Emejcz Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 (edytowane) Hej, nie tak dawno wymieniłem sobie końcówki drążków, bo obie miały luzy i ustawiłem zbieżność. Zadowolony z siebie jeździłem. Ostatnio jednak coś mnie tknęło, że cośmi jeszcze nie pasuje i muszę posprawdzać.Po wymianie końcówek nie mam stuków podczas jazdy czy to prosto czy skręcając, ale ostatnio pojawiły mi się takie jakby lekkie chrzęsty przy skręcaniu podczas parkowania.Dziś robiłem sprawdzanie. Przy kręceniu kierownicą na postoju wyczuwam i słyszę stuki. Sprawdzałem po obu stronach i po stronie kierowcy wydaje się jakby było dobrze i jedynie rusza się trochę śruba końcówki (ta amortyzowana przez gumę), więc jest ok, ale po stronie pasażera czuję ewidentnie mocne stukanie. Problem w tym, że ja nie wiem czy to magiel czy drążek mimo, że luz jest raczej sporawy.Chciałbym poznać winowajcę przed demontażem osłony, bo będzie z nią kupa roboty i jak już wyjmę to chciałbym od razu wymienić drążek i nie zakładać jej po to aby znowu za chwilę zdejmować.Co wy o tym myślicie? Macie jakieś sposoby na określenie co jest winowajcą?Z magla ubywa mi trochę płynu wspomagania, ale póki co bardzo mało - może ze 20ml/1000km więc nie zamierzam go remontować. Dobra sam sobie odpowiedziałem. Temat póki co nieaktualny. Edytowane 5 Września 2014 przez Emejcz
bartosz_speedy69 Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Kolego podrzucisz do czego doszedles? Mam podobny problem...
Emejcz Opublikowano 7 Września 2014 Autor Opublikowano 7 Września 2014 (edytowane) Kupiłem drążek i wziąłem się za zdejmowanie osłony. O dziwo zarówno jej zdjęcie jak i założenie jest dużo łatwiejsze niż w necie ludzie wypisywali. W każdym razie, jak tylko ściągnąłem osłonę to wyleciało mi z niej dosłownie z pół litra płynu wspomagania... Przy ruszaniu kierownicą dokładnie obadałem sprawę i u mnie kulka drążka trzymała się sztywno, a niestety ramie magla ma jakieś tam luzy, przy czym są one raczej pionowe a nie poziome. Zauważyłem też, że plastikowe uszczelnienie które tam widać jest w lichym stanie - częściowo się już pourywało.Jakby się ktoś zastanawiał nad wymianą drążka, to niech weźmie pod uwagę, że jest on na klucz 38... (a takiego i tak nie posiadałem) uważajcie na to, bo w necie krąży nieprawdziwe info, że jest to klucz 32 lub 34.Gadałem z gościem od geometrii to powiedział, żebym się maglem nie przejmował, bo akurat on nie będzie jakoś znacząco wpływał na zbieżność.U siebie czuję jeszcze dodatkowo takie leciutkie stuki na kierownicy na drobnych nierównościach, są one raczej niesłyszalne. Edytowane 7 Września 2014 przez Emejcz
bartosz_speedy69 Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Wlasnie mam identyczne objawy No nic, na dzien dzisiejszy dzieki wielkie za pomoc
rikardo Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Wlasnie mam identyczne objawy No nic, na dzien dzisiejszy dzieki wielkie za pomoc Ale tym bym sie nie sugerował gdyż sam miałem problemy ze stukaniem po wymianie całego zawieszenia i okazało się, że to drążek mimo, że ręcznie luz był nie wyczuwalny stukał dopiero pod obciążeniem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się