Skocz do zawartości
IGNOROWANY

60 stopni i nic więcej


Ras.RDK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Mam pewien problem z temperaturą cieczy. Kiedyś kilka miesięcy temu zauważyłem że za zegarach nie pokazuje mi równego 90stopni a powiedzmy 87. Nic się złego nie działo a znajomy mechanik powiedział że tak może być, że jest ok. W połowie lipca wskazówka od temperatury się w ogóle nie podnosiła podczas jazdy. Poczytałem na forum, wymieniłem czujnik na ori ELTH znaczki vw audi tyle że niby ze skody i zielony a nie niebieski. Temp wróciła na desce do 87 stopni. Jakieś 2 tygodnie temu zauważyłem że z 87 zrobiło się 80, potem 70 aż w końcu 60. Stwierdziłem że to może być termostat, ten został wczoraj wymieniony i dalej jest 60. Wskazówka podnosi się na te 60 z zimnego (58stopni) i po zgaszeniu opada te kilka mm. Panowie, powiedzcie mi co moge zrobić? termometrem było mierzone i termostat ładnie otwiera przy 87-88 i temp pod maską się utrzymuje na poziomie 90 stopni, Myślicie że to może być znów czujnik? Mógł paśc po miesiącu użytkowania? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup dobry termostat. Były przypadki i to częste że nowe termostaty były wadliwe. Może twój też jest do bani.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nagrzewnica wali ci gorące powietrze, a na zegarach masz 60 stopni to według mnie walnięty masz czujnik. Podepnij się pod VAGa i sprawdź czy masz taką samą/podobną temperaturę w Instruments i w Engine. Może być tak, że np, w Engine masz te 90 pare stopni, a w Instruments będzie ci pokazywało 60 - wtedy czujnik na pewno walnięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle razy opisywane to było na forum ze juz kazdy powinien znac działanie układu chlodzenia w audi. przejedz te 8 km az sie silnik na maxa nagrzeje i dotknij reka dolnego węza idacego od chlodnicy do pompy wody jak bedzie goracy to termostat jest sprawny . pomoze wymiana czujnika a jak bedzie zimny to termostat uwalony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle razy opisywane to było na forum ze juz kazdy powinien znac działanie układu chlodzenia w audi. przejedz te 8 km az sie silnik na maxa nagrzeje i dotknij reka dolnego węza idacego od chlodnicy do pompy wody jak bedzie goracy to termostat jest sprawny . pomoze wymiana czujnika a jak bedzie zimny to termostat uwalony

zgadzam sie z kolega. a jesli podejrzewasz licznik to sprawdz dla pewnosci pod kompem :) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do czujnika jeszcze to jakiś miesiąc temu też walczyłem z tym tematem w jednym a4 i jak się okazało nowy oryginalny czujnik był walnięty. Co do termostatu to jak go sprawdzałeś i otwiera się w miarę w odpowiednim zakresie temperatury to nie ma się co nad nim doktoryzować bo to nie jest zaś wyjątkowo skomplikowany element, a różnicę między 60 a 90 stopni to na termometrze przy gotowaniu musiałeś dostrzec.

Edytowane przez hellbean
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak to był czujnik, nie spodziewałem się że nowy ori pochodzi tylko miesiąc.

Dzięki Panowie za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdza się to co uważam za prawdziwe od dawna - przepłacanie za ori jest bezsensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem, nie pierwszy raz spotkałem się z tym, że z oryginałem było coś nie tak. Ja kupiłem Febi'ego i ten okazał się sprawny. Nie oszukujmy się dla ASO części produkują takie same firmy jak te co robią inne części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...