Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AFN]Wartosci podcisnień - wakuometr, moze ktos sprawdzic?


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

Jest ktos w stanie sprawdzic u siebie wartości podciśnienia na odcinkach:

- na wyjściu z pompy waku(w bloku silnika)

- na odcinku do zaworka N75

- na odcinku od zaworka N75 do gruchy

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze i drugie powinno być od -0,6 do -1,0 bara ( w zależności od stanu Vacu i szczelności układu ).

Trzecie się powinno zmieniać w zależności od wymaganej wartości doładowania , na wolnych obrotach powinno być bliskie pierwszych dwóch, przy większym obciążeniu i prędkości obrotowej motorówki powinno wzrastać w kierunku zera barów :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na postoju statycznie ile powinno wynosic na n75->grucha? 0.6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile masz na vacumpompie podciśnienia ?

Bo N75 jest sterowany falą PWM, ze zmiennym wypełnieniem, jak na vacum załóżmy -0,6 bara to na gruszce ok - 0,5 bara

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na postoju statycznie ile powinno wynosic na n75->grucha? 0.6?

U mnie jest 0.7 a na wyjściu z Vacum 0.9.

Sprawdź jeszcze bodajże w 011bs na ON ile daje.

Teraz pytanie czy Serwo zniekształca prace N75 czy zaworek ten przed serwo ma temu zapobiegać???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaworek ma zapobiegać , bo jak depniesz po hamplach, to podciśnienie maleje na chwilę.

Wtedy zaworek jednokierunkowy się zamyka , a N75 bierze sobie podciśnienie z akumulatora podciśnienia ( taka plastikowa, kulista bańka w okolicach N75) :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze wejście do n75.Ja jutro sprawdzę i porówna się.


Wiec dokładnie jest tak:

Zaraz za Vacum jest ponad -1 z groszem bo nie mam więcej na miarce,

Jak zdejmę wężyk przed zaworkiem(biało czarny)ten który jest przed N75 wychodzi -0.9

Obie ww wartości rosną dość szybko.

Zaś na gruszce rośnie powoli i dochodzi do -0.6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, dzięki za pomiary o to mi chodziło, mam u siebie tak samo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek a odpal Vag i zobacz jak w 011bs jest na on???

Powinno być najmniej - 0.75 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdz w bloki wartosci mierzonych daj na 011 i przelacz na BS podlacz vaku przed gruche i patrzaj ile wypluje maksymalnie.u mnie jest 0.8 czyli ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to musze jutro do mechanika podjechac na pomiar

Zrobiłem pomiar na odcinku N75->turbo, wali ładnie 0,7, wiec wszystko jest ok w tej kwestii

10623430_692164384186735_635928982432447

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wyjściu z pompy vacum i na wejściu na n75 ma być ponad -0,9bar, ma być niemal to samo w obu punktach, a na gruszkę w 011bs ma być albo zero albo nim -0,75, jak jest mniej n75 nie domaga, spr tylko na zapalonym silniku to najmniej dokładny sposób spr n75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem sam juz, w sumie ta moja jak nie patrzeć ma 15lat

Nad tą myśle

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=4606947938&ars_source=ars&ars_socket_id=9&ars_rule_id=114

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...