kam2 2 Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Witam może na początek opisze problem i jego okoliczności: Odpaliłem silnik (zimny stał dwa dni) na dosłownie może minutę, po zgaszeniu i wyjęciu kluczyka coś wyło jakby odkurzacz. Rozebrałem obudowę filtra lokalizując hałas i do jego obudowy od spodu silnika poprowadzona jest rurka około 28mm bije z niej powietrze i cały czas pracuje jakaś pompka. Wyłączyć ją mogę dopiero po zdjęciu klemy z aku. Ma ktoś jakieś pomysły co może być przyczyną i skąd nagle taki objaw ? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 202 Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Skleił sie przekaźnik od pompki sai? w skrzynce z ecu j299 bodajże. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kam2 2 Posted September 20, 2014 Author Share Posted September 20, 2014 A możesz amatorowi poradzić gdzie i jak szukać (najlepiej jakieś fotki) czy może być to przyczyna że non stop pada jest wilgotno itp ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 202 Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=55194 Zobczysz czy przy okazji nie masz zalanej skrzynki z ecu w podszybiu może to byc tez przyczyna, jest tam tez taki duży bezpiecznik 30a jak go wyjmiesz pompa przestanie działać Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiekml 19 Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 w orginale jest przekaznik 40A,30-stka moze wlasnie sklejac i tak jak kolega radzi zajrzyj pod obudowe bo moze zalane jest wszystko lektura jest dobra,poczytaj Link to comment Share on other sites More sharing options...
kam2 2 Posted September 20, 2014 Author Share Posted September 20, 2014 Ok Dzięki napewno poczytam aczkolwiek odpaliłem auto pochodziło pewnie z 4 minuty coś tam się zagrzało i po wyłączeniu wszystko wróciło do normy. Skoro wyjmując ten bezpiecznik pompa nie działa to może jest to jakiś sposób na wyłączenie tego ustrojstwa, chyba że potem check da o sobie znać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiekml 19 Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 tak,check będzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
kam2 2 Posted September 21, 2014 Author Share Posted September 21, 2014 Może głupie pytanie ale jak w moim modelu bez FIS'a wygląda check czy standardowo żółta ikona silnika czy coś innego bo np. dziś przy odpaleniu migał wykrzyknik i były sygnały dźwiękowe. Czy Podpięcie pod VAG może zdiagnozować przyczynę ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Banan 109 Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Powinna być żółta kontrolka silnika , jaki wykrzynik migał , taki w kółku? - to niski poziom płynu hamulcowego lub jakiś problem z układem hamulcowym Propounje temat dotycząca SAI: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/267604-naprawa-sai-sap-secondary-air-injection-pompa-powietrza-wtornego-wtorego/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiekml 19 Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 słaby aku pewnie i podczas rozruchu napięcie spada na 9-9.5V i dlatego pipczy kontrolka Link to comment Share on other sites More sharing options...
kam2 2 Posted October 8, 2014 Author Share Posted October 8, 2014 I oczywiście inaczej nie było AKU zdechł, wymiana na nowy rozwiała wszelkie wątpliwości. Dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now