Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Brak Mocy - Pomoc z diagnozą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich :hi: po dłuższej przerwie spowodowanej.... Wiemy czym :wallbash:

Szukam osoby z okolic Gliwic/Knurowa która pomogła by mi zdiagnozować problem, najlepiej z pomocą komputera bo wiem że bez tego się nie obejdzie. Problem dosyć powszechny. Mianowicie zanik mocy. Miałem już kiedyś coś takiego ale okazało się że przyczyną był pęknięty wężyk doprowadzający powietrze do turbiny. Wymiana w zupełności wystarczyła. Tym razem to raczej nie to... Turbina śwista w pełni wydaje mi się prawidłowo... Katalizator już wycięty więc zapchać się nie mógł... Dymu za sobą nie zostawiam.... Przepływka na 99% dobra...

Dziwnym objawem prócz braku mocy jest również to że silnik mi sam lekko "przygazowuje" przy odpalaniu... Tzn w momencie kiedy odpalę samochód obroty podskakują do 1500-2000 i spadają do normy. I tak prawie przy każdym opdaleniu

Wiem że tematów tego typu były setki, ponieważ przestudiowałem je chyba wszystkie, ale głównie chodzi mi tutaj o kogoś kto ma możliwość mi fachowo pomóc i się spotkać to zobaczyć. Sami wiecie co to za ból AFNik bez mocy ;(

Za sugestie i propozycje z góry dziękuję i pozdrawiam :gwizdanie:

Opublikowano

trochę późno ale dla innych. U mnie przy takich objawach był walnięty zawór odcinający paliwo. radzę najpierw rozebrać i przeczyścić. najpierw kupiłem a potem zobaczyłem co z czym. W starym nazbierało się opiłków i się blokował

Opublikowano

zanik mocy masz przy rozpędzaniu auta czy jak :mysli:

Opublikowano

ja? po odpaleniu wskakiwał na sekundkę na ok. 2000obrotów. i potem jechał normalnie aż mu się zeswiksowało i przyśpieszał jak żółw. po zgaszeniu znów podskok obrotów itd itd.

dużo wcześniej tylko zanikała moc i nie było reguły po ilu kilometrach i co ile dni, później dołączyły skoki obrotów przy odpalaniu

Opublikowano

z brakiem mocy również się borykam ale nie pomogę - zresztą sam dobrze wiesz dlaczego jeżeli czytałeś inne posty. Natomiast co do skoku obrotów przy odpaleniu to może być inny problem ;( Sytuacja taka pojawia się gdy zaczyna brakować sygnału wzbudzenia przy alternatorze (dlatego polecam sprawdzić napięcie przy ładowaniu alternatora przy różnych prędkościach obrotowych i obciążeniach ) a później ten kabelek przy alternatorze. Zaobserwuj również czy nie masz przypalonego wskaźnika ładowania na liczniku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...