adamgluszczyk 0 Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Witam wszystkich Problem z tiptronikiem , z zimnego startu zachowuje się normalnie , rusza i zmienia biegi płynnie . Po przejechaniu około 10 km i rozgrzaniu się ,zaczyna pracować inaczej ,a mianowicie rusza z małym opóżnieniem i szarpnięciem , przy średnim przyśpieszaniu auto szarpie i słychać dziwny szum w skrzyni , gdy przyśpieszam mocno tych objawów nie ma . Bardzo proszę o poradę , to moje pierwsze audi z tipem , od czego mam zacząć? auto ma przejechane 90 000 km olej nigdy nie był wymieniany , może od wymiany oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbol 0 Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 diagnostyka komputer i oczywiście już czas na wymiane oleju i filtra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmek 1 Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Z Twojego opisu kolego to wynika ze masz multitronic, nie tiptronic. :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 No wlasnie. Jaki dokladnie masz silnik + naped? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamgluszczyk 0 Opublikowano 15 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Witam Przepraszam ale w tych sprawach jestem trochę laikiem nie wiem gdzie szukać takich oznaczeń auto mam zarejestrowane w niemczech i wszystkie papiery mam Deutsch ale wyczytałem że Silnik ma 1968 cm sześciennych disel 103 KW a skrzynia jest bez stopniowa , napęd przedni , czy to coś wam mówi? Pytałem tutaj w serwisach o wymianę oleju w tych skrzyniach to powiedzieli że się nie wymienia . Czy mogę mieć nadzieję że po wymianie oleju i filtra skrzynia zacznie pracować normalnie? Przypominam że na zimno pracuje idealnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 W takim razie masz skrzynie multitronic, a nie tiptronic Twoj przypadek mozna zdiagnozowac tylko dobry specjalista od skrzyn (moze warto sie wybrac do Polski?), nikt na forum nie powie Ci co bedzie najlepszym wyjsciem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamgluszczyk 0 Opublikowano 16 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 być może zrobię jak mi radzisz auto będę naprawiać w Polsce .Najpierw chciałbym zdiagnozować skrzynię tutaj w dobrym warsztacie , o ASO w Niemczech nawet nie myślę , oni wymienią skrzynię na nową i już , w drobne rzeczy się nie bawią ( po co niepotrzebna odpowiedzialność ) będę informował was o dalszym rozwoju i kosztach tutaj . Może ktoś mi poleci dobry warsztat w Łodzi albo Warszawie i powie orientacyjny koszt wymiany skrzyni na nową ,w Polsce. byłbym bardzo wdzięczny ! P.S SORRY ZA TIPTRONIK teraz juz wiem jaka jest rużnica :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko_80 0 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Polecam zakład w Warszawie Samko, koszt regeneracji skrzyni multitronic u nich to ok 7-9 tyś. Diagnostyka za free. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamgluszczyk 0 Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 autko zrobione u Pana Sopy koszt 1800 , przejechane 5000 tys i jak na razie skrzynka śmiga ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Bardzo dobry wybór Teraz tylko stosować się do tego co Pan Sopa mówił na temat użytkowania i serwisowania tej skrzyni i nie powinno być z nią większych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 olej juz byl do wymiany 30 tys km temu..co ciekawe zaraz po kupnie mojego auta kiedy mialo przebieg 136 tys(udokumentowny) mialem podobne objawy jak u autora tematu ale nie bylo szarpania przy ruszaniu.Po okolo 10 tys wszysztko ustalo.Nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale przez te 10 tys duzo jezdzilem na reczniej zmianie przelozen i z wyzszymi obrotami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się