Djevent Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Witam Wszystkich ! Jako że pojawił się problem przerywania podczas przyspieszania, w pierwszej kolejności padło na sprawdzenie pompowtrysków. ( wymieniłem również filtr paliwa ) Analizę przeprowadzono na biegu jałowym Poniżej przedstawiam zapis z VAGa według mnie chyba jest ok, ale proszę o waszą opinię i ewentualnie porady co jeszcze mozna sprawdzić. http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2s9shg7&s=8#.U_xdp2MvzEo bieg jałowy 3000 obr http://i57.tinypic.com/mvow7t.jpg
misiek95 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 mialem ten sam problem. W grupie 23 u mnie bipy są w okolicach +90 więc tragiczne, ale pomogło mi czyszczenie pompek preparatem liqui moly. Zanim zdecydujesz się na wymiane czegokolwiek to zainwestuj 50zł i przeczyść cały układ Jeżeli to nie pomoże to szukaj innej przyczyny.
witek83 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Ściągnij wężyk z zaworu egr i wsadz do niego srubke i sprawdz czy dalej przerywa
Djevent Opublikowano 26 Września 2014 Autor Opublikowano 26 Września 2014 Niestety zdjęcie wężyka nic nie zmienia Winna okazała się pompka paliwa w zbiorniku, która podawała paliwo z małym ciśnieniem. Praktycznie nie było łopatek wypychających paliwo.
misiek95 Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Ciekawe dlaczego się rozpadła Raczej nietypowa awaria
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się