Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 BFB Avant] quattro + graty z S4


samael

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

w 2008 roku stałem się szczęśliwym posiadaczem białego sedana z 1998 roku. A4 kupiłem prosto z lawety, jeszcze przed obowiązkowymi popularnymi w Polsce zabiegami sprzedażowymi :wink:.

xrhpjeyt.jpg

A4 1.9 AHU 90 KM wypust specjalny dla Francji i Belgii (stąd A4). Absolutny brak jakiegokolwiek dodatkowego wyposażeni, chyba że po 1998 roku (po małym lifcie)były jeszcze A4 z korbami z przodu.

Od roku zacząłem rozglądać się za czymś nowszym, wymóg: klima, słuszny silnik, kombi oraz Quattro. Ostatnie kryterium znacząco ograniczało populacje egzemplarzy do rozważenia.Oglądnąłem kilka A4 i A6, zmieniłem budżet dwa razy a przebieg w sedanie rósł...

...i tak po 6 latach i 100kkm pora na następce B5.

Od razu mega podziękowania dla Marcino87, który przygnał samochód do Polski.

Marka: Audi
Model: A4 B6 Avant
Silnik: 1.8 T seria 163KM
Rok : 2004

Napęd: :quattro:

Plany:

Stage 1 usunąć uszkodzenia:

muke7oeq.gifklapa tył - wymiana i po malowaniu zostaje "no name" :naughty:

muke7oeq.giftył zderzak na 100% musi być s-line, nic nie musi będzie Ska

muke7oeq.gifprzód zderzak s-line, trafiła się S4 to robimy na Skę :banan:

Stage 2 już na spokojnie:

muke7oeq.gifwymiana klosza świateł i uszczelnienie biksenonów, - jest ogarnięte

muke7oeq.gifdywaniki guma na zimę - wstawiony oryginał

muke7oeq.gifpęknięty grill, zmiana na S4, zamontowane :)

hamulce na przód większego kalibru, konkretnie od S4, są i czekają na instalację

muke7oeq.gifna lato 17'' OZ lub coś innego ale lekkiego, utrafiłem Ultraleggery opłaciło się polować od zimy.

Stage 3:

muke7oeq.gifaudio RNS-E - jest

modyfikacje + wirus :naughty: już niedługo, jeszcze się zastanawiam nad gratami.

Update, dodane foty sezon 2015:

hlcqdyrh.jpg

slkjjcw9.jpg

chjr4u3p.jpg

Nowe buty: :grin:

pb3wdxnm.jpg3yc7rjw2.jpg

pr6cryrg.jpg

Grill po montażu:

7yiej5rm.jpg

mkid4pta.jpg

wuhgbw49.jpg

A tu jeszcze Zima:

rcuzfksb.jpg

lfuxdtxf.jpg

ovobk82u.jpg

Edytowane przez samael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję Ci na prawdę zakupu... :kox:

autko jak nówka poza tymi defektami, testowałem ją całą drogę z niemiec, miałem brać dla siebie ale stwierdziełem że nie ma sensu przesiadać sie z B6 na B6 :naughty:

Mam nadzieję że będziesz o nią dbał :kox:

tak jak jeszcze rozmawialiśmy opić musisz i ze mną autko :hi:

Wiem, że po raz drugi mam farta z A4.

A :drunk: gdy tylko się nadarzy okazja :)

Przyjechały części.

Pierwsze przymiarki:

gfyhy9af.jpg

Zderzak mógłby być w lepszym stanie ale i tak idzie do malowania

3hf569p8.jpg

Klapa za to jest tip top

8icprna4.jpg

Dolny grill do sklejenia. Kratki z halogenami wyskoczyły z zaczepu.

Mikołaj wcześniej w tym roku:

d4b7psjb.jpg

full zestaw 340 + 300 nabyty w dobrych pieniądzach :dance:

Edytowane przez samael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratki auta.

Pakiet startowy jak się patrzy, szczególnie heble.

Ten nowy tylny zderzak to masz bez czujników? Bo tak coś po zdjęciu nie widać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że znalazł się ktoś kto doprowadzi to autko do stanu lepszego niż seria :). Jak już skończysz z wyglądem skontaktuje sie z kolegą www.gregor10.pl niech też jedzie nie tylko wygląda :)

p.s nie zapomnij odkleić loga S4 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba widziałem to a4 na alledrogo. Avant turbo quattro, piękne zestawienie:wub:

Wysyłane z mojego DHD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest, nie była na alledrogo, w Polsce stała bez właściciela tylko przez noc :whistling:.

Zderzak jest bez czujek, nie było dostępnych a potrzebowałem na już. Będzie małe wiercenie pod PDC i cięcie pod hak. Wszystko jest ładnie fabrycznie zaznaczone na zderzaku.

Wczoraj byłem oglądnąć samochód po naciąganiu na hydraulicznej prostownicy (nie mylić z C330 z łańcuchami). Wygląda to całkiem nieźle, wnęka zapasu została do ogarnięcia. Szkoda że nie zrobiłem zdjęć, ale dzisiaj jak podjadę z pierdołami (ślizg zderzaka i kratka odwietrznika) to postaram się uchwycić "Work in progress".

Program i modyfikacje pod tym kątem to plan na po zimie. Teraz jeszcze parę grubych wydatków mnie czeka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda bo nie dałem rady dziś podjechać. Siostrze pożyczyłem samochód bo jej Ibiza zwariowała. Swoją drogą jeden dzień deszczu wystarczył i w Ibizie wspomaganie się załącza kiedy chce, podobnie jak światło stop :kwasny: .

