marajan 2 Opublikowano 27 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 o! dzieki za konkretna odpowiedź. Jak zmontuje zaworek to dam znac co wyszlo i bedziemy dalej dumać...;/ Sprawdziłem szczelność, powietrze ucieka z "ezektora" wiec czeka mnie wymiana.. Reszta wydaje się być ok. Na trójniki pod kolektorem słychać było powietrze ale psikalem tm płynem i nie widać było żeby się tworzyły banki.. Może ten zaworek tak syczal. Sent from my Lumia 800 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 zrób logi po wymianie i uszczelnieniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marajan 2 Opublikowano 4 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Witam ponownie, wymieniony zostal ezektor bo puszczal oraz zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej.. Silnik pracuje rowno lecz to chyba nie wyleczylo go do konca... Zrobilem logi, prosze o sugestie:) http://vaglog.rtnet.pl/log_188347.html http://vaglog.rtnet.pl/log_188348.html http://vaglog.rtnet.pl/log_188349.html http://vaglog.rtnet.pl/log_188350.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Para w gwizdek, szukaj dziurki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marajan 2 Opublikowano 4 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 myslisz ze jeszcze gdzies ucieka? a jak z tym zaplonem, dalej cofa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Nie ma logów z zapłonem poszczególnych cylindrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marajan 2 Opublikowano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Jaki kanał zrobić? Sent from my Lumia 800 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 sprawdziles dokladnie szczelnosc dolotu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marajan 2 Opublikowano 9 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 dzis zrobilem tak: - sprawdzona szczelnosc dolotu w 100%, psikane kazde polaczenie nigdzie nie pusci nawet jednej banieczki, zaden przewod nie syczy. Ogolem wszystko jest szczelne. - zalozylem stozek Fujita(pozyczony) aby sprawdzic czy to nie wina puszki.. - odpialem akumulator na jakies 30-40 min, po podlaczeniu zrobilem kilkadziesiat km tylko na PB Przew rozpoczeciem Logowania skasowalem bledy i ogien.. http://vaglog.pl/log_188904.html http://vaglog.pl/log_188905.html http://vaglog.pl/log_188906.html Dalej jest slabo.. Czasami mi wywala blad od pompy SAI (incorrect flow), czy ten uklad ma jakis wplyw na pomiar przeplywki? Gadalem z mechanikiem i mowi, ze moze turbo juz nie zasysa tyle powietrza ile powinno i dlatego jest zanizony pomiar.. Co wy na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Sprawdzałeś szczelność N75 i DVki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marajan 2 Opublikowano 9 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Dvke zalozylem metalowa forge, nie puszcza a N75 sprawdzalem ustami to puszcza w 2 strony a w jedna w ogole nie ma przejscia.. Chyba tak powinno byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Ustami to możesz... Trzeba sprężarką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marajan 2 Opublikowano 9 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Heh, w który króciec trzeba dmuchnac? Sent from my Lumia 800 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Tam gdzie nie chce isc powietrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marajan 2 Opublikowano 10 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Dmuchniete.. Minimalnie puszcza. Wymiana czy idzie go jakoś zreanimowac? Sent from my Lumia 800 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Wymiana, albo ori albo MAC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Nie chce się wtrącać ale wymiana n75 w tym momencie jest wyrzuceniem pieniędzy w błoto, bo nie poprawi to przepływu i n75 pracuje poprawnie w logach, w aucie jest jakiś inny problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Jego praca to jedno a szczelnosc to drugie. N75 nie powinien puszczać powietrza. Najlepiej podmienic aby go wykluczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Dev każdy n75 nawet nowy przy dmuchnięciu sprężarką bedzie puszczał na najdłuższy króciec, nie oznacza to ze jest nie dobry, proponuje autorowi pomiar cisnienia sprężania, jak wyjdzie ok proponowałbym zajrzeć do katalizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) A co chcesz zobaczyć w katalizatorze ? Zapchany ma byc czy w ogóle go tam nie ma ? Edytowane 10 Października 2014 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się