czerwony baron Opublikowano 15 Stycznia 2007 Opublikowano 15 Stycznia 2007 i tutaj mam pytanie (dla was pewnie śmieszne i dziecinne) czy u was w audikach w środku słychać syk turbiny? a jeśli tak to przy jakich obrotach. czy może ja ten syk myle z jakąś dziurka w dolocie :| ? mam prośbe czy któryś z panów może wrzucić fotke silnika i napisać w którym miejscu może być taka dziurka??????
bolek Opublikowano 15 Stycznia 2007 Opublikowano 15 Stycznia 2007 Witam,tak jak piszesz moze byc gdzies dziura w dolocie,poprzeglądaj dokladnie wszystkie rury i elementy gumowe łaczące rury.
spanky Opublikowano 15 Stycznia 2007 Opublikowano 15 Stycznia 2007 i tutaj mam pytanie (dla was pewnie śmieszne i dziecinne) czy u was w audikach w środku słychać syk turbiny? a jeśli tak to przy jakich obrotach. czy może ja ten syk myle z jakąś dziurka w dolocie :| ? mam prośbe czy któryś z panów może wrzucić fotke silnika i napisać w którym miejscu może być taka dziurka?????? a moze poprostu szukasz dziury w całym ..... :?: ... czy autko straciło na mocy,zaczeło dymic ... itp,itd .... czy to syczenie było zawsze i dopiero sie tym zainteresowałes czy sie pojawiło niedawno :?:
Gość Murzyn Opublikowano 15 Stycznia 2007 Opublikowano 15 Stycznia 2007 mi swego czasu zaczelo tez syczec (nie stracilo mocy, nie dymilo mocno) okazalo sie ze webasto (wydech) przytopil rure od IC, koszt wymiany w aso kolo 172,86pln
czerwony baron Opublikowano 15 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2007 nie dymi i mocy nie straciło , czyli to syk turbiny????
Gość Murzyn Opublikowano 15 Stycznia 2007 Opublikowano 15 Stycznia 2007 ehh rozmowa o dzwiekach...tubina nie syczy tylko gwizda
baskecior Opublikowano 15 Stycznia 2007 Opublikowano 15 Stycznia 2007 i tutaj mam pytanie (dla was pewnie śmieszne i dziecinne) czy u was w audikach w środku słychać syk turbiny? a jeśli tak to przy jakich obrotach. czy może ja ten syk myle z jakąś dziurka w dolocie :| ? mam prośbe czy któryś z panów może wrzucić fotke silnika i napisać w którym miejscu może być taka dziurka?????? Sprawdzałeś co pokazuje blok 011 ? Bez logów to rozmowa o niczym.
Norbi TDI Opublikowano 15 Stycznia 2007 Opublikowano 15 Stycznia 2007 Mnie rozerwalo rure przy ic, bylo syczenie ale malo slyszalne dopiero jak obudowa zostala zdemontowana to bylo wiadomo ze to rura. ale syczenie to jeszcze nic byla slaba i bardzo zamulona a jak dalem w pedal do podlogi to kopcila. O i bylbym zapomnial za pomoc w tej sprawie wisze browara :564: baskeciorowi :564: odrazu obstawil ze dolot nieszczelny.
baskecior Opublikowano 15 Stycznia 2007 Opublikowano 15 Stycznia 2007 Browarek przyda się na zlocie ... :diabelek:
czerwony baron Opublikowano 15 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2007 pewnie że zdjecie pomocne dziekuje
pablo8004 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Witam koledzy. Tez pojawil mi sie taki syk, a to po czyszczeniu turbo i kolektora. Rury przegladalem i sa oki. Mysliciae ze to moze na laczeniu kolektora z blokiem moze ssac powietrze?? Autko nie dymi i na mocy tez nie odczulem. Co o tym sadzicie??
alvaro Opublikowano 30 Stycznia 2007 Opublikowano 30 Stycznia 2007 powiem wam że u mnie w AWX strasznie syczy mam rozebrany tunel środkowy, schowek z prawej str i obudowępod kolumną kierownicy (bo zmieniałem navi) i ten syk u mnie przy wyższych obrotach zamienia się w jakby sprzężenie może to być coś ze zmienną geometriąłopatek ???
kjuko Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 Witajcie, dodam jako laik: kiedy wciskałem pedał gazu i obroty przekraczały 2000 - pojawiał się taki syk - coraz głośniejszy w miarę zwiększania obrotów. Syk był bardziej intensywny, gdy dawałem kopniaka niż gdy przyspieszałem bardzo powoli. Podjechałem do warsztatu i orzekli że to dziurka w jakiejś rurze przy trubinie, czekam na info na temat kosztu tej ryrki i jej wymiany (wymiana podobno "od ręki"). A już myślałem, że coś z turbiną, uff![br]Dopisany: 21 Lipiec 2008, 08:40 _________________________________________________Witajcie - podaję ciąg dalszy. Rzeczywiście przedziurawiła się chyba ze starości rurka gumowo-plastyczna prowadząca do turbiny. Rurka 240 zł + 30 zł wymiana w 10 minut. Teraz wszystko w porządku. Witajcie, dodam jako laik: kiedy wciskałem pedał gazu i obroty przekraczały 2000 - pojawiał się taki syk - coraz głośniejszy w miarę zwiększania obrotów. Syk był bardziej intensywny, gdy dawałem kopniaka niż gdy przyspieszałem bardzo powoli. Podjechałem do warsztatu i orzekli że to dziurka w jakiejś rurze przy trubinie, czekam na info na temat kosztu tej ryrki i jej wymiany (wymiana podobno "od ręki"). A już myślałem, że coś z turbiną, uff!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się