klops2580 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 (edytowane) Witam , posiadam audi a4 b5 z 2000 r , silnik ajm 1.9 na pompowtryskach i od ok 3 miesięcy audi zaczęło lekko dymic na niebiesko przy dodaniu gazu a 3 dni temu kopcil jak lokomotywa na zimnym silniku (na ciepłym mniej) i jak był zimny to nierówno pracował wiec zawiozłem go do mechanika który powiedział że to może być (nie wiem czy dobrze pamiętam ) pompa przetłaczająca ,mówił że olej dostaje się do paliwa i mam do was parę pytań :1- czy to jest możliwe że olej dostałby sie do paliwa przez tą pompę ?2-jakie ewentualnie mogę ponieść koszty naprawy tej pompy?3-jakie Wy macie sugestie lub pomysły dlaczego moje audi tak kopci na zimnym ?Z góry dziękuje wszystkim za odpowiedzi na moje pytania Edytowane 16 Września 2014 przez klops2580
msuchecki90 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 u mnie było to samo w AJM , kopcił po 2 miesiącach coś zaczeło walić padł wałek rozrządu i szklanki ,
klops2580 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2015 a czy mozliwe ze to przez swiece zarową? bo tak dzwonił mechanik i mi to powiedział możecie coś jeszcze doradzić bo do dziś mam ten problem z tym że strasznie ciezko pali na zimnym i stasznie dymi i smierdzi niespalonym paliwem i nierówno pracuje . czy to mogą być pompowtryski ?
Hezen Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Jeśli z rury smierdzi nieprzepalonym ON, zapaszek tzw. starego diesla, to pompki do sprawdzenia. Najpierw zacznij od wymiany świec oraz sprawdzenia czujnika płynu chłodzącego. Profilaktycznie sprawdź dawkę oraz kąt wtrysku. Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 3 Stycznia 2015 przez Hezen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się