Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Silnik gaśnie na małych obrotach , Dlaczego?


m123ek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , auto stało około miesiąca pod chmurą , odpalam po miesiącu i chwilę postękał i koniec akumulator padł. Naładowałem akumulator i wszystko fajnie tylko dalej świeci się kontrolka od aku. Przejechałem się autem i na obrotach ponad 1000rmp auto chodzi normalnie gdy wrzucę na luz i obroty spadną do 1000 i dodam gazu wskazuwka dyrgnie i auto gaśnie . Byłem na komputerze , mówili że alternator nie ładuje , coś z nim nie tak , zrobiłem alternator (regulator poszedł) . Po włożeniu alternatora kontrolka zgasła ale co mnie zdziwiło silnik dalej gaśnie , niemam pojecia co to może być . Prosze o pomoc .

przejechałem sie na gazie i auto jedzie normalnie , problemy są na benzynie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg dobrego mechanika = adaptacja przepustnicy. Dziś pojade to zobacze czy bedzie okej i dam znać .

do adaptacji nie doszło ponieważ mechanik nie miał kodu i wartosci zeby to zrobic , na VAG 0 błedów , wiecie gdzie można dostać tego typu kody ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do adaptacji przepustnicy nie potrzebujesz zadnych kodow,nie znam przyczyn,dlaczego twoj mechanik potrzebuje jakiegos kodu/kodow,sa dwa sposoby robienia adaptacji przepustnicy i jesli poszukasz na forum,z pewnoscia znajdziesz ,uwierz mi,jest na pewno :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(opcja bez vaga) -wsiadasz do samochodu,odpalasz,ruszasz i szukasz w okolicy DURZEJ i dlugiej gorki,przeciagnij fure zdrowo po obrotach az zlapie pelna temperature,wyjezdzasz na na sam szczyt,zawracasz,i 1,2,3,4,5 bieg.... puszczasz nage z gazu a w skrajnych sytuacjach lekko przychamawiasz po to zebys ze sw.Piotrem nie mosial sie witac i na sam dol.... ma byc ok,jak nie to powtorka z rozrywki :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm tu masz linka ,jak ja robilem to bez kodow,a pierwszy raz slysze ,zeby przy adaptacji przepustnicy pomagac sobie pedalem gazu,o to wlasnie chodzi,zeby go nie ruszac i komputer ma to zrobic sam,druga opcja ,to odepnij plus od aku potem minus ,poczekaj ok5 min i podlacz je z powrotem minus potem plus ,przekrec stacyjke,ale nie odpalaj uslyszysz cos ,jakby terkotanie i to jest wlasnie samoadaptacja przepustnicy,jak to sie zakonczy po okolo min wyjmij kluczyk i wloz ponownie ,odpal i nie ruszaj pedalu gazu,pozwol silnikowi pracowac do momentu ,az sie wyrownaja obroty- nie sluchaj glupot ,na temat adaptacji podczas jazdy

kolego hajfa1-jesli nie masz pojecia o tym ,jak to sie robi-po prostu nie zabieraj glosu,bo glupoty piszesz,poczytaj tu masz lektore http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=search2

jesli jest problem ze sterownikiem odepnij klemy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedz mi ,czy ty kiedykolwiek adaptowales przepustnice?[br]Dopisany: 21 Wrzesień 2008, 19:25_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/adaptacja_przepustnicy-t3904.0.html;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jesli juz piszesz by pomoc komus w problemie,to poprzyj to jakims linkiem,bo w ten sposob szkodzisz...a jednym z prosciejszych sposobow jest odpiecie klem lub kostki od przepustnicy,a juz na pewno nie robi sie tego na wlaczonym silniku

do autora watku- m123ek-podalem ci linki firmy ADAKO,linka do FAQ naszego forum-reszta rob jak uwazasz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jesli juz piszesz by pomoc komus w problemie,to poprzyj to jakims linkiem,bo w ten sposob szkodzisz...a jednym z prosciejszych sposobow jest odpiecie klem lub kostki od przepustnicy,a juz na pewno nie robi sie tego na wlaczonym silniku

do autora watku- m123ek-podalem ci linki firmy ADAKO,linka do FAQ naszego forum-reszta rob jak uwazasz...

i jesli juz piszesz by pomoc komus w problemie,to poprzyj to jakims linkiem,bo w ten sposob szkodzisz...a jednym z prosciejszych sposobow jest odpiecie klem lub kostki od przepustnicy,a juz na pewno nie robi sie tego na wlaczonym silniku

do autora watku- m123ek-podalem ci linki firmy ADAKO,linka do FAQ naszego forum-reszta rob jak uwazasz...

ok,tu masz racje bo linki ktore podales sa wporzadku,mam nawet skroty do nich na pulpicie wiec sorry fakt moglem je podac ale opcja ktora napisalem jest rownie sprawdzona setki razy i nie tylko przeze mnie i nikomu nie mailem zamiaru zaszkodzic takim sposobem adaptacji,za szybko przeczytales moja sugestie odnosnie przychamawiania bo oczywista rzecza jest ze pedal gazu ma zostac nie tkniety.odnosnie tej czesci zdania '' a jednym z prosciejszych sposobow jest odpiecie klem lub kostki od przepustnicy,a juz na pewno nie robi sie tego na wlaczonym silniku

'' to nic takiego nie sugerowalem wiec nie wiem czemu starasz sie usilnie byc uszczypliwy :confused4: ale tak czy siak chlopak zrobi jak bedzie uwazal za sluszne a w stosunku do ciebie domjenick to :notworthy: bo to ty jestes wkoncu wladca postow :good: i twoimi postami taz sie sugerowalem :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja pozycja nie ma tu nic do rzeczy,adaptacje robi sie na wylaczonym silniku,bo chodzi w tym wszystkim o ustabilizowanie wolnych obrotow,a nie obrotow na jakimkolwiek biegu ,wiec nie ma mowy o zadnej jezdzie

nie jestem uszczypliwy,moim celem jest uswiadomienie Tobie,ze jestes w bledzie :wink4: twierdzac,ze adaptacje przepustnicy robi sie na wlaczonym silniku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

druga opcja ,to odepnij plus od aku potem minus ,poczekaj ok5 min i podlacz je z powrotem minus potem plus ,przekrec stacyjke,ale nie odpalaj uslyszysz cos ,jakby terkotanie i to jest wlasnie samoadaptacja przepustnicy,jak to sie zakonczy po okolo min wyjmij kluczyk i wloz ponownie ,odpal i nie ruszaj pedalu gazu,pozwol silnikowi pracowac do momentu ,az sie wyrownaja obroty
-

zrobiłem tak jak mówiłes , problem nadal ten sam :confused4: mozebyc ze przepustnica jest brudna ? czy problem lezy gdzies indziej ? aha czy to prawda ze jak są jakies problemy z przepustnica to powinna swiecic sie kontrolka EPC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci jak zrobilem w 1,6 ahl- wyczysc przepustnice,jesli mozesz to ja odkrec i wyczysc na blysk,jakims pedzelkiem i benzyna,potem szmatka ,jak ja przykrecisz z powrotem ,to przede wszystkim adaptacja i reset kompa,a takze wyczyszczenie bledow z pamieci kompa,jesli masz vaga,to wiesz jak sie robi reset kompa i czysci z bledow,adaptacje robie zawsze poprzez odpiecie kostki przy przepustnicy, teraz kolejnosc podepnij vaga,wyczysc bledy w silniku ,reset kompa i adaptacja prz\epustnicy,potem ,jak juz sie zaadaptuje towlacz silnik i pozwol mu troche pochodzic ,nie ruszaj gazu-samo powinno sie ustabilizowac,po jakichs 5-10 minutach przejedz sie z wlaczonym kazdym sprzetem ,jaki masz radio klima,zapalniczka,swiatla dla wyrownania map wtrysku-jakies 15-20 minut trasa,miasto,szybsze zrywy,ale nie piluj za mocno

przez jakis czas moze jescze byc falowanie obrotow,ale bedzie coraz zadsze,az zaniknie -komp musi nazbierac nowych,poprawnych danych :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...