Mesiah Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Pochwal się ile dałeś i za co (tzn jaki stan).
misiek95 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 KW V1 z przelotem 5kkm, kupiony równo rok temu, jeszcze na gwarancji za 1300zł
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) Temat zayebisty, coś w rodzaju: "najbardziej aktrakcyjna 80-latka" Albo komfort albo gwint innej możliwości nie ma. Edytowane 24 Stycznia 2015 przez Dev
Mesiah Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) No to ładnie wyrwałeś. Wszystkim pisze żeby szukali bo fajne rzeczy się trafiają. Nie ma sensu brać MTS TA czy innego syfu w tej cenie (nowego). Jak Ci się znudzi możesz mi odsprzedać tył Na przodzie wolę H&R Temat zayebisty, coś w rodzaju: "najbardziej aktrakcyjna 80-latka"Albo komfort albo gwint innej możliwości nie ma. Nie przesadzaj:) Gdyby napisał najmniej betonowy gwint to by wyszło na to samo. Między takim KW v2 a H&R na grubej ladze jest spora różnica w twardości. TA to też ponoć przebeton w B5. Są gwinty które dają chociaż namiastkę "komfortu" jesli można to tak w ogóle nazwać. Edytowane 24 Stycznia 2015 przez Mesiah
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Mam seryjne 1BV i strasznie mnie wqurwia a jeszcze miałbym pakowac gwint... wolałbym pozbyć się napletka
Mesiah Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Hehe stary już jesteś No prawda jest taka , że jak ktoś tłucze trochę km rocznie to gwint wyprowadza z równowagi. Ja tam soją B5 jeżdżę wokół komina zazwyczaj. Na trasy mam volvo 850 na ori zawiasie.
misiek95 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Temat zayebisty, coś w rodzaju: "najbardziej aktrakcyjna 80-latka" Albo komfort albo gwint innej możliwości nie ma. Czy jest coś dziwnego w tym, że chce żeby auto wyglądało przyzwoicie a jednocześnie względnie wygodnie jeździć? Skoro na forum kryterium które sprawia że gwint jest "dobry" jest jego twardość to dlaczego ja nie moge szukać gwintu który jest miękki?
Mesiah Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Nie wywołuj wilka z lasu " wyglądało przyzwoicie a jednocześnie względnie wygodnie jeździć?" Względnie wygodnie to za dużo powiedziane. Nie maks betonowo może bardziej tu pasuje ;]
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Przede wszystkim zadaj sobie jedno pytanie, co rozumiesz pod nazwą komfort ? napie....lanie łbem po kazdym najechaniu byle dziure ? u mnie na wiosce jest długi wjazd pod wiadukt, tiry zrobiły swoje i teraz asfalt jest jak tarka. raz stałem godzinę i obserwowalem auta i jadace w nich osoby, wrażenia bezcenne, gdy patrzysz jak każdy gowniarz na obnizonym zawieszeniu podskakuje w fotelu i jak pięknie lata mu łepetyna. na nasze drogi gwint jest bezużytecznym złomem, lepiej zapakowac aira, tam masz komfort i wygląd.
misiek95 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Nie napisałem, że szukam komfortowego zawieszenia, tylko komfortowego gwintu. Czyli jestem gotowy na pewnego rodzaju nieprzyjemne konsekwencje z tym związane. Chciałem się dowiedzieć, która z możliwych opcji jest najbardziej sensowna właśnie pod tym względem o którym mówisz. Przecież to jasne że są gwinty mniej i bardziej "twarde", nie? Moje doświadczenia wyglądają tak, że włożyłem Kit weiteca -40 do swojego auta i nie wytrzymałem miesiąca bo przy seryjnych amortyzatorach latałem jak pingpong po aucie... U Al@na natomiast na gwincie KW lata sie bardzo przyjemnie, charakterystyka pracy jest super i dlatego też kupiłem dzisiaj taki zawias do siebie
Mesiah Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) To chyba Twój egzemplarz http://olx.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-kw-v1-audi-a4-b5-CID5-ID8EKvF.html#187fb49c7e Jakieś tam zalążki rudej ma. To chyba nie inox co? Edytowane 24 Stycznia 2015 przez Mesiah
Mesiah Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Może nie ruda tylko utlenienie. Na gwincie. Pytałeś chłopa czy to inox? Ponoć KW bez inoxa żre w oczach. I to nie niektóre tylko wszystkie. Mądre głowy tego forum mnie kiedyś przed tym ostrzegały z tego co pamiętam.
misiek95 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Gdyby już coś tam z niego wyłaziło to bym sie martwił. A tak to bede go doglądał regularnie, więc wszystko pod kontrolą
Mesiah Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Wydaje mi się , że tylko zima jest ważna.
Mesiah Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Ooo widzę hardcore. Myślałem ,że gwint jest po to żeby auto na zimę podnieść
misiek95 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 zmiana zawiasu mając podnośnik i klucze pneumatyczne to moment chyba szybciej niż gwintem kręcić nawet dobra koniec pierdzielenia. bedzie gwint na aucie to sie pochwale jaki komfort uzyskałem
pablo15005 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Mam seryjne 1BV i strasznie mnie wqurwia a jeszcze miałbym pakowac gwint... wolałbym pozbyć się napletka fakt 1BV twarde, miałem u siebie taki zawias wrzuciłem gwint i różnica w charakterystyce pracy... twardość można powiedzieć zbliżona według mnie
Mesiah Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 (edytowane) I co wrzuciłeś już ten gwint? Ludzie z forum piszą do mnie jaki gwint fajny wrzucić i podsyłają linki do Twojego KW z tablicy bo koleś albo Ci go nie sprzedał albo ogłoszenia nie zdjął. No i ciekaw jestem jak wypadło. Edytowane 30 Stycznia 2015 przez Mesiah
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się