--------------------------------------------------------

Dowiozłem ślizg i kratkę prosto z ASO, swoją droga to nie ma sensu kupowanie używek po 25 zł + KW jak nówki są po 30 i 50 zł na miejscu.

Nie zdążyłem zrobić zdjęć na prostownicy, mam za to w trakcie szpachlowania i docierania zrobione tym razem czymś do zdjęć :naughty:

Zdjęcia zrobione w trakcie przerwy w zacieraniu stąd te tony pyłu.

Przód bez zderzaka widać, że było tylko lekko najechane:

5jyxmvpz.jpg

phrxb43j.jpg

mjok84e4.jpg

Niestety na lewego nadkola nie udało się uchronić przed malowaniem. Wgiętka była na profilu i po prostowaniu blacha nie oddała do stanu fabrycznego.

8azzo6sn.jpg

Prawe nadkole, szpachla jeszcze nie zatarta:

goa23bcc.jpg

ptc486zp.jpg

segbhkk4.jpg

Przy okazji widać efekt wyciągania po szparze między drzwiami, wyglądało to tak:

3zrzbkuh.jpg

Hak zamontowany, wnęka koła zapasowego podklepana i "nowa" belka:

4rtupzpw.jpg

bqxmrjz8.jpg

etg3z3mc.jpg

fyu5usbt.jpg

Z klapy jednak zniknie emblemat S4, wracam do wersji "no name"

Zderzak przód wymagał restartu:

qi36s22h.jpg

v962xxzr.jpg

Przy okazji trzeba zadbać o ranty z przodu, zostaną podmalowane i zabezpieczone, nie wyglądają źle, ale w b6 ta przypadłość dość szybko się eskaluje:

yctasfs4.jpg

3htbvuxa.jpg

Zderzak tył, część dolna jest dosyć porysowana

ub9vye3v.jpg

Mam opcję zostawić tak jak jest albo podmalować całość w kolorze nadwozia.

Przyglądnąłem się dokładnie lakierowi i jest on zdecydowanie delikatniejszy niż w B5, po uderzeniu kamyka czasem robią się bąble. Tego w B5 nie było zostawał ślad po uderzeniu, ale nie wybulało naokoło.

Edytowane przez samael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podkład schnie od środy, ładna pogoda jest, więc jutro będzie malowanie koloru.

or8xeh6p.jpg

Kolejka do kabiny zajęta :wink:

237neqxs.jpg

Wnęka poprawiona i też będzie psiknięta.

Następne zdjęcia będą już na gotowo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oooo, a więc to Ty! :D
Widziałem w sprzedam tę audice i nawet miałem dzwonić czy poprzedni "chwilowy" właściciel nie wraca przez Poznań i puścić go do domu z biletem na PKP :P

Szerokiej drogi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem jechać po ta sztuke :D ale kto pierwszy ten lepszy;-) ale nie wyszedłem źle na tym spóźnieniu:P czy to jest lakier C2/Y7J ?? :D ładne auto ;-) zrobić blache i gonić gonić :-) przyczepności i bezawaryjności :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem jechać po ta sztuke :D ale kto pierwszy ten lepszy;-) ale nie wyszedłem źle na tym spóźnieniu:P czy to jest lakier C2/Y7J ?? :D ładne auto ;-) zrobić blache i gonić gonić :-) przyczepności i bezawaryjności :-)

Lakier LY7J :)

Widziałem twój wątek, faktycznie ładnego BEX upolowałeś gratuluje.

Blacha już prawie zrobiona, niedługo będą zdjęcia,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złożona, przetestowana w trybie codziennym i weekendowym. Z efektu napraw jestem zadowolony, a przesiadka z b5 do b6 miażdży. W b6 człowiek czuje się bardziej "obudowany" wewnątrz, mimo to jest zauważalnie więcej miejsca, szczególnie za kierowcą. W wyciszeniu jest ogromna przepaść co jest dla mnie dosyć ważne. O prowadzeniu nie będę się rozpisywał, ale miło jest dla odmiany przejść w lekką nadsterowność w zakręcie ;).

W tygodniu przyszły ramki więc zabrałem się za szybką instalacje. Ktoś już pisał o tym, że klubowe ramki z przodu ledwo wchodzą, ale w zderzak od eski to trzeba było je porządnie nagiąć, prawie skapitulowałem bo brakowało mi trzeciej dłoni <_<.

Fotograf ze mnie nie najlepszy, dodatkowo mocne było słonce, ale tak A4 się prezentuje po naprawach i myciu, ale przed montażem ramek.

lrm5xb8n.jpg

jp9raw2x.jpg

p5h7spcq.jpg

myvyj92j.jpg

ivq3izoa.jpg

5wm2jwnn.jpg

sb2kgqty.jpg

pi55a2er.jpg

dj892585.jpg

Poluje teraz na grill S4 w chrom, felgi OZ na lato i wybieram zimówki, pomiędzy:

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goodyear/UltraGrip-8-Performance.htm

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nokian/WR-D3.htm

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nokian/WR-A3.htm

Czekam na wyceny od kolegi. Gdyby tylko robili UG7+ nie miałbym dylematów.

I rozważam, czy do listy wiosennej nie dodać końcówek 90mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RNSE LED na pokładzie.

o6xdieok.jpg

Instalacja łatwa. Udało się zakodować zegary z RNSE-m starym niebieskim kablem i darmowym niepełnym softem.

Nie ciągnąłem anteny GPS do bezpieczników, zostawiłem ją koła radia i mam 5 satelit. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...