kettler102 Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Witam Panowie, tak jak w temacie wczoraj zerwało mi się koło pasowe w moim 3.0tdi , czy ktoś z Was przerabiał już podobny temat ? Może jakieś wskazówki, jakie koło kupić , jakiej firmy ?
biggVv Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Witam Panowie, tak jak w temacie wczoraj zerwało mi się koło pasowe w moim 3.0tdi , czy ktoś z Was przerabiał już podobny temat ? Może jakieś wskazówki, jakie koło kupić , jakiej firmy ? Miesiąc temu maiłem ten sam problem - doczytałem że często się ukręcają w ()()()() (dot. nawet Q7) Wziąłem kolego włoskie koło, różnica 100-150 zł miedzy OE niemieckim i szczerze mówiąc prawdopodobnie przeżyje to auto a nawet jeśli nie to nie bedzie to już mój problem... Weź pasek CONTI-TECH'a tu akurat nie ma co żałować Pozdrawiam!
kettler102 Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 Dzieki za info. Kupiłem też w sumie koło pasowe firmy Corteco jakieś włoskie, ale ponoć dobre , w ASO powiedzieli mi za nowe 1150zł, a tutaj koszt 650zł także prawie połowa taniej. A różnica w cenie odgrywa teraz rolę , bo jak wstawiłem dzisiaj auto z tym kołem to od razu chłopakom zleciłem wymianę całego rozrządu , niech wyciągną silnik obejrzą dokładnie co tam i jak tam i niech wymieniają napinacze, łańcuchy. Bo już mam dosyć tego rzegotania przy odpalaniu auta, stresujące trochę , szczególnie jak często jeżdżę na długich dystansach. Zobaczymy jak w czwartek odbiorę auto na świeżym Millersie jak to będzie wszystko chodzić
biggVv Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Dzieki za info. Kupiłem też w sumie koło pasowe firmy Corteco jakieś włoskie, ale ponoć dobre , w ASO powiedzieli mi za nowe 1150zł, a tutaj koszt 650zł także prawie połowa taniej. A różnica w cenie odgrywa teraz rolę , bo jak wstawiłem dzisiaj auto z tym kołem to od razu chłopakom zleciłem wymianę całego rozrządu , niech wyciągną silnik obejrzą dokładnie co tam i jak tam i niech wymieniają napinacze, łańcuchy. Bo już mam dosyć tego rzegotania przy odpalaniu auta, stresujące trochę , szczególnie jak często jeżdżę na długich dystansach. Zobaczymy jak w czwartek odbiorę auto na świeżym Millersie jak to będzie wszystko chodzić akurat Corteco kolego to jest czołówka bardzo porządne przemysłówki mają także good deal a co do rzęgotania to zazdroszczę Ci tej decyzji bo koszt będzie niebagatelny - pamiętaj kup łańcuchy nowe (ok 200pln szt) ja Ci powiem że spróbuje wpierw bez bebeszenia wymienić dwa górne i zobacze czy coś to da (może faktycznie na wstępie sprężyny nie trzymają) powiedz ile tam chłopaki by Ci krzykneli za robote góry bez czesci i wyciagania schabufffff ??? pisz priv jak coś pzdr!!!
kettler102 Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 Spoko nie ma sprawy jak coś będę wiedział to odezwę się na priv jak tam z cenami, ogólnie , łańcuchy , napinacze itd zamawiane będzie wszystko z ASO z Częstochowy, bo nie wiem czy w ogóle są zamienniki ,a nawet jeśli są to za dużo zabiegu jak coś będzie nie tak ,żeby znowu silnik wyciągać. Ogólnie po wielu trudach udało mi się w końcu w mojej okolicy ogarnąć normalnego mechanika , pracował dość długo w ASO i otworzył swój warsztat, nie chcę chwalić , poczekam do czwartku jak ogarnie rozrząd i to koło pasowe Cenowo myślę ,że przystępnie , bo 1k - 1,2k za robociznę
sebastian_marat Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Nie trzeba wyciągać silnika do wymiany rozrządu, wystarczy skrzynie;)
kettler102 Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 Być może kolego w manualu , chociaż szczerze wątpię i też W Tiptronicu na pewno nie, z tego co chłopaki z forum coś się wypowiadali to dostęp do jakiś górnych napinaczy jest , ale tylko górnych.
sebastian_marat Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 tydzień temu to robiłem i to w tiptronicu;) jest dostęp do wszystkiego:)
kamilelektryk Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Sebastian ma rację, dostęp jest bardzo dobry. A czy to skrzynia manualna, czy inna, to wielkiego znaczenia nie ma, różnica tylko w wyciąganiu tej skrzyni. Jak widać na tym forum jest cała masa teoretyków, który sami boją się wziąć klucz do ręki i solidnie podłubać w samochodzie. W temacie http://a4-klub.pl/index.php?/topic/236081-grzechotka-30-tdi/page-3 Sebastian zamieścił zdjęcia ze swojej akcji i doskonale widać, że miejsca jest tam wystarczająco dużo, żeby swobodnie działać przy rozrządzie.
biggVv Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Cenowo myślę ,że przystępnie , bo 1k - 1,2k za robociznę cenowo to Ci powiem że mega dobrze, bo u mnie za same górne dwa wezmą koło 1k :/ myśle że śmiało możesz brać FEBI jako zamienniki bez problemu W temacie Grzechotka 3.0 TDi - strona 3 - 3.0TDI - Audi A4 Klub Polska Sebastian zamieścił zdjęcia ze swojej akcji i doskonale widać, że miejsca jest tam wystarczająco dużo, żeby swobodnie działać przy rozrządzie. Kamil zgadzam się z Tobą na 100% bo prześledziłem cały ten temat - nie bierzesz tylko jednego pod uwagę - jak fachur jest konkret to zrobi bez wyciągania a jak czyta instrukcje VW/AUDI to wybebeszy moto i co za tym idzie kasa bedzie wieksza.... sebastian_marat uzupełnij dane profilowe bo z chęcią dałbym Ci mój ASB na taką operacje ;P
sebastian_marat Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Cenowo myślę ,że przystępnie , bo 1k - 1,2k za robociznę cenowo to Ci powiem że mega dobrze, bo u mnie za same górne dwa wezmą koło 1k :/ myśle że śmiało możesz brać FEBI jako zamienniki bez problemu W temacie Grzechotka 3.0 TDi - strona 3 - 3.0TDI - Audi A4 Klub Polska Sebastian zamieścił zdjęcia ze swojej akcji i doskonale widać, że miejsca jest tam wystarczająco dużo, żeby swobodnie działać przy rozrządzie. Kamil zgadzam się z Tobą na 100% bo prześledziłem cały ten temat - nie bierzesz tylko jednego pod uwagę - jak fachur jest konkret to zrobi bez wyciągania a jak czyta instrukcje VW/AUDI to wybebeszy moto i co za tym idzie kasa bedzie wieksza.... sebastian_marat uzupełnij dane profilowe bo z chęcią dałbym Ci mój ASB na taką operacje ;P Nawet nie zauważyłem że mam puste dane:P ale to chyba po ostatniej modernizacji się usunęło;) instrukcja czyli ELSA mówi: do wymiany rozrządu trzeba wymontować silnik LUB skrzynię
biggVv Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 sebastian_marat eeeeeeeeee we mi zrób też nooooo weeeee
biggVv Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 NIe ma sprawy musze coś na miejscu ogranąć bo do ESK mam jak nad morze szit
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się