Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logow pb/lpg 1.8T AMB


marajan

Rekomendowane odpowiedzi

o! dzieki za konkretna odpowiedź. Jak zmontuje zaworek to dam znac co wyszlo i bedziemy dalej dumać...;/


Sprawdziłem szczelność, powietrze ucieka z "ezektora" wiec czeka mnie wymiana.. Reszta wydaje się być ok. Na trójniki pod kolektorem słychać było powietrze ale psikalem tm płynem i nie widać było żeby się tworzyły banki.. Może ten zaworek tak syczal.

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, wymieniony zostal ezektor bo puszczal oraz zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej.. Silnik pracuje rowno lecz to chyba nie wyleczylo go do konca... Zrobilem logi, prosze o sugestie:)

http://vaglog.rtnet.pl/log_188347.html

http://vaglog.rtnet.pl/log_188348.html

http://vaglog.rtnet.pl/log_188349.html

http://vaglog.rtnet.pl/log_188350.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis zrobilem tak:

- sprawdzona szczelnosc dolotu w 100%, psikane kazde polaczenie nigdzie nie pusci nawet jednej banieczki, zaden przewod nie syczy. Ogolem wszystko jest szczelne.

- zalozylem stozek Fujita(pozyczony) aby sprawdzic czy to nie wina puszki..

- odpialem akumulator na jakies 30-40 min, po podlaczeniu zrobilem kilkadziesiat km tylko na PB

Przew rozpoczeciem Logowania skasowalem bledy i ogien..

http://vaglog.pl/log_188904.html

http://vaglog.pl/log_188905.html

http://vaglog.pl/log_188906.html

Dalej jest slabo.. Czasami mi wywala blad od pompy SAI (incorrect flow), czy ten uklad ma jakis wplyw na pomiar przeplywki? Gadalem z mechanikiem i mowi, ze moze turbo juz nie zasysa tyle powietrza ile powinno i dlatego jest zanizony pomiar.. Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dvke zalozylem metalowa forge, nie puszcza a N75 sprawdzalem ustami to puszcza w 2 strony a w jedna w ogole nie ma przejscia.. Chyba tak powinno byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce się wtrącać ale wymiana n75 w tym momencie jest wyrzuceniem pieniędzy w błoto, bo nie poprawi to przepływu i n75 pracuje poprawnie w logach, w aucie jest jakiś inny problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jego praca to jedno a szczelnosc to drugie.

N75 nie powinien puszczać powietrza.

Najlepiej podmienic aby go wykluczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev każdy n75 nawet nowy przy dmuchnięciu sprężarką bedzie puszczał na najdłuższy króciec, nie oznacza to ze jest nie dobry, proponuje autorowi pomiar cisnienia sprężania, jak wyjdzie ok proponowałbym zajrzeć do katalizatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co chcesz zobaczyć w katalizatorze ?

Zapchany ma byc czy w ogóle go tam nie ma ?

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...