djmesiu Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Witam Jakie jest prawidłowe ciśnienie w cylindrach?? U mnie na 1. 30, 2. 32,. reszty nie sprawdzali. Po odczytaniu wartości na pompowtryskiwaczach 1 pompka wychodziła ponad normę coś kolo 3.20 mg reszta wszytko dobrze przynajmniej tak twierdzi mechanik. Dodam że auto mi zaczeło strasznie kopcic na biało na biegu jałowym, gorzej jak ognisko;/ Płynu chłodniczego nie ubywa, oleju ani nie przybywa ani nie ubywa wszytko w normie, dodam jeszcze ze spaliny śmierdzą tak ja by niespaloną ropa? Auto mi nie odpala po dluższym postoju, muszę chwilę kręcić rozrusznikiem a jak odpali przez chwile przerywa i trzęsie całą budą... Czy 1 pompowtrysk może powodować coś takiego??... może jeszcze uszczelniacze poszły.. Pytam się bo boję sie najgorszego czyli remontu silnika chce to poprostu wykluczyć. Audiczkę mam dopiero 3 miesiące a tu już takie cyrki...
Jarek882 Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 kompresja ok. pompowtrysk do wymiany bo poza normą..
djmesiu Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 a ile ma wynosić w typowo sprawnym aucie?? jeden pompowtrysk moze powodowac takie objawy jak napisałem w pierwszym poscie?? czyli dymienie na postoju itp
Jarek882 Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 30 to jest dobrze jak na kompresje oczywiście może ponieważ podaje bardzo dużą ilość paliwa która nie jest odpowiednio przepalana i kopci CI na biało lub pewnie bardziej na szaro.
djmesiu Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 Chociaż tyle rozwiałeś moje wątpliwości co do wymiany silnika. No to jest w sumie taki szary kolor nasila się szczególnie podczas postuju powiedzmy na swiatlach im dłuzej tym gorzej... Podczas jazdy jest praktycznie niewidoczny, chyba ze wcisnę mocno pedal gazu.
Jarek882 Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Pompki wymień lub zregeneruj ale ostrzegam nie bedzie tanio... Lub jak masz mozliwosc u jakiegos mechanika niech Ci podmieni tą pompkę jesli ma jakąś dobrą na zamianę. i wtedy zobaczysz czy jest lepiej czy nie
djmesiu Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 Wiem wiem dokladnie ile kosztuje nowa pompka szkoda ze teraz a nie przed zakupem samochodu.... Mam znajomego co pracuje w serwisie VW mówil ze to jakos ogarnie, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Jarek882 Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 najlepiej jakąś używkę z dobrymi korekcjami ale to loteria jak masz kumpla w VW to na pewno Ci doradzi
djmesiu Opublikowano 14 Września 2014 Autor Opublikowano 14 Września 2014 Czyli korekcje pompek mają wynosić jak najbliżej 0 tak?? Nie pamiętam już jak to dokładnie wyglądało u mnie ale było cos takiego 1 pompka miała -2.75 po kilku sekundach juz -3.20. 2 pompka granice 1.70. 2 ostanie były chyba w normie nie przekraczały 1.0
Jarek882 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Tak, powinny być bliskie zera ja w swoim mam 0.20 0.10 0.50. 0.0 na 3 cylindrze mi trochę kuleje ale nic się nie dzieje ale u ciebie to ewidentnie jest nie tak bo poza norma.
djmesiu Opublikowano 14 Września 2014 Autor Opublikowano 14 Września 2014 no ja na 3 i 4 cylindrze tez mialem podobne wartości do Twoich, tylko pierwszy kulał także napewno bedzie do wymiany. Dzięki za pomoc;)
Ali89 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 u mnie taki objaw jak piszesz był spowodowany uszczelniaczami jakimiś włoskimi włożonymi, jak mi włożyli boscha to problem ręką odjął, a też było tak ze po dłuższym postoju dymił gryzącym białym dymem, nie odpalał dobrze, trzeba było długo kręcić i strasznie telepał, na swiatłach jak postałem chwilę to coraz bardziej kopcił
djmesiu Opublikowano 20 Września 2014 Autor Opublikowano 20 Września 2014 No właśnie wymieniłem te uszczelniacze i jak narazie już 3 dzień nic się nie dzieje, pali od strzała nie dymi, nawet korekcje na pompkach się polepszyły. Auto tez miałem sprowadzane z Włoch także możliwe ze też były założone jakieś badziewne uszczelniacze.
Ali89 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 jak możesz to zostaw auto na 2 dni, u mnie zawsze po takim czasie były problemy na tamtych uszczelniaczach, jak odpali dobrze to kłopot z głowy
djmesiu Opublikowano 20 Września 2014 Autor Opublikowano 20 Września 2014 No u mnie wczesniej nie trzeba było 2 dni żeby nie mógł odpalić, wystarczyło kilka godzin i problem:P szczególnie rano i po wyjściu z pracy jak auto stało 8 czy 10 godzin. Teraz jeszcze dobrze kluczykiem nie przekręce i auto już zapalone:D
majster151 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 Radze sciagnac pokrywe klawiatury i sprawdzic walek rozrzadu i popychacze. U mnie korekcje wywalalo na 2.99- to jest max. wiecej nie pokazuje. Okazalo sie ze wytarty byl walek. A nie wina pompek
djmesiu Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 Wałek był sprawdzany i jest w stanie dobrym. Winne były uszczelniacze, były takie lekko poszarpane, a i rozrząd był zle ustawiony. Po zrobieniu tego wszytkiego auto jak nowe:D Wymienię jeszcze 2 pompki bo mają troszkę za wysokie korekcje i myślę że będzie już całkiem dobrze:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się