lukaszol1985 Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 Witam. Niedawno nabyłem za cieżko zarobione pieniądze Audi a4 1.9tdi avant rok 1996 przebieg 200tyś. książka ser. do końca 2006r. przebieg 160tys. autgo z holandii(niby wszystko wporządku ale kto tam wie). Moje dylematy dotyczą kopcenia przy przygazowaniu, gdy odpalam auto to nie kopci na wolnych obrotach też nie tylko przy przygazowaniu tak że jak się kilka razy przygazuje to zostawia czarną plamę na trawniku, no i kopci tylko na czarno. oleju raczej nie bierze,tylko normalne ilości(po 2tyś.km. na skali prawie nic się nie zmieniło) pali idealnie na dotyk. ktoś coś wie na ten temat? druga sprawa dotyczy kontrolki oleju, tzn. jak kupiłem to auto to coś było nie tak z termostatem, bo nigdy podczas jazdy silnik nie osiągną temperatury wyższej niż 70st. i kontrolka nie zaświecała sie, jak podczepiłem pod niego przyczepę temperatura zwrastała do 90st. i od czasu do czasu zapalała sie kontrolka oleju wraz z brzęczykiem i po kilku sekundach gasła, puźniej bez przyczepy znowu wszystko wpożądku. Dziś wymieniłem termostat temperatura prawie cały czas 90st. i znowu pojawił się problem, kontrolka zapala się od czasu do czasu na kilka sekund i gaśnie tym razem bez przyczepy(stan oleju na bagnecie ok.3/4) co o tym myślicie? i jesze jeden problem, przy wymianie termostatu zauwarzyłem ściągniety pasek z tego urządzenia do klimatyzacji(nie wiem czy to turbina czy co? nie znam się na tym wiem napewno że to do klimatyzacji) poprzedni właściciel powiedział że ściągną go celowo żeby turbina nie działała ponieważ urwał się tam jakiś wąż czy rurka od klimy(faktycznie jest tam zagięta koło miski olejowej jakaś rurka) no i moje pytanie jest takie czy ten pasek napędza tylko klime czy coś jeszcze? czy można spokojnie jeździć bez tego paska i naprawić to w puźniejszym terminie?. Ogólnie silnik wygląda dobrze delikatne ślady oleju na misce(nie leje się tylko rosi). Mało się na tym znam do tej pory jeździłem tylko bęzyniakami starszej generacji. Z góry dzięki za odpowiedzi, które napewno się przydadzą i coś podpowiedzą. Pozdrawiam :>
sokolnh Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 jak kopci za bardzo na czarno to cos z układem wtryskowym nie tak, prawdopodobnie wtryski juz mają dosc, ewentualnie pompa wtryskowa, albo masz chipa
YATES Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 że tak się zapytam: Coś ty kupił ?? Za 100 euro warto było.
lukaszol1985 Opublikowano 15 Września 2008 Autor Opublikowano 15 Września 2008 Jak myslicie ile moze kosztować diagnostyka silnika w serwisie nie tylko komputer ale całość?. Poniważ nie zapłaciłem gościowi całości tylko 10tyś. do zapłaty pozostało 3tyś. jeśli będe miał diagnostykę to zawsze mogę sie targować ztą ceną tym bardziej że w umowie nie ma żadnych dat tylko że 3 tyś.zł. płatne w 6 ratach czyli teoretycznie mogę mu je płacić do końca życia.
mcm Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 że tak się zapytam: Coś ty kupił ?? Za 100 euro warto było. jak teraz dołożysz 4000 E to zobaczymy
lukaszol1985 Opublikowano 16 Września 2008 Autor Opublikowano 16 Września 2008 no i wszystko wiadomo. trzeba auto do żyda póki jeździ już nie kupie auta bez uprzedniego zajrzenia do serwisu pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się