seba17272 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Witam koledzy. Już mówię w czym żecz. Trzy miesiące temu padła mi maglownica która zregenerowałem. Po kilku dniach po włożeniu magla do auta padła mi pompa. Oczywiście ja wymieniłem ale po miesiacu zaczeła cieknac i musiałem wymnienic na kolejna. Po wymnianie nie ubywa płynu kiera chodzi tak jak powinna ale niepokoi mnie płyn w zbiorniczku wyrównawczym. A konkretnie płyn w zbiorniczku strasznie wali pod korek tz ( zachowuje sie jak fontanna ) a nie tak jak powinien delikatnie sie poruszac. I tu moje pytanie czy cos sie dzieje z maglem czy to wina pompy. Za wszystkie sugestie bede wdzieczny:D
kamil642 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 (edytowane) czyżby jakaś nieszczelność lewe powietrze sprawdz przewody nie pieni się nie widać bąbli powietrza ? jezeli nie to być może gdzieś jest cos przytkane sprawdz jeszcze sam zbiornik płynu czy wszystko z nim ok Być może układ zapowietrzony czasem się zdarza Edytowane 20 Sierpnia 2014 przez kamil642
seba17272 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Płyn sie nie pieni. Układ szczelny zero wycieku i został odpowietrzony. Zbiorniczek też jest cały.
karpatka Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Wygląda jak by powietrze siè dostawało i wypychało płyn maglownica raczej nie ma z tym nic wspólnego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się