malyszdj Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam!To mój pierwszy post na tym forum. Mam jeden błąd w sterowniku silnika: Control Module Part Number: 038 906 019 LJ Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 5934 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63251 Additional Info: WAUZZZ8E95A101683 AUZ6Z0D0382817 2 Faults Found: 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent Po wykasowaniu go i przejechaniu się samochodem błąd powraca. Co może być jego przyczyną? Dziś zamieszczam tylko logi dynamiczne: DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_184789.html Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_184791.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_184790.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_184796.html Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_184794.html Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_184797.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_184798.html Grupa 003, 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_184795.html Grupa 003, 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_184793.html Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_184792.html Co powiecie o nich? Z tego co ostatnio się nauczyłem na temat diagnozowania wszystko jest ok. Jedynie kąt synchronizacji wałka jest poza zakresem(W najbliżym czasie będę go korygował). Samochód jeździ normalnie. Nie brak mu mocy. Idzie jak strzała. Jutro jak znajdę czas zrobię resztę logów. A to pozostałe logi: BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_184915.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_184918.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_184916.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_184917.html STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_184914.html Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_184912.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_184913.html Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_184909.html Grupa 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_184910.html Grupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_184911.html Proszę o interpretację i pomoc w rozwiązaniu problemu. Edytowane 1 Września 2014 przez malyszdj
mati9151 Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Też mam ten sam problem doszedłem, że miałem uwaloną membranę w siłowniku od klapy gaszącej więc wymieniłem i wyczyścilem EGR. Myślałem że już wszystko ok i nie wyświetli się check engine a tu lipa znowu zaświecił i już nie wiem jak sprawdzić co jest uwalone. Mam na razie tylko program POLSKI VAG 4.9 a nim nie mogę wrzucić logów na forum. Czy można jakoś sprawdzić czy jest uwalony EGR?
SotoM Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Czemu masz obroty silnika na prawie 1100 i do tego za wczesny kąt wtrysku...?
malyszdj Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 U mnie przyczyną był N18. Po wymianie na nowy wszystko jest ok.
easymoonrider Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 (edytowane) Mam ten sam błąd. Po jego skasowaniu wystarczy przejechać kawałek, zgasić auto i po ponownym odpaleniu i ruszeniu kontrolka silnika pojawia się ponownie. Przeczyściłem n18, bo podobno to czasami pomaga i problem jest nadal. Moje logi http://vaglog.pl/log_273184.html Co może być nie tak? Ludziska. Pęknięta była membrana w EGR. Edytowane 18 Sierpnia 2016 przez easymoonrider
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się