andynl Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Od tamtego czasu mam juz drugie Bo to choroba jakaś jest ja też klnę czasem że audi nie dało tego czy tamtego, a i tak pcham swoje graty i cieszę się jak murzyn blaszką PO nowym roku chyba i ja się wybiorę do ASO na stage1 bo coś mi ostatnio buteleczkę oleju za szybko wrąbał Kolego masz nowy silniczek, z gwarancją więc można powiedzieć że kupiłeś sobie spokój, aczkolwiek dość drogi ten spokój No ale w końcu to Twoje kupiki więc i decyzja Twoja ja życzę bezawaryjnych i bezolejowych kilometrów
nYgus9928 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 8kk to 8mln xd tak wiem czepiam się xd Audi, klasa premium a tu takie cyrki. .. Od tamtego czasu mam juz drugie Bo to choroba jakaś jest ja też klnę czasem że audi nie dało tego czy tamtego, a i tak pcham swoje graty i cieszę się jak murzyn blaszką PO nowym roku chyba i ja się wybiorę do ASO na stage1 bo coś mi ostatnio buteleczkę oleju za szybko wrąbał Kolego masz nowy silniczek, z gwarancją więc można powiedzieć że kupiłeś sobie spokój, aczkolwiek dość drogi ten spokój No ale w końcu to Twoje kupiki więc i decyzja Twoja ja życzę bezawaryjnych i bezolejowych kilometrów No jak twój 2012 bierze to już mnie zalamales ... xd
andynl Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Zawsze bral troszkę ale po ostatniej szybkiej trosce krzyknął mi na FIS ze mu mało, nie spodobalo mi sie to a ze mam jeszcze do marca gwarancję to skorzystam
nYgus9928 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 No pewnie. Jak gwarancja jest to n ie ma się co zastanawiać. Szybko zrobić stage1. Znając życie na stage 2 będzie się kwalifikowal po gwarancji xd
andynl Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Zrobię traskę do niemiec i będzie szybkie stage1 Dobra idę stąd nie będę chłopakowi wątku paskudził swoimi problemami
TomShrek Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2014 Zrobię traskę do niemiec i będzie szybkie stage1 Dobra idę stąd nie będę chłopakowi wątku paskudził swoimi problemami Żeby to był tylko Twój problem z tym olejem. Porażka Audi na całej linii z tymi silnikami, po takiej akcji "Przewaga dzięki technice" nabiera innego znaczenia. Przewagę mają ich serwisy bo stale mają co robić. Co ze starym motorem? Podobna kase wsadzilem w B7, a nawet wiecej bo ubezpieczyciel wplacil pn.5tys E po zapaleniu sie od DPF... Po czym zaczela rdzewiec i sprzedalem za niewiele pn. 8kk E. Wtedy powiedzialem sobie ze nigdy wiecej nie kupie Audi... Od tamtego czasu mam juz drugie Przez takich losi jak my, oni w zyciu nie beda lepszych aut produkowac. Stary sinik został u nich, nie wszedł do bagażnika. Wiesz z rdzą w razie czego można jeździć, bez silnika już trochę gorzej. Ja zawsze japońcami jeździłem, to mój pierwszy niemiec, i żadne inne auto mi tak w kość nie dało jak ten germaniec, ale i tak go lubię, choć moja rodzina już na niego patrzeć nie może.
Gibons Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Jednym słowem zrobiłeś najdrozszego moda na forum hehe
TomShrek Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) Przejechałem obecnie 2 tyś km na nowym silniku, chyba już powinien być dotarty? Bagnetu nie mam, więc nie wiem czy coś wciągnął oleju czy nie. Na wyświetlaczu pokazuje cały czas maks, ale znając życie to pewnie zalali pod korek. W każdym razie na starym silniku na takim dystansie musiałbym już wlać do silnika jakieś 5 litrów oleju. W czasie dotarcia niby mówili, że coś tam może wciągać oleju, ale chyba za dużo nie wciągnął, że pokazuje nadal maksymalny poziom. Tak wygląda silnik z przebiegiem 2 tyś km (osłona zdjęta, żeby było coś widać oprócz plastiku). Wycieków pod spodem nie ma, wszystko chodzi jak trzeba, chyba mogę odetchnąć. Edytowane 6 Stycznia 2015 przez TomShrek
andynl Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 No i oby tak dalej, w końcu wywalić tyle kasy to musi być OK
griga-st Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Widze ze na filtrze oleju tez ta zielona kropka jak u mnie byla. Filtry kupione w ASO maja pomarańczową. Ciekawe po kiego grzyba to znaczą? Jakie masz oznaczenie silnika?(nalepka na rozrządzie) U mnie tam gdzie było CDNC jest teraz RR.
