Skocz do zawartości
IGNOROWANY

LAIK Nie kapie woda z parownika .


szymek20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem zielony w temacie dlatego będę wdzięczny za każdą pomoc

Ostatnio zauważyłem że przy włączonej klimie nie ma mokrych śladów pod autem ( a może są tylko że tak rzadko kapie :co: ) . Klima chłodzi elegancko ale nic nie kapie pod samochodem .

Czy to normalne przy ostatnich temperaturach 18-20C ?

Jeszcze jakiś tydzień temu zginałem się pod auto jak mi coś pod nie wpadło i pamiętam że kapała woda . A np. przedwczoraj na dworze 20C klima chodzi na LO i patrzyłem przez jakieś pół minuty czy coś kapnie a pod spodem suchutko.

Edytowane przez szymek20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro klimą działa to nie masz się co martwić. Może kapie do osłony czy coś???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz wezyk za schowkiem pasazera

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 20 C może nawet nie kapać. Poczekaj na cieplejszy dzień i sprawdź najlepiej po trasie :)

Jeżeli dywanik przedniego pasażera masz suchutki to nic złego się nie dzieje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dziale warsztat zrób to sam jest mój opis ze zdjęciami jak naprawić odpływ klimatyzacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B5 odpływ skroplin jest tak umiejscowiony pod wozem, że wyprowadza skropliny pomiędzy blachy a osłoną termiczną wydechu. Maska w górę i jak dobrze popatrzysz to zobaczysz ten odpływ. Jak dotrę dzisiaj do garażu to zrobię jakieś sensowne foto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach