Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Wibracje przy przyspieszaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie i Panie.

W Audi nie jestem mocny, bardziej w Mercedesach i Lagunach więc potrzeba mi Waszej pomocy:

Zakupiłem dla żony Audi A4 B5 1996r, 1.8 Pb w automacie i mam z nim mały problem.

Przy przyspieszaniu czuć dosyć spore wibracje z przodu, tak na moje oko jest to bardziej z prawej strony.

Poduchy pod silnikiem i skrzynią sprawdzone i są OK. Zawieszenie też sprawdzone i luzów za nie ma. Jedyne co to gumki podarte więc i tak trzeba robić. Jedyne to końcówka prawa ma lekki luz.

Gdzie szukać przyczyny? Może to być sprawa