blachy Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) Czujników będę wypatrywał pewnie w weekend, bo bez podnoszenia samochodu / kanału raczej ich nie wypatrzę a do tego czasu nie damy rady się tak zorganizować. Napiszę oczywiście jaki był tego rezultat. Odnośnie zdjęcia to patrzyłem też tam wyżej i poza poduszką niczego nie widać Edytowane 24 Września 2014 przez blachy
Fido Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Wystarczy przednie koła skręcić i będzie widać. Tylko nie pamiętam z której strony, auto mam jeszcze w garażu. Jeśli ich nie ma to znaczy że ksenon dokładany razem ze spryskami. I faktycznie przy obciążeniu będzie problem.
blachy Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 A jak dojść po vin'e czy samochód powinien mieć ksenon czy nie? Tutaj jest rozkodowane cały wyposażenie. Vin WAUZZZ8E53A298509https://www.dropbox.com/s/7fwazf4jq1lufv6/WAUZZZ8E53A298509.txt?dl=0 Nie ma nic o reflektorach. Spryski widać są fabryczne, poziomowanie też powinno być auto a nie ma teraz żadnego. Samochód z rynku Szwedzkiego - może tam takie dziwne motywy...Gdyby nie te durne światła miałbym już ogarnięty samochód, a strasznie nie lubię gdy coś nie trzyma się kupy i męczy mnie to strasznie.
Fido Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 8Q3 = Autom. dynamiczna regulacja zasięgu refl U ciebie tego nie widzę. Skręć koła max. w lewo.Zajrzyj od przodu od strony kierowcy. Tam ma być czujnik. Fota.
feniks Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Jest o lampach: sferyczne zwykłe, a o regulacji wysokości, że masz przycisk, czytaj brak samopoziomowania. Wysłane z mojego GT-I9070
feniks Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Dlaczego? Spryski często szły bez xenonu w tzw pakiecie zimowym. Wysłane z mojego GT-I9070
blachy Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 Jest o lampach: sferyczne zwykłe, a o regulacji wysokości, że masz przycisk, czytaj brak samopoziomowania. Wysłane z mojego GT-I9070 Możesz napisać w których pozycjach to wyczytałeś? No i nie mam regulacji takiej jak na tym zdjęciu http://img39.imageshack.us/img39/4572/c36020120622165942.jpg
feniks Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 85, 88- 8q1 oznacza, że masz regulację automatyczną zasięgu ref. Wysłane z mojego GT-I9070
blachy Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 Dzięki Panowie. W takim razie pozostaje mi wyrzucenie tych ksenonów i powrót do zwykłego oświetlenia. Gdzie się tylko podziała regulacja świateł z deski rozdzielczej to nie wiem...
Fido Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Hmmmm. Wywalając xenony i tak na zwykłych nie będziesz miał regulacji więc chyba bym je zostawił na twoim miejscu.
blachy Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 Nie no oczywiście doprowadziłbym to do stanu użyteczności właściwej. Muszę się jeszcze przyjrzeć tym reflektorom, czy to faktycznie oryginalny xenon, czy przypadkiem jakieś hidy ukryte w środku.
Fido Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 O to to. Najlepiej sprawdź i napisz.
blachy Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 Znalazła się wtyczka. Teraz kupić przełącznik i działam dalej aby było wszystko jak w oryginale. https://www.dropbox.com/s/xbnz3snl8axx096/IMG_20140924_172803.jpg?dl=0
Fido Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 No to działaj dalej. Jak coś to pisz tyle że w elektryce nie pomogę za bardzo.
blachy Opublikowano 29 Września 2014 Autor Opublikowano 29 Września 2014 (edytowane) Temat rozwiązany. Samochód nie powinien być w ogóle wyposażony w światła ksenonowe. Zmyliło mnie to 8Q1 które jest tłumaczone tak samo jak 8Q3 czyli automatyczne poziomowanie. W rzeczywistości w zwykłych lampach handlarze upchali hidy slim, tak że wszystko mieści się w lampie. Dodatkowo po zamontowaniu regulatora wysokości, lewa lampa nie opuszczała się. Była tak wyregulowana, że silniczkowi do "łapy" reflektora brakowało z 2-3 cm. Pokręciłem pokrętłem i udało się osadzić trzpień silniczka w łapie reflektora. Na oko wyregulowałem światło i już wszystko działa jak należy. Teraz wizyta w stacji kontroli pojazdów w celu wyregulowania świateł jak trzeba i potem wrzucam zwykłe H7. Dzięki za pomoc. Temat można zamknąć. Edytowane 29 Września 2014 przez blachy
Rekomendowane odpowiedzi