Ktzychumotor Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Koledzy potrzebuje taka klapę ze śrubami macie je osiągalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bastek333 Opublikowano 15 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2019 W dniu 11.04.2019 o 20:58, Ktzychumotor napisał: Koledzy potrzebuje taka klapę ze śrubami macie je osiągalne Dostepne na allegro :) - wpisz : KLAPKA CARBON 310x80 kolektor dolotowy ssący AUDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bastek333 Opublikowano 15 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2019 A ja mam pytanie - czy da sie otworzyc ten kolektor dolotowy na silniku nie wyciagajac go ? Pamietam ze do skrecenia 2 polowek sa inne srubki niz te co przykrecaja kolektor do bloku. Ktos probowal sciagnac tylko gore tego zeby sie dostac do klap ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziolek335 Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 W dniu 15.06.2019 o 12:38, Bastek333 napisał: A ja mam pytanie - czy da sie otworzyc ten kolektor dolotowy na silniku nie wyciagajac go ? Pamietam ze do skrecenia 2 polowek sa inne srubki niz te co przykrecaja kolektor do bloku. Ktos probowal sciagnac tylko gore tego zeby sie dostac do klap ?? Ale po co sobie utrudniać? Wyjmij cały bo mozesz mieć zablokowane klapy w korpusie, a lepiej to ogarnąć sobie na stole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelosinski83 Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 W dniu 15.06.2019 o 12:38, Bastek333 napisał: A ja mam pytanie - czy da sie otworzyc ten kolektor dolotowy na silniku nie wyciagajac go ? Pamietam ze do skrecenia 2 polowek sa inne srubki niz te co przykrecaja kolektor do bloku. Ktos probowal sciagnac tylko gore tego zeby sie dostac do klap ?? Da się, ale też polecam wyjąć na stół, wyczyścisz sobie cały, uszczelnisz (fabryczna uszczelka na 99,9% już nie wydoli, a nie wysępuje jako część zamienna). Ławiej to zrobić na stole. srubki są inne. Rozpołowianie na aucie ma sens tylko gdy założyłeś dopiero co nowe uszczelki między kolektor a głowice (powinno się wymienić przy każdym demontażu kolektora). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernix Opublikowano 21 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2020 Witam, zrobiłem tak samo jak niebieski wszystko cacy tylko niekiedy ma problem od dołu nie jedzie od 4k ogien. Jeszcze skrzynie na S i pełen but to w jakimś zakresie obrotów tak jakby auto straciło nagle moc zatrzęsie buda i po sekundzie wraca do normalnego stanu co to może być? Dzieje się tak odkąd zrobiłem klapę może coś nie tak zrobiłem jakieś wskazówki :)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi_1997 Opublikowano 23 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2021 Jakby ktoś potrzebował śruby nylonowe to walić śmiało. Zamówiłem tyle, że starczy chyba na 10 kolektorów bo najtaniej wychodziło. 10zl komplet myślę, że będzie fair, mogę wysłać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi_1997 Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 Wie ktoś jak wyciągnąć klapę z kolektora? Trzeba zdemontować te mocowanie z sprężyny? Nie chce dostać w twarz sprężyna bo pewnie później tego nie naciągnę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się