MichalPoti 1 Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Ostatni zauważyłem, że poziom płynu od wspomagania jest poniżej minimum. Pytanie, czy można ten płyn poprsotu uzupełnić dowolnym płynem do tego celu? Czy tylko wymiana całości? Ten płyn w ogóle sie wymienia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Jaki kolor płynu.? Zielony to np.Febi M 6162 a żółty to Febi S 6161. Dolej taki sam. Zobacz czy gdzieś nie cieknie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jospethe 2 Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Uzupełnij profil bo nie wiadomo o jaki samochód chodzi. Jeśli nie ma wycieków to ja bym wymienił na świeży. Na pewno to nie zaszkodzi dla auta, a płyn nie jest drogi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichalPoti 1 Posted September 23, 2014 Author Share Posted September 23, 2014 Jaki kolor płynu.? Zielony to np.Febi M 6162 a żółty to Febi S 6161. Dolej taki sam. Zobacz czy gdzieś nie cieknie. Ciężko zobaczyć jaki kolor... Wycieków raczej nie widać. Poziom teraz jest delikatnie poniżej minimum. Myślę, że brakuje niewiele. Uzupełnij profil bo nie wiadomo o jaki samochód chodzi. Jeśli nie ma wycieków to ja bym wymienił na świeży. Na pewno to nie zaszkodzi dla auta, a płyn nie jest drogi. Profil uzupełniony. Hmmm a jak ten płyn się wymienia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jospethe 2 Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Jest trochę info na forum jak wymienić płyn. Np tutaj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/276814-wymiana-plynu-wspomagania-odzywajaca-sie-pompa/?hl=%2Bwymiana+%2Bp%B3ynu+%2Bwspomagania Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 W zbiorniczku jest ciężko rozpoznać jako to kolor. Nabierz do strzykawki i zobaczysz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichalPoti 1 Posted September 26, 2014 Author Share Posted September 26, 2014 Kolo okazuje się... czerwony. Oznacza to, że nie jest to oryginał? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jospethe 2 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Czerwony to jest chyba syntetyczny a zielony to mineralny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian81Z 2 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 kolor niema znaczenia czy mineralny czy syntetyczny miałem orginalny minerał zielony (tak podejrzewam ), padła mi maglownica ,poszła do regenracji ,zalałem ori zielony syntetyk kupiony w aso , i jak narazie 20 miesiecy zero ubytku syntetycznego Link to comment Share on other sites More sharing options...
POWER-KRIS 8 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 (edited) Tez mam zielony syntetyk, jest zamienny bo od mineralu podobno korodowal magiel. Np Febi w Zielonej butli to syntetyk, a w Białej minerał. Oba zielone. Audi obecnie stosuje syntetyk. Edited September 26, 2014 by POWER-KRIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1,482 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Mówimy o aucie z 2002r. Kolego pozbądź sie plynu z ukladu, zbiorniczek wyplukaj benzyna ekstrakcyjna. Do ukladu wlej oryginalny LHM z ASO Citroena. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now