Grabek94 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Witam, od niedawna mam pewien problem z moją Audi. Zaczęło buczeć mi łożysko, z tego co zdiagnozowałem jest to lewy tył. Tu nasuwa się moje pytanie. Czy innymi objawami padających łożysk mogą być np: bicie przy hamowaniu ( wcześniej nie występowało) ściąganie samochodu, w moim przypadku na prawo, mimo, że niedawno była robiona zbieżność, oraz głuche stuki a czasem, skrzypienie przy agresywniejszej jeździe slalomem.Kolejna sprawa nękająca mój samochód, to wibracje silnika, po długiej jeździe w korku lub po mieście. Przy ruszaniu zaczyna telepać całym silnikiem i budą. Najbardziej odczuwalne jest to przy parkowaniu, gdy ruszam na skręconych kołach. Wykluczam dwumas, bo nie czuć tego na pedale, przy ruszaniu z ręcznym pedał nie wibruje, nic nie stuka. Co to może być? Poduchy pod silnikiem aż tak strasznie wywalone? Będę wdzięczny za każdą pomoc i wskazówkę.
artek_bartek Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Co do lozyska to znane sa objawy piszczenia, trzeszczenia i oczywiscie buczenia. Stukanie moze byc tez ale to musi byc juz bardzo wybite lozysko i luzy powinnienies czuc na kole jak podniesiesz auto. Ale sciaganie to malo prawdopodonbe ze przez lozysko.
Grabek94 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 A co do poduch pod silnikiem? Znaczy telepania budą? Ktoś coś doradzi?
artek_bartek Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Jak poduszka pod silnikem i inne objawy. Stuk przy ruszeniu lub hamowaniu silnikiem. Latwo to sprawdzic, zaciagni hamulec reczny i pusc szybicej pedal sprzegla. Jak uslyszysz stuk z olokic silnika to napewno poduszki do wymiany.
Grabek94 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2014 No właściwie to nie stuka przy hamowaniu silnikiem ani nic, ale silnik dość mocno idzie do góry przy takim raptownym puszczaniu sprzęgła. Właśnie niepokojące jest to, że właśnie po rozgrzaniu silnika, po staniu w korku ( częstym ruszaniu ) tak się dzieje, poszarpywanie jakby sprzęgło miało zaraz się rozsypać. Ruszenie bez kangura niewykonalne, ale czy to trzęsienie całym samochodem to też od tego sprzęgła?
artek_bartek Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Bujanie silnika przy ruszaniu i hamowaniu to raczej normalny widok w tdi. Szarpanie autem przy ruszaniu to tylko sprzeglo. Dokladnie to tarcza sprzegla.
Grabek94 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Z tego co się orientuje to ja mam silnik benzynowy. Znaczy jeszcze pół godziny temu był benzynowy. Ale skoro tarcza sprzęgła to będę się musiał temu przyjrzeć.
tommm Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 A przyjrzałeś się przegubowi wewnętrznemu?? sprawdź półoś czy nie ma luzów, mam również takie objawy, szarpanie przy ruszaniu- bardzo odczuwalne kiedy koła są skręcone w prawo(ja obstawiam u siebie prawą półoś) jeżeli koła skręcam w lewo trzęsienie ustaje, kiedy mocno przyspieszam również czuje drgania- i to bardzo intensywne, przy przyspieszeniu slychac u mnie stukniecie kiedy puszce gaz rówsnież jednorazowe stuknięcie, ja wszystko mówie ze swojego przykładu, kompletne sprzęgło miałem wymienione około 2 miesiące temu więc to jak na razie odrzucam jako przyczyne.... Spróbuj z przegubami wewnętrznymi:)
kamilszymczak Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Stary jak u mnie ściągało przy hamowaniu na prawo miałem do wymiany wachacz gorny i dolny tylny z prawego przodu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się