Jump to content
IGNORED

Ubytek płynu do wspomagania


MichalPoti
 Share

Recommended Posts

Ostatni zauważyłem, że poziom płynu od wspomagania jest poniżej minimum. Pytanie, czy można ten płyn poprsotu uzupełnić dowolnym płynem do tego celu? Czy tylko wymiana całości? Ten płyn w ogóle sie wymienia?

Link to comment
Share on other sites

Jaki kolor płynu.? Zielony to np.Febi M 6162 a żółty to Febi S 6161. Dolej taki sam. Zobacz czy gdzieś nie cieknie.

Link to comment
Share on other sites

Uzupełnij profil bo nie wiadomo o jaki samochód chodzi. Jeśli nie ma wycieków to ja bym wymienił na świeży. Na pewno to nie zaszkodzi dla auta, a płyn nie jest drogi.

Link to comment
Share on other sites

Jaki kolor płynu.? Zielony to np.Febi M 6162 a żółty to Febi S 6161. Dolej taki sam. Zobacz czy gdzieś nie cieknie.

Ciężko zobaczyć jaki kolor... Wycieków raczej nie widać. Poziom teraz jest delikatnie poniżej minimum. Myślę, że brakuje niewiele.

Uzupełnij profil bo nie wiadomo o jaki samochód chodzi. Jeśli nie ma wycieków to ja bym wymienił na świeży. Na pewno to nie zaszkodzi dla auta, a płyn nie jest drogi.

Profil uzupełniony. Hmmm a jak ten płyn się wymienia?

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

W zbiorniczku jest ciężko rozpoznać jako to kolor. Nabierz do strzykawki i zobaczysz.

Link to comment
Share on other sites

Kolo okazuje się... czerwony. Oznacza to, że nie jest to oryginał?

Link to comment
Share on other sites

kolor niema znaczenia czy mineralny czy syntetyczny


miałem orginalny minerał zielony (tak podejrzewam ;) ), padła mi maglownica ,poszła do regenracji ,zalałem ori zielony syntetyk kupiony w aso , i jak narazie 20 miesiecy zero ubytku syntetycznego

Link to comment
Share on other sites

Tez mam zielony syntetyk, jest zamienny bo od mineralu podobno korodowal magiel.

Np Febi w Zielonej butli to syntetyk, a w Białej minerał.

Oba zielone. Audi obecnie stosuje syntetyk.

Edited by POWER-KRIS
Link to comment
Share on other sites

Mówimy o aucie z 2002r.

Kolego pozbądź sie plynu z ukladu, zbiorniczek wyplukaj benzyna ekstrakcyjna.

Do ukladu wlej oryginalny LHM z ASO Citroena.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...