trezor4 1 Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Witam, Miałem wczoraj problem z autem . Przy odpalaniu obroty wchodziły na moment na około 2500tys i pozniej juz normalnie , ale silnik był slaby ( cos jak przy trybie awarjnym przy przeładowaniu turbiny ). Po sprawdzeniu błędów wyskoczł mi błąd zaworu N109 . Zawór został wyczyszczony i juz jest ok , ale mam pytanie czy warto ten zawór wymienić dla świetego spokoju ? Nie wiem do konca jakie jest jego zadanie i czy dac sobie spokuj skoro wyszytko jest ok na dzien dzisiejszy. Dzieki za poradę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 poczekaj az drugi raz sie to poworzy ,wtedy wymien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Nie wiem do konca jakie jest jego zadanie budowa cepa .ma zamykac i otwierać ,ja ma zasilanie to otwiera ,jak go nie ma zamyka i auto gasnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario82A4 3 Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Jak na razie nic sie nie dzieje to zostaw , miałem kiedyś to samo , wyczyściłem go i ponad 3 lata mam spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur100g 6 Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Wczoraj też czyściłem zawór. Po co wymieniać jak działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garet 1 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 panowie ten sam problem mnie nawiedzil, dodatkowo po odplaeniu i wskoczeniu na 2500 zadymi aż wstyd... Może ktoś wrzucić foto gdzie jest ten zawór?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarusKK 0 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Witam Panowie mam pytanie chodzi o 1.9tdi 90km audi 80 b4 na pompie Boscha elektronicznej pod pompa jest zawór początku trysku ( na dwa torxy przykręcony) tu akurat nazywa sie n108. Moje pytanie dotyczy wycieku z podniego:/ czy jak go wyjme to rozreguluje sie pompa czy nic się nie stanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) Nic sie nie rozreguluje. Wyciagaj smiało i wymien O-ring. Edytowane 3 Grudnia 2014 przez Lukasz_N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarusKK 0 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Dzieki bardzo za info Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się