damian19886 Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 (edytowane) http://vaglog.rtnet.pl/log_187173.html http://vaglog.rtnet.pl/log_187164.html http://vaglog.rtnet.pl/log_187165.html http://vaglog.rtnet.pl/log_187173.html http://vaglog.rtnet.pl/log_187167.html http://vaglog.rtnet.pl/log_187168.html http://vaglog.rtnet.pl/log_187169.html http://vaglog.rtnet.pl/log_187170.html Jak dobrze spostrzeglem to zbyt duze sa wartosci dla egr? czym to moze byc spowodowane? Log dynamiczny http://vaglog.rtnet.pl/log_187308.html Edytowane 24 Września 2014 przez damian19886
Homiczek Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 w 1szej części loga 04 kąt rozrządu rozjechany. a dalej ok. Po regulacji ????????? silnik zimny to może egr zamknięty. korekty cyl 1 i 2 >1 czyli już nie za pięknie, ale może jak zrobisz logi na zagrzanym silniku to sie poprawi
damian19886 Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 (edytowane) Bo zle wkleilem log 04 byl przed regulacja. Nie pamietam ale chyba przed regulacja kata synchronizacji wartosci grupy 13 mialem takie jak ponizej tylko nie pamietam czy na zimnym czy cieplym silniku.Log robiony 1.5 tyg temu wiec skad taka roznica na wtryskach? 12:45:12 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control-0.52 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H0.54 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H0.09 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H-0.16 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H Edytowane 24 Września 2014 przez damian19886
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się