skulcz Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Witam. Mam problem z wywalaniem check . Po potpieciu Vaga sa następujące błedy. 001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON001110 - EVAP System: Very Small Leak Detected P0456 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent008577 - Performance Malfunction in Cooling System P2181 - 008 - Implausible Signal Zauważyłem jedną rzecz. Gdy poziom benzyny jest mniejszy kontrolka gaśnie, a jak zatankuje powyżej połowy zbiornika pojawia się check. Nie zauważam spadku mocy lub innych oznak , jedynie denerwującą kontrolkę. proszę o pomoc w temacie. pozdrawiam
Redjasper Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 w moim przypadku przy niskim poziomie wyrzucało 8 błędów w tym esp i check... ale u ciebie błąd również pokazuje się na evapie - czujnik ciśnienia w zbiorniku. U mnie wystarczyło wymienić czujnik. Ale upewnij się czy to to.
skulcz Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Możesz podać więcej danych tego czujnika.
skulcz Opublikowano 8 Września 2014 Autor Opublikowano 8 Września 2014 Zrób pełne logi dynamiczne vagiem. A jakie kanaly?
Łukasz13 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Proponuje 002+033+230 statycznie i 002+033+230, 001+020+118 dynamicznie choć nie wiem czy pomoże w zdiagnozowaniu problemów z evapem.
mastiv1990 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Witam, pozwole sobie odgrzać kotleta Problem zgoła podobny szukalem w "google.pl" oraz "szukajka a4-klub" ciezko o konkrety...A wiec... Tuesday,28,April,2015,22:20:22:10074 VCDS Version: Beta 11.6.0 Data version: 20111008 Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl Control Module Part Number: 8E0 910 115 Q HW: 8E0 907 115 D Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 0030 Software Coding: 010C0003180F0120 Work Shop Code: WSC 20125 133 68730 VCID: 2F69178FC5DD 1 Fault Found: 001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded Freeze Frame: Fault Status: 01100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 203825 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2258 /min Load: 32.5 % Speed: 102.0 km/h Temperature: 96.0°C Temperature: 8.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 14.224 V Check wywala co jakies 300-500km, bez wzgledu na rodzaj paliwa, styl jazdy,czas jazdy, itp.Wymienione nowe CEWKI ( Akcja Serwisowa zaliczona! ) swiece PFR7Q, nowa odma i przewody, nowy DV, nowy zawór N80 odpowietrzajacy zbiornik paliwa, mechanicznie czyszczony dolot z nagaru i wiele innch rzeczy mniej lub wiecej zwiazanych ze sprawą. Olej Motul x clean + 8100 5w30, 206tys przebiegu.Mam VCDS, zaloguje co trzeba, podajcie tylko kanały. Prosze o pomoc w tej sprawie, chce być pewien czy to kat do wymiany czy sondy?Serdeczne z góry dzieki
Lorence Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Ja z chekiem miałem podobnie, nie pamiętam już nr błędów. Okazało się że katalizator już nie spełnia swojej funkcji i sonda podaje złe wyniki. Katalizator u mnie nie jest zapchany tylko już nie filtruje tak jak powinien. Wrzuciłem emulator sondy, pojeździłem i po ok 2-3tyg adaptacji już check się wogole nie pojawił. Minęło od tamtej pory ok 3 miesięcy. Lepszym pomysłem jest wywalenia kata i zainstalowanie TestPipe'a, auto odżyje po tym zabiegu ja planuje to zrobić już niedługo.
skulcz Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2015 Mi co jakiś czas nadal wyskakuje , ale z powodu braku czasu jeszcze sie tym nie zajęłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się