TomShrek Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) No i oby tak dalej, w końcu wywalić tyle kasy to musi być OK Widze ze na filtrze oleju tez ta zielona kropka jak u mnie byla. Filtry kupione w ASO maja pomarańczową. Ciekawe po kiego grzyba to znaczą? Jakie masz oznaczenie silnika?(nalepka na rozrządzie) U mnie tam gdzie było CDNC jest teraz RR. Też mam RR. Co do filtra to nawet nie zwróciłem uwagi na te kropki. Musisz być jeszcze bardziej zakręcony ode mnie na punkcie samochodu, że na takie szczegóły zwróciłeś uwagę. No i oby tak dalej, w końcu wywalić tyle kasy to musi być OK Musi nie musi, już mnie nic nie zdziwi chyba jeżeli chodzi o to auto. Co jest fajne to wreszcie mam czyste końcówki wydechu, musiałem je wodnym papierem ściernym i pastą autosol do metalu wyczyścić bo tak były zawalone, że nie szło ich normalnie wyczyścić i już tylko się brudzą od syfu z drogi, a nie oleju. Teraz wystarczy szmatką przetrzeć kurz i błoto i gra gitara. Wcześniej to nawet zderzak i tablica rejestracyjna była okopcona. Edytowane 6 Stycznia 2015 przez TomShrek
PawelJacob Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 WItam, Mam również problem z poborem oleju, ale u mnie to już jakiś kosmos. Auto 5-letnie. Bierze mi litr oleju na 500 km :/ coś jest nie tak. Mam gwarancje na mechaniczne i elektryczne usterki na 3 lata. Zadzwoniłem do car shopu gdzie nabyłem auto i dostałem odpowiedz że się nie kwalifikuje na gwarancję i chcą jeszcze 65 F za sprawdzenie go :/ Nie wiem co robić.
andynl Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 No jak Ci tyle oleju bierze to już raczej poza remontem niczego nie wymyślisz
griga-st Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Nie wiem co robić. 2L/1000km to już pewnie rura olej leci...? Zobacz co tutaj wściekły Anglik zrobił pod ASO Audi: A tak w ogóle to zapraszam kolegę tutaj do dyskusji: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/281311-panika-olejowa-bierze-olej-20-tfsi/page-10#entry4453471
Gibons Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Te silniki to jakaś kpina ;/ czy jest ktoś w ogóle z tym silnikiem kto nie ma problemu z olejem ? czy w poliftach to jest wyeliminowane ?
griga-st Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Wiadome ze "każdy żyd chwali swoje" ale ten silnik jeżeli nie bierze oleju jest naprawdę bezkonkurencyjny w swojej klasie.
TomShrek Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Te silniki to jakaś kpina ;/ czy jest ktoś w ogóle z tym silnikiem kto nie ma problemu z olejem ? czy w poliftach to jest wyeliminowane ? Tak ja. Mi nie bierze. ( bo ma przejechane 5 tyś km) Przy okazji auto dostało dystanse eibacha na przód 15 mm na koło bo na tyle już wcześniej dałem 20 mm na koło ale h&r, a z przodu mi czegoś brakowało.
Thom4s Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Te silniki to jakaś kpina ;/ czy jest ktoś w ogóle z tym silnikiem kto nie ma problemu z olejem ? czy w poliftach to jest wyeliminowane ? Ja nie mam - MY2009. Nie bierze oleju, przejechałem dopiero niecałe 5 tys km i poziom cały czas MAX. Co prawda jest po gwarancyjnym Stage 2, ale problemu nie mam żadnego. Z tego co piszą niektórzy, to po takim dystansie powinien łyknąć ponad 5l oleju. Trasa 1200km i nic nie ubyło. Wynika z tego, że jak bierze olej, to trzeba robić Stage 2, czyli wymienić wadliwe pierścienie z tłokami i po problemie. U mnie wymienili chyba też korbowody. Wg mnie za***isty silnik.
Gibons Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Silnik jest ogolnie super jezdzilem q5 z tym motorem i podatny na soft tylko ten olej masakra taka wada a tu zero akcji serwisowej
griga-st Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 a tu zero akcji serwisowej Akcje serwisowe robią z reguły na części związane z bezpieczeństwem. Oczywiście są odstępstwa takie jak pompki do BRD, czy sławetne walki(czy raczej łańcuch/kola). Ale naprawa tego babola porostu za dużo kosztowała by VW... Gdzieś czytałem ze w Kalifornii i w Chinach robili cichaczem na ten problem akcje. Tylko nie udało mi się znaleźć potwierdzenia tej informacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się