iwadrian Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) U mnie dzisiaj temat został ogarnięty. Z racji tego że miałem trochę więcej czasu zabrałem się dzisiaj za to ECU, ciężko to cholerstwo rozkleic, bo klej trzyma bardzo mocno, ale powoli podrzewajac dało radę go otworzyć. I tak jak pisał kolega iwadrian, powodem była upalona jedna ścieżka, tak jak widać na zdjęciu. Po zrobieniu mostka problem z trzymaniem kluczyka znikł. Auto odpala tak jak kiedyś, po naciśnięciu kluczyka, taka mała rzecz a cieszy. [emoji1] No prosze, czyli działa. Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez iwadrian
polo25 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Oczywiście, wszystko ładnie hula. Dzięki jeszcze raz za naprowadzenie na dobry trop. ☺
iwadrian Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Oczywiście, wszystko ładnie hula. Dzięki jeszcze raz za naprowadzenie na dobry trop. ☺ Nie ma sprawy, cieszę się, że mogłem pomóc.
Grzegorz Pazdur Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Witam, jak można zmostkować tą ścieżkę? Wlutować kabel? zwyką lutownicą da rade?? proszę o pomoc...
polo25 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 (edytowane) Ja zrobiłem mostek zwykłym cieniutkim przewodem, jak będziesz miał płytkę na wierzchu to zobaczysz jaką średnicę przewodu dobrać, robiłem zwykła lutownica, tylko z małym grotem bo za dużo miejsca tam nie ma. Edytowane 28 Grudnia 2016 przez polo25
Grzegorz Pazdur Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Ja zrobiłem mostek zwykłym cieniutkim przewodem, jak będziesz miał płytkę na wierzchu to zobaczysz jaką średnicę przewodu dobrać, robiłem zwykła lutownica, tylko z małym grotem bo za dużo miejsca tam nie ma. Tak jak powiedziane to zrobione Pali automatycznie! Dzięki!!
audi 12345 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Witam. U mnie także dzisiaj temat został rozwiązany, zabrałem się dzisiaj za to ECU, i okazało się również że jedna ścieżka jest upalona , tak jak widać na zdjęciu. Po zrobieniu mostka problem z trzymaniem kluczyka znikł. Auto odpala tak jak kiedyś, po naciśnięciu kluczyka.
bart208 Opublikowano 23 Lipca 2017 Opublikowano 23 Lipca 2017 Mam ten sam błąd. Rozumiem, że żeby wyciagnać ECU trzeba odpiać akumulator?? Po późniejszym podłączeniu nie ma problemów, nie trzeba coś kodować czy coś??
polo25 Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 Po odłączeniu akumulatora nie musisz nic kodować, ewentualnie pokasować błędy jak się jakieś pokażą.
tomikub Opublikowano 26 Listopada 2017 Opublikowano 26 Listopada 2017 Panowie chodzi o ECU pod konsolą bezpieczników po stronie kierowcy bo nie za bardzo mogę zlokalizować. Pozdro wszystkim
polo25 Opublikowano 26 Listopada 2017 Opublikowano 26 Listopada 2017 Do ECU masz dostęp tylko od podszybia po stronie kierowcy pod maską.
tomikub Opublikowano 18 Grudnia 2017 Opublikowano 18 Grudnia 2017 (edytowane) W dniu 26.11.2017 o 13:28, polo25 napisał: Do ECU masz dostęp tylko od podszybia po stronie kierowcy pod maską. Chodzi o ten ECU Boscha który jest razem z przekaznikami i bezpiecznikami (dostęp do niego po zdemontowaniu zbiornika płynu spryskiwaczy)? Zdjęcia poniżej Edytowane 18 Grudnia 2017 przez tomikub dodanie treści
tomikub Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Zgodnie z wszystkimi radami tutaj dotarłem do ECU aczkolwiek u mnie ścieżki są w porządku. Profilaktycznie potraktowałem je ciepłym powietrzem ( SMD soldering) i niestety problem nie ustąpił a VCDS nie znajduje innych błędów. Jedynie co jeszcze nie działa to silnik tylnej wycieraczki co zapewne nie jest związane z odpalaniem.
dieselchip_ Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 mógł uszkodzić się druk ,jak będziesz miał dalej z tym problem to moge na próbe wysłać Ci nowe ECU- zaprogramowane pod auto ale musze mieć odczyt Twojego albo cały sterownik
kastro Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Odkopię trochę temat. Dziś rano miałem problem z odpaleniem . Wkładam kluczyk ,sprzęgło, wciskam kluczyk , silnik zakręcił jakby pół obrotu i stop, za każdą próba odpalenia ten sam efekt. Wciskam kluczyk i trzymam silnik kręci cały czas ale nie odpala. Do pracy na rowerze. Po pracy próba odpalenia znowu efekt ten sam .Wyciągam kluczyk ,wkładam jeszcze raz ,sprzęgło i odpala od strzała. Podłączyłem kompa takie błędy mi wywaliło.Log-WAUZZZ8K79A025232-313470km-194781mi.28.04.20.txt Log-WAUZZZ8K79A02523228.04.20.txt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się