Dady_20 Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Witam, Kilka miesiecy temu dokonalem zakupu audi a4 b5 1.8T 150km z 1995 samochód posiada 4-ro letnią instalacje LPG. Auto jezdzło bez zadnych problemów było czuc dzałanie turbiny, przy okolo 3700 obr. dalo sie odczuc dodatkowe przyspieszenie. Po tygodniu postoju,mozna zaobserwowac ze podczas jazdy moc samochodu znacznie spadła, brak w.w efektu dodatkowego przyspieszenia przy 3700 obr. Po podłączeniu do komputera wykryto tylko 1 błąd sądy lambda. Usuniecie błedu oraz wymiana świec na nowe nie spowodowalo poprawy. Mechanik stwierdzil ze turbona dziala prawidlowo i nie ma wiekszych nieprawidlowosci w jej dzialaniu. Moje pytanie brzmi czy ktos mial podobne probemy ? Czy to wina silnika instalacji gazowej czy moze calkiem cos innego . pozdrawiam
Banita95 Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 sonda lambda ci padła i to jest jej wina ziomek miał w a4 1.6 bodajże ten sam problem nie miała "buta" wymienił sonde i auto ożyło poczytaj trochę o sondzie i będziesz wszystko wiedział
Dev Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Szukaj nieszczelnosci w układzie dolotowym.
gregor10 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 A ja proponuje zrobić diagnostyke, zanim zaczniesz wymieniać wszystkie elementy na oślep.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się