Ras.RDK 0 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Witam.Mam pewien problem z temperaturą cieczy. Kiedyś kilka miesięcy temu zauważyłem że za zegarach nie pokazuje mi równego 90stopni a powiedzmy 87. Nic się złego nie działo a znajomy mechanik powiedział że tak może być, że jest ok. W połowie lipca wskazówka od temperatury się w ogóle nie podnosiła podczas jazdy. Poczytałem na forum, wymieniłem czujnik na ori ELTH znaczki vw audi tyle że niby ze skody i zielony a nie niebieski. Temp wróciła na desce do 87 stopni. Jakieś 2 tygodnie temu zauważyłem że z 87 zrobiło się 80, potem 70 aż w końcu 60. Stwierdziłem że to może być termostat, ten został wczoraj wymieniony i dalej jest 60. Wskazówka podnosi się na te 60 z zimnego (58stopni) i po zgaszeniu opada te kilka mm. Panowie, powiedzcie mi co moge zrobić? termometrem było mierzone i termostat ładnie otwiera przy 87-88 i temp pod maską się utrzymuje na poziomie 90 stopni, Myślicie że to może być znów czujnik? Mógł paśc po miesiącu użytkowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Układ na pewno nie zapowietrzony? Może masz zimne luty w liczniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Kup dobry termostat. Były przypadki i to częste że nowe termostaty były wadliwe. Może twój też jest do bani. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Jeżeli nagrzewnica wali ci gorące powietrze, a na zegarach masz 60 stopni to według mnie walnięty masz czujnik. Podepnij się pod VAGa i sprawdź czy masz taką samą/podobną temperaturę w Instruments i w Engine. Może być tak, że np, w Engine masz te 90 pare stopni, a w Instruments będzie ci pokazywało 60 - wtedy czujnik na pewno walnięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 tyle razy opisywane to było na forum ze juz kazdy powinien znac działanie układu chlodzenia w audi. przejedz te 8 km az sie silnik na maxa nagrzeje i dotknij reka dolnego węza idacego od chlodnicy do pompy wody jak bedzie goracy to termostat jest sprawny . pomoze wymiana czujnika a jak bedzie zimny to termostat uwalony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dread535 0 Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 tyle razy opisywane to było na forum ze juz kazdy powinien znac działanie układu chlodzenia w audi. przejedz te 8 km az sie silnik na maxa nagrzeje i dotknij reka dolnego węza idacego od chlodnicy do pompy wody jak bedzie goracy to termostat jest sprawny . pomoze wymiana czujnika a jak bedzie zimny to termostat uwalony zgadzam sie z kolega. a jesli podejrzewasz licznik to sprawdz dla pewnosci pod kompem pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hellbean 0 Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) Co do czujnika jeszcze to jakiś miesiąc temu też walczyłem z tym tematem w jednym a4 i jak się okazało nowy oryginalny czujnik był walnięty. Co do termostatu to jak go sprawdzałeś i otwiera się w miarę w odpowiednim zakresie temperatury to nie ma się co nad nim doktoryzować bo to nie jest zaś wyjątkowo skomplikowany element, a różnicę między 60 a 90 stopni to na termometrze przy gotowaniu musiałeś dostrzec. Edytowane 12 Września 2014 przez hellbean Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dread535 0 Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Ja mialem walniety termostat i otwieral sie w momencie jak woda zaczynala wrzec. Myslalem tez ze jest dobry. Zainwestowalem jednak 30zl w nowy i okazalo sie ze stary byl zepsuty. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ras.RDK 0 Opublikowano 14 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Jednak to był czujnik, nie spodziewałem się że nowy ori pochodzi tylko miesiąc.Dzięki Panowie za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Potwierdza się to co uważam za prawdziwe od dawna - przepłacanie za ori jest bezsensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dread535 0 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Hmmm nie zawsze to co nowe jest dobre;) Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hellbean 0 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Tak jak pisałem, nie pierwszy raz spotkałem się z tym, że z oryginałem było coś nie tak. Ja kupiłem Febi'ego i ten okazał się sprawny. Nie oszukujmy się dla ASO części produkują takie same firmy jak te co robią inne części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się