Jump to content
IGNORED

montaż haka holowniczego


danio8001
 Share

Recommended Posts

Witam mam pytanie chce zamontować hak holowniczy a nie bardzo wiem jak ściągnąć zderzak tylni może wie coś jak i od czego mam zacząć :eusathink:

Link to comment
Share on other sites

Proste jak konstrukcja cepa :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odkrecasz 4 śruby w bagażniku następnie po 1 śrubkę w nadkolu jesli masz gaz w zderzaku to tez go odkrecasz i teraz sprawdzasz czy cały zderzak jest juz luźny tzn powinien on dac sie wyciągnąć ok 2 cm tył przód . Jesli tak to teraz czeka cie najcięższe wyciągnąć go z zaczepów. Troche sily i sprytu

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

ec7688e246f83dffde99676b9f57a8c9.jpg47bc29e2d61de312887049f507b5eb1d.jpg

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Na czerwono gdzie sa 2 śruby w nadkolu

d7ad09cbe772bb0ecb03b6ef7a9efcbc.jpg

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zeby ściągnąć zderzak z zaczepów trzeba go wyszarpac jesli nie był zdejmowany to trzeba użyć sporo sily należy podnieść go do gory i wyciągnąć do siebie ja zeby sobie pomoc użyłem do tego szpachelki ze szmata włączyłem w szczelinę i ciagnąć za zderzak jakos poszlo 2ce521ad25d7f8111f7f559393c201e8.jpg

Czas montażu haka holowniczego około 4 godzin pamietasz ze trzeba delikatnie naciąć zderzak od dołu wiec bez katówki sie nie obejdzie. Ale gdzie co i jak zobaczysz jak juz bedziesz składał

Mam nadzieje ze cos Ci pomogłem

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edited by prezesik
Link to comment
Share on other sites

pewnie koledzy że pomogliśćie dzięki wielkie :good: no fakt za pominołem o wlewie do gazu dodatkowa robota ale wole sam się po śiłować mechanik chce 250 zł za mottaż + 35 na badaniach to troche drogo

Edited by danio8001
Link to comment
Share on other sites

Najwiecej zabawy masz pozniej z kablami ale jak masz dobra instrukcje to powinno isc szybko pamietaj zanim wszystko skręcisz poprzeciagaj kable od instalacji czesc idzie z lewej strony czesc z prawej :) o ile pamietam prawa strona to tylko 3 kable reszta idze z lewej sa miesca gdzie mozne je ladnie puścić

250 zł montaż a hak mozesz juz kupic nowy za 300 jakie zdzierstwo

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edited by prezesik
Link to comment
Share on other sites

Najwiecej zabawy masz pozniej z kablami ale jak masz dobra instrukcje to powinno isc szybko pamietaj zanim wszystko skręcisz poprzeciagaj kable od instalacji czesc idzie z lewej strony czesc z prawej :) o ile pamietam prawa strona to tylko 3 kable reszta idze z lewej sa miesca gdzie mozne je ladnie puścić

250 zł montaż a hak mozesz juz kupic nowy za 300 jakie zdzierstwo

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

za hak zapłaciłem 200zł+ 33 przesyłka z hakpol składany tabliczka instalacja kostka cały komplet dwie sruby odkręcasz i hak mam w bagażniku a ten sam hak w sklepie ta sama firma u mnie chciał 550zł to jest dopiero jest zdzierstwo

Link to comment
Share on other sites

Nie zapomnij ze po założeniu haka dochodzą ci w srodku b bagażniku 2 śruby czyli po montażu masz ich 6 a nie 4 . Na szczescie u mnie dziury dodatkowe były tylko ze pozaklejane

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nie zapomnij ze po założeniu haka dochodzą ci w srodku b bagażniku 2 śruby czyli po montażu masz ich 6 a nie 4 . Na szczescie u mnie dziury dodatkowe były tylko ze pozaklejane

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Wiem wiem że 6 śrub dostałem do kompletu pełen zestaw i też po zaklejane było więc omineło mnie wiercenie niemcy dobrze myślą o wszystkim :a4fan: ale hak już zamontowałem :banan: a co do zderzaka to ze sciągnieciem nie było problemu tylko z założeniem trochę mięsa poleciało :grin: jurto tylko podłączenie kabli i na stacje wbić w dowód i moge targać przyczepkę :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Kasa dodatkowa jest w momencie wbijania do dowodu, czy przy każdym przeglądzie ?

Link to comment
Share on other sites

jak poszło z elektryka??

Link to comment
Share on other sites

Witajcie, podlacze sie pod temat. Rowniez planuje samodzielny montaz haka. Mam audi a4 b5 kombi 99r. Mam rozumiec ze wystarczy zdjac zderzak, wsadzic ten stelarz w 2 dziury i przykrecic gdzies kolo kola zapasowego? Mam rozumiec, ze sa tam gotowe otwory na sruby? Nic nie trzeba wiercic? Potrzebuje hak na przyczepke 750. Planuje zakup na allegro. Jaka firme polecacie? Czy mozna kupic przejsciowki wpinane w kostke ze swiatlami aby nie wpinac sie w przewody? Ile kosztuje wbicie w dowod haka i ile placi sie za przeglady?

Link to comment
Share on other sites

nic nie wiercisz, dziury są pewnie zaklejone

jak będziesz sporadycznie używał to bierz używkę, można znaleśc nawet za 100

przelotek raczej nie ma, wystarczy kostka czy złączka, tniesz kable i spinasz z instalacją haka

przeglądy normalnie, tylko przy pierwszym musisz powiedzieć to dadzą Ci karteczkę do WK, tam wbiją hak, kosztów nie pamiętam

Link to comment
Share on other sites

Czy ktoś mógłby mi pomóc z instalacją wiązki? Założyłem hak i przeciągnąłem 4 przewody na lewo i 3 na prawo, ale nie wiem pod co je wpiąć...

Widzę tylko, że z prawej zielono czarny to kierunek, a z lewej biało czarny kierunek, ale nie wiem jak podłączyć pozostałe kable... ma ktoś może opis wtyczek lewej i prawej?

Link to comment
Share on other sites

widać każdą blaszkę w oprawce, więc w czym problem iśc jak po sznurku ?

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Właśnie instaluję hak (A4 B5 avant 97) i miałem problem z demontażem zderzaka z zaczepów. Zderzak wypiąłem poprzez delikatne podważenie go w dół łyżką w otulinie ze szmatki - jakby zwiększanie szczeliny pomiędzy linią tylnego błotnika i zderzaka. Zdjęcie zaczepu:

http://www.fotosik.pl/zdjecie/3ab6bcf087676ad2

Pozdrawiam

Tomek

Link to comment
Share on other sites

Czyli tak jak wszyscy którzy samymi rękoma nie dali rady :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hak z quattro będzie pasował do avanta?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...