ciubas Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) Drzwi pasażera mi się coś nie otwierają od zewnątrz, to zszedłęm z komputerem i okazało się, że coś nie halo z klimatyzacją (śmierdzi z niej pleśną ale to było ozonowane, tylko nie pomogło), w każdym bądź razie mam taki błąd: Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: Redir Fail! Part No SW: 8T1 820 043 AB HW: 8T1 820 043 AB Component: KLIMA 3 ZONEN H06 0150 Revision: C0000000 Serial number: 01150420091385 Coding: 34000000 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 71E3CB1DA8B23B11 Fault Found:00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 139 Mileage: 201083 km Time Indication: 0 Date: 2014.09.14 Time: 19:24:17 Freeze Frame: Voltage: 14.30 V Temperature: 23.0°C Temperature: 17.0°C Count: 11239 Count: 12256 Bin. Bits: 01000000 Bin. Bits: 10000011 Time: 255.00 sMożecie mi pomóc i powiedzieć co z tym zrobić? Z tego co rozumiem śmierdzenie to osobna sprawa a znalazłe w google to: 00710 - "To błąd silnika regulacyjnego pokrywy przestrzeni na nogi i odmrażania przedniej szyby. Inaczej pisząc klapa, która steruje strumieniem powietrza w górę (na szybę), lub w dół (na nogi). Jak będzie owa klapa się zacinać (np. przez zabrudzenie), to też w ów czas taki błąd Ci wywali. Szukaj w środku od strony pasażera tejże klapy (w konsoli oczywiście). "Mogę się do tego dostać sam w jakiś prosty sposób, żeby to sprawdzić? Edytowane 9 Lipca 2015 przez wrclaguna
wrclaguna Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Od strony kierowcy mozna dojsc do niego jakby co to mam taki na zbyciu Wymontowanie i zamontowanie silnika nastawczego klapy rozmrażania -V107- W tym samochodzie aktualnie wszystkie silniki nastawcze mają taką samą konstrukcję. Podczas nastaw podstawowych silniki nastawcze zostają przyporządkowane i wyuczone zgodnie z rozmieszczeniem w połączeniu szeregowym przewodów elektrycznych. Jeśli ta kolejność nie jest zgodna z zaleceniami, silniki nastawcze zostaną nieprawidłowo wyuczone i sterowanie klap będzie przez to niewłaściwe.Wymontowanie– Ustawić siedzenie kierowcy jak najdalej do tyłu.– Wyłączyć zapłon.– Wymontować schowek pod tablicą przyrządów po stronie kierowcy– Wymontować nawiew w przestrzeni na nogi z lewej strony– Wymontować moduł pedału przyspieszenia– Oznaczyć wtyczkę -D- (w celu wykluczenia zamiany w przypadku jednoczesnego rozłączania kilku wtyczek).– Odłączyć wtyczkę -D-.– Wymontować śruby -C-. W celu wymontowania śrub -C- można zastosować także klucz oczkowy z mechanizmem zapadkowym -T40083-.– Poluzować wałek -A- (silnika nastawczego -B-) z dźwigni zwrotnej -E- i wymontować silnik nastawczy.ZamontowanieZamontowanie następuje w odwrotnej kolejności. Należy przy tym zwrócić uwagę na następujące punkty.– Sprawdzić położenie dźwigni zwrotnej -E- w prowadnicy na klimatyzatorze -F-, zwrócić przy tym uwagę na oba ograniczniki -G-.– Umieścić wałek -A- (silnika nastawczego -B-) w dźwigni zwrotnej -E-. WskazówkaSilnik nastawczy nie ma ogranicznika, dlatego wałek -A- można umieścić w każdym położeniu w dźwigni zwrotnej -E-.– Zamontować śruby -C-.– Podłączyć wtyczkę -D-.– Ułożyć wiązkę przewodów w taki sposób, aby nie stykała się ona z ruchomymi podzespołami (np. dźwignie).– Wszystkie pozostałe, wymontowane części zamontować z powrotem w odwrotnej kolejności.– Włączyć zapłon.– Wykonać nastawy podstawowe i sprawdzanie działania elementów wykonawczych układu klimatyzacji
ciubas Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 Grzesiek jesteś dla mnie bogiem A4, niestety ja przy wymianie tylnej żarówki bałem się, że wciskając zaczepy od reflektora coś połamię - podjadę z tym do mechanika po prost. Ile taki silniczek kosztuje?
wrclaguna Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Ja mam po 50 PLN pierwsze sprawdz co tam siedzi w nim
ciubas Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) Tak też zrobię, dziękuję Ci za pomoc - tylko powiedz, tak samo to sprawdzam jak bym chciał go wymienić, tak? Edytowane 6 Października 2014 przez ciubas
wrclaguna Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 wszystkie silniczki sa takie same , zamień miejscami .
ciubas Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2015 Ok, bardzo Ci dziękuję za pomoc! Napisałem do Ciebie na pw w sprawie silniczka. Silnieczek wymieniony, temat można zamknąć problem rozwiązany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się