malymoto Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Ostatnio po ostrej jeździe zauważyłem że z lewego icka wypłynela spora ilość oleju i dlatego mam pytanie czy powodem tego może być stary typ odmy ? Czy silnik kończy swoje życie ? Dodam że turbo nowe na starym była ta sama bajka icek na pewno do wymiany ale skąd bierze się ten olej ? Proszę o porady :-)
KrzysiekA4 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 W odpowiedzi na PW Temat odmy poszukaj w moich wątkach jest filmik jak to wygląda gdy jest zapchana Sprawa oleju w IC jak dla mnie tłumaczy kiedyś lub obecnie nie domagającą turbiną puszczała puszcza olej do IC. W IC z tego co się oczytałem osadza się trochę oleju ale nie na tyle aby się wylewał ,znając życie ICek do wymiany bo dziurawy i turbo do sprawdzenia po czasie czy nadal nie leje do IC Dodatkowo jakie błędy wywala VAG??
malymoto Opublikowano 15 Września 2014 Autor Opublikowano 15 Września 2014 Na kompie zero błędów jedynie turbo troszkę słabo ładuje ale to pewnie przez ten icek dziurawy stara turbina nie miała luzów ale zmartwił mnie ten olej i zmieniłem w niej cały wkład na nowy i teraz dalej to samo się dzieje . Patrzyłem ostatnio do turba i od strony zimnej łopatki są upaciane olejem .
KrzysiekA4 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Na jakim oleju jeździsz ?? jeśli powyżej 5w40 to turbo będzie rzygać ,ja tak miałem po zejściu z 15 na 5W40 było po temacie i jest sucho do tej pory
malymoto Opublikowano 15 Września 2014 Autor Opublikowano 15 Września 2014 (edytowane) Mam teraz mobil 5w50 Edytowane 15 Września 2014 przez malymoto
KrzysiekA4 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Olej nie powinien tutaj robić problemu(w ciepłym klimacie mieszkasz,czy dużo w korkach stoisz??),doradziłbym zająć się tym ICkiem i zobaczyć czy się poprawiło.Choć ten olej w turbinie ..... .
malymoto Opublikowano 16 Września 2014 Autor Opublikowano 16 Września 2014 W afryce to ja nie mieszkam upałów to raczej dużych na lubelszczyźnie nie ma . Icek już zamówiony zobaczymy co wtedy będzie . Przy dobrze rozgrzanym silniku jak odkręcam korek to nic nie syczy więc odma chyba ok tylko jest sporo mgły olejowej gdy położę korek to lekko go zasysa . Czyżby już były przedmuchy ?
KrzysiekA4 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Przedmuchy to by były jakby Ci wywalało korek nie zasysało pompa olejowa wytwarza ciśnienie i jak zauważyłem po wymianie odmy na plastik to zasysa faktycznie korek ale nie odbiło się to na silniku na tyle że dymi z rury itp. Z tą chmurką zrób filmik pokaż jak bardzo dymi bo myślę że to są delikatne opary nie dym Zrób porządek z ICkiem i dalej zobaczysz
malymoto Opublikowano 16 Września 2014 Autor Opublikowano 16 Września 2014 Dym to nie jest tylko na moje oko jakby trochę za dużo tej mgły postaram się zrobić filmik i wtedy będzie wiadomo .
KrzysiekA4 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Ogarnij temat IC i zrób filmik
malymoto Opublikowano 20 Września 2014 Autor Opublikowano 20 Września 2014 Witam ponownie miałem zrobić filmik ale ta mgła olejowa jest bardzo mała ale nastąpił inny problem . Jaką macie wartość na vagu na wolnych obrotach doładowania jakoś nie mogę ustawić wartości wymaganej . Przy wyższych też trochę brakuje czyżby zatkany wydech ?
malymoto Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 Raczej nie ale rozważam ten temat bo coś słabo turbo oddycha wszelkie nieszczelności są wyeliminowane tylko zostaje wydech albo czujnik oszukuje >_>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się