka od świec żarowych.

Po sczytaniu błędów wyszło takie coś

008598 - Sonda lambda 1; zespół 1: sygnał mieszanki za bogatej
P2196 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Przebieg: 205274 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2793 /min
Moment obrotowy: 452.4 Nm
Prędkość: 71.7 km/h
Cykl pracy: 80.7 %
Ilość powietrza/Obr.: 816.6 mg/suw
(bez jednostek): 0.60
(bez jednostek): 0.0
005462 - Regulacja ciśnienia doładowania: nieosiągnięta granica regulacji
P1556 - 011 - Przerwa w obwodzie - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11101011
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Przebieg: 205274 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2898 /min
Moment obrotowy: 452.4 Nm
Prędkość: 73.9 km/h
Ciśnienie rzecz.: 2284.8 mbar
Ciśnienie rzecz.: 958.8 mbar
Ilość powietrza/Obr.: 810.8 mg/suw
Temperatura: 51.3*C
Ktoś ma jakis pomysł?

Po wykasowaniu i jeździe próbnej doszedł jeszcze błąd P0235


Problem zażegnany, spadł waż od prawego intercoolera.

Edytowane przez bosniak_sg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...