Emejcz Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Witam, czy do tej uszczelki przy bloku trzeba dawać pastę uszczelniającą? Jak zdjąłem starą to nie widziałem takowej...
jacek70 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zakładasz uszczelkę nową bez pasty (i tak by się wypaliła)
j4s2c2vr Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Jakie dźwięki są kiedy uszczelka się rozleci, popuszcza, albo już wyleciała ??
Emejcz Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2014 (edytowane) Wymieniłem, ale niestety jak zwykle przedobrzyłem i ukręciłem jedną szpilkę przy dokręcaniu... :/ Co za gówno te szpilki, miękkie jak nie wiem. To już druga którą ukręciłem przy dokręcaniu... pierwsza o tyle się dobrze urwała, że udało mi się na nią po spiłowaniu pilnikiem nakrętke założyć, ale w przypadku tej dzisiejszej nie wiem, bo nie zerwałem jej do końca...Czy to pewne, że rozszczelni mi się w jej miejscu kolektor? W końcu jest ich aż 13 i jak jedna nie jest dokręcona to może nie będzie tragedii?... Edytowane 19 Sierpnia 2014 przez Emejcz
j4s2c2vr Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Możesz mi napisać jak brzmi wtedy odgłos z okolic kolektora, zwłaszcza przy gazowaniu ??Bo mam obawy, że u mnie jest też ukręcona :/
Emejcz Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2014 W moim przypadku nie ma żadnej różnicy jeżeli chodzi o dźwięk przed i po wymianie uszczelki... Zdejmowałem kolektor aby sprawdzić jego stan i stan starej uszczelki, bo za głośno mi przy przyśpieszaniu, ale coraz bardziej skłaniam się ku przekonaniu, że u mnie te dźwięki wynikają z wywalonego kata i braku jakiejkolwiek rury wspawanej w jego miejscu.Póki co nic mi tam nie dmucha przy tej ukręconej szpilce, pytanie czy nie zacznie za jakiś czas....Dodam, że to druga szpilka którą ukręciłem przy dokręcaniu :| z tą poprzednią jeździłem kilka miesięcy i nic nie dmuchało w tamtym miejscu ani nie warczało, a nie było w ogóle dokręcone. Szczęśliwie tej pierwszej ukręconej ze względu na grubą podkładkę która tam byłą zostało tyle, że jak zdjąłem teraz kolektor i wyrównałem pilnikiem to udało mi się założyć tam nakrętkę, ale tej urwanej wczoraj aż się boję zerwać do końca aby sprawdzić w którym miejscu poszła, a co do niej obawiam się przedmuchów, bo jest ona skrajna - przy przegrodzie silnika.
j4s2c2vr Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 U mnie w tamtych okolicach właśnie dmucha chyba... chodzi jak chopper jakiśprzy przyspieszaniu :/ Dużo roboty z wyciąganiem tego wszystkiego jest ?? Mam nadzieje, że szpilka cała, tylko uszczelka poleciała, albo niedokręcona... Po hamowni się jeszcze bardziej rozgadał
Emejcz Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Jak robisz pierwszy raz to trochę jest. Jak nie pourywasz szpilek przy odkręcaniu nakrętek to będzie ok.Ja zdejmowałem puchę filtra powietrza, oraz osłony metalowe (jedna mocowana z przewodem olejowym turbiny). Na noc polałem konkretnie WD-40 i następnego dnia o dziwo poszły wszystkie nakrętki bez problemów-jako ciekawostkę powiem, że jednej nie popsikałem tymże preparatem i to właśnie ona nie chciała mi się odkręcić.Jeszcze trzeba odkręcić 3 dłuższe śruby mocujące kolektor do turbiny. Z tymi akurat nie miałem problemów.Przyszykuj sobie dwie uszczelki- kolektor/blok oraz kolektor/turbo. Za jedną elringa płaciłem 18zł, a za tą drugą chyba niecałe 5. Jeszcze pasta montażowa do wydechów się przyda aby posmarować tą uszczelkę kolektor/turbo, tylko kup jakąś sensowną, bo ja kupiłem jakaś Exhaust Systems i to lipa wielka, ale innej nie mieli. Bez pasty dmuchało mi tam po skręceniu. Ty słyszysz pierdzenie z tamtych okolic nawet na postoju jak gazujesz? Jak tak to może masz kolektor pęknięty albo co.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się