Lukasz_200616 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Hej mam problem z którym walczę od jakiegoś czasu mianowicie: 1. podczas ruszania z 1 słychać rytmiczne głuche stuki najbardziej słyszalne są jednak podczas zmiany z 1 na 2 gdy silnik ma niskie obroty a ja dodaję gazu 2. podczas przyspieszania stuki narastają auto zaczyna drżeć a lewarek wibrować szczególnie na drugim biegu. 3. jadać autostradą z prędkością około 120-180 km/h auto jest niestabilne pływie po drodze a w momencie wciśnięciu gazu i przyspieszaniu auto zaczyna drżeć ( czuć mrowienie ) po czym się uspokaja i lekko wibruje cała buda. 4 przy niższych obrotach w granicy 1500 -1700 jadać przykładowo pod górę auto całe wibruje,drży aż się plastiki trzęsą 4. bardzo wyraźnie stuki są słyszalne podczas cofania i dodania gwałtownie gazu. 5 wymienione koło dwumasowe wraz z całym sprzęgłem mam znajomego który zajmuję się po leku mechaniką i po przejechaniu się autkiem obstawia przegub wewnętrzny co wy na to? może ktoś miał podobny problem i wie gdzie się kierować.
POWER-KRIS Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Jak styki i drgania na prostej to wewnętrzne, jak na skreconych kołach to zewnętrzne.
Lukasz_200616 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (edytowane) No właśnie na prostej i tylko w czasie ruszania i przyspieszania i gdy auto ciągnie, na luzie nic nie stuka ani nie drży, ale czy to na pewno przegub czy coś innego może powodować takie objawy? no i jeszcze jedno nie wiem czy ma to coś wspólnego z przegubem ale podczas jazdy słychać jak coś huczy takie ( łuu łuu łuu ) w raz ze wzrostem prędkości natęża się i nie są to łożyska bo mogę gwałtownie kręcić prawo lewo a i tak nic to nie zmienia. Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez Lukasz_200616
POWER-KRIS Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Trzeba podnieść auto i trzymając ręką polos wyczujesz czy są luzy i stuki. I na razie tego się trzymaj.
Lukasz_200616 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (edytowane) byłem ostatnio pod autem i szarpałem ( prawo-lewo) prawą półoś miała minimalny luz i coś tam stukało ale to luz w granicy 0.2 mm, ruszając samym przegubem wew ( tak jak by nim obracać ) również miał luz i było w nim słychać głuchy stukot. Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez Lukasz_200616
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się