Skocz do zawartości
IGNOROWANY

spadek mocy z 160 KM na 140 KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wole samemu dojsc co mu jest niz placic setki takim mechanika ktorzy rady nie moga sobie dac z usterka i daja mu koksu i podkrecaja turbine a trybu awaryjnego i tak nie wywali bi w sofcie tak ustawione zeby nie wywalal i to sa mechaniki chu... a nie fachowcy dlatego pytam jak samemu moge zrobic zeby to turbo tyle nie dawalo sztange mam wkrecic czy wykrecic czy ten ogranicznik bo tam jest pokrecone przez ala fachowca.

Opublikowano

zeby tyle turbo nie dawalo to musisz zmodyfikowac mape N75 i mape cisnienia zadanego(zakladam ze wina przeladowania jest sw ktory masz teraz wgrany). Sztangi nie ruszaj, bo nie tedy droga. masz kabelek zeby zrobic logi? Jezeli tak to zrob logi dynamiczne grupy 11.

Opublikowano

Rozumiem w czym rzecz tylko tak jak mowilem wczesnuej ten mechanik kopal cos przy sztandze i tym ograniczniku i jak dobrze pamietam to ono tak zaczelo pompowac po tym kopaniu przy turbo ale postaram sie zrobic te logi tylko jak w vagu naciskam logi czy jakos tak to pokazuje zebym jakis numer podal

Tyllo nie numer blogu tylko inny

Logow nie da sie zribic ale wszystko zapisalem blok 11 na rozgrzanym silniku 1061milibara podczas jazdy 5bieg maksymalne obciazenie 24200 przy 2300obrotow tyle pokazalo wiecej nie pokazuje blog 13 114 146 101 149 tu podczas jady wartosci utzymuja sie w miejscu a23 -1 16 24 37 na postoju podczas jazdy wartosci spadaja do -8 , 4,- 7 ,25 teraz dodam po odpaleniu zimnego ewidentnie smierdzi ropa i kopci na niebiesko przez minute potem ok i przy trzymaniu obrotow na postoju kolo 2tys trzesie delikatnie cala buda

Opublikowano

problem tkwi w pompowtryskach - wymień je. możesz dorwac drugie, mozesz regenerowac.

kopci na niebiesko - ale to nie znaczy ze to olej- niebieski dym moze powstac równiez z paliwa - ten osioł ci soft pokrecił -ruszył mapę startową podlał paliwa do uszkodzonych wtrysków- masz 2 wtryski sprawne inaczej pylą stąd moze byc dym.

wymień te PD - wgraj nowy soft i sztange turbiny musisz zmienic do fabrycznego położenia. i powinno to odżyć...

Opublikowano

SotoM czyzby drugi i czwarty siadly a powiedz mi jak sztange wyregolowac bo chyba za duza wartosc ma na postoju u koleki bylo cis kolo 900

Opublikowano

ja nie wiem który pd ci siadł- wnioskuje ze to na 99% wina pd skoro pisałes ze 2 wymieniłes i jest o niebo lepiej wiec jak wymienisz kolejne 2 bedzie -raj po ksiezycu.

musisz odkrecic kontre sztangi i ją odpuscic(wydłuzyc)- w serii tak jak sprawdzałes ma ktos tam 0,9bar wiec u siebie tez tak zrób - bedzie goraco/parząco ale dasz rade. tylko musisz kompa miec do dyspozycji aby móc co chwila sprawdzac....

Opublikowano

Tylko ustawianie sztangi na nieseryjnym sofcie nie jest dobrym pomysłem, nie wiadomo jak ktoś go napisał.

Opublikowano

Witam jutro przychodzi mi paczka z kompletem pompek zaloze nowe uszczelniacze i sroby powiedzcie mi jak je najlepiej wyregolowac zeby bylo ok i jak ustawic Synchronizację na walku

Witam moje audi wchodzi w tryb awaryjny przy 160km/h co to moze byc

Opublikowano

Podlącz kompa. A co do tego czasu juz porokiłes?? Soft zmieniony?

Opublikowano

Dodam ze niw mam jak logow zrobic bo ten vag jest nie pelnej wersji i sie chyba nie da bo jak biore i naciskam na logowanie to pisze zebym jakis numer podal

Dzisiaj podlaczylem vaga i pokazalo tak ze zadane cisnienie powinno byc 2442milibara a pompowalo 2938 i jak delikatnie daje gazu to nie otwtnie go przy duzym obciazeniu a jak gwaltownue przyspieszam u go przeciqgne nq4bieku to przy 140 wchodzi w tryb awaryjny i wtedy cisnienia pompuje 2848milibara a potrzebowal tylko 2365

Opublikowano

Przeładowuje go. Wgrałes org.soft?

Opublikowano

Tak wgrany jest orginalny

Opublikowano

A regulowałeś sztangą po tym jak tam jakiś mechanik nakręcił? Musisz vnt bardziej otworzyć.

Opublikowano

Wlasnie nie wiem teraz czy ta sztange musze wkrecic czy wykrecic ten mechanik jeszcze kopal cos przy ogranicznik u zacsztanga jak dobrze pamietam to wykręcil ta srubke.

Opublikowano

O ile w ogole ruszył tą śrubke-zazwyczaj jest ona tak zapieczona ze nie idzie jej ruszyć-ale jeśli ją ruszył to musiał ją wykręcić za tem ty musisz ją wkręcić -tak dyśle 1obrót - i testuj najlepiej z vagiem.

Opublikowano

Ruszal na 100% a sztange jak ustawic powinna byc bardziej wkrecona czy mniej

A jak to sie ma do tych regulacij jesli ta srubke wkrece to co sie dzieje a jak wykrece to co sie bedzie dziac co ona ma za zadanie i tak samo ze sztanga o co z nia chodzi

Opublikowano

forum zeżarło posty....

ogranicznika nie ruszać !

sztangi też się nie rusza!!!bo teraz będziesz miał trochę zabawy w ustawienie właściwe

Opublikowano

No wlasnie a on pokopal w tym ogranniczniku i przy sztandze i jak to teraz ustawic:/

Opublikowano

sztange musisz raczej wydłużać aby zbić ciśnienie.

ogranicznika na razie nie ruszaj

i kręcisz trochę - logujesz grupe 11, kręcisz logujesz itd. dopóki nie zejdziesz w okolice fabrycznych nastawów - specified. może być tak z max więcej 100mbar i ew skoki max 200 mbar.

logi na 4ce na pełnym bucie. na początek pewnie wystarczy 1500 - 3000/3500 obr, a jak już będziesz sie zbliżać do włąściwego ustawienia dociąg do 4500obr

Opublikowano

Witam mam pytanie jak wyregulowac turbo zeby wczesniej sie zalanczalo teraz zaczynavciagnac dopiero od 2tys; (

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...