marcin4x4 47 Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) A co ma ręczny do tego Jak zostawiasz auto na wzniesieniu + bieg to naciągasz łańcuch i wyciskasz olej więc start masz na sucho. No ja też lałem specyfica, kiedyś w tym oleju chyba ważniejszy jest czas wymiany a nie przebieg. Edytowane 5 Maja 2015 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hutch1 0 Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Max rok ale najcześciej wychodzi ok 6 miesięcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny2303 4 Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Dzięki marcin4x4 za info. Akurat moja myśl była nie od tej strony co powinna być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 A no.. ja aż tyle nie latam czasem nawet 10k rocznie nie klepnę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hutch1 0 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 To nie lepiej jakąś fajna benzynkę zamiast TDI przy takich przelotach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 (edytowane) Fajną czyli jaką ? Edytowane 6 Maja 2015 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny2303 4 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 2.7 Bi-turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hutch1 0 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Na przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 (edytowane) A6 to ciężka stara krowa a większość tych silników wymaga solidnego wkładu finansowego. Kolejna sprawa to potężny wir w baku, mimo wszystko gdyby było mnie stać na wydawanie dodatkowych 500-800 zł na paliwo miesięcznie to bym ogarnął kredyt i kupił coś innego (B8 2.0 TFSI / 3.0 tdi) Edytowane 6 Maja 2015 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harry19-19 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 A6 to ciężka stara krowa a większość tych silników wymaga solidnego wkładu finansowego. Kolejna sprawa to potężny wir w baku, mimo wszystko gdyby było mnie stać na wydawanie dodatkowych 500-800 zł na paliwo miesięcznie to bym ogarnął kredyt i kupił coś innego (B8 2.0 TFSI / 3.0 tdi) mam a6 3.0v6TDi i jakoś nie narzekam , oprócz wymiany oleju i oleju skrzyni razem z filtrami nic nie robię , jedyna awaria to czujnik klimatyzacji zrobił bye bye , co do baku to ma 80L , a tak po za tym jedzie jak szalone a wyprzedzanie w tunelu i jak włączy się v6 to coś miłego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się