kam2 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 Witam może na początek opisze problem i jego okoliczności: Odpaliłem silnik (zimny stał dwa dni) na dosłownie może minutę, po zgaszeniu i wyjęciu kluczyka coś wyło jakby odkurzacz. Rozebrałem obudowę filtra lokalizując hałas i do jego obudowy od spodu silnika poprowadzona jest rurka około 28mm bije z niej powietrze i cały czas pracuje jakaś pompka. Wyłączyć ją mogę dopiero po zdjęciu klemy z aku. Ma ktoś jakieś pomysły co może być przyczyną i skąd nagle taki objaw ? Pozdrawiam
Łukasz13 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 Skleił sie przekaźnik od pompki sai? w skrzynce z ecu j299 bodajże.
kam2 Opublikowano 20 Września 2014 Autor Opublikowano 20 Września 2014 A możesz amatorowi poradzić gdzie i jak szukać (najlepiej jakieś fotki) czy może być to przyczyna że non stop pada jest wilgotno itp ?
Łukasz13 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=55194 Zobczysz czy przy okazji nie masz zalanej skrzynki z ecu w podszybiu może to byc tez przyczyna, jest tam tez taki duży bezpiecznik 30a jak go wyjmiesz pompa przestanie działać
krzysiekml Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 w orginale jest przekaznik 40A,30-stka moze wlasnie sklejac i tak jak kolega radzi zajrzyj pod obudowe bo moze zalane jest wszystko lektura jest dobra,poczytaj
kam2 Opublikowano 20 Września 2014 Autor Opublikowano 20 Września 2014 Ok Dzięki napewno poczytam aczkolwiek odpaliłem auto pochodziło pewnie z 4 minuty coś tam się zagrzało i po wyłączeniu wszystko wróciło do normy. Skoro wyjmując ten bezpiecznik pompa nie działa to może jest to jakiś sposób na wyłączenie tego ustrojstwa, chyba że potem check da o sobie znać.
kam2 Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 Może głupie pytanie ale jak w moim modelu bez FIS'a wygląda check czy standardowo żółta ikona silnika czy coś innego bo np. dziś przy odpaleniu migał wykrzyknik i były sygnały dźwiękowe. Czy Podpięcie pod VAG może zdiagnozować przyczynę ?
Banan Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Powinna być żółta kontrolka silnika , jaki wykrzynik migał , taki w kółku? - to niski poziom płynu hamulcowego lub jakiś problem z układem hamulcowym Propounje temat dotycząca SAI: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/267604-naprawa-sai-sap-secondary-air-injection-pompa-powietrza-wtornego-wtorego/
krzysiekml Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 słaby aku pewnie i podczas rozruchu napięcie spada na 9-9.5V i dlatego pipczy kontrolka
kam2 Opublikowano 8 Października 2014 Autor Opublikowano 8 Października 2014 I oczywiście inaczej nie było AKU zdechł, wymiana na nowy rozwiała wszelkie wątpliwości. Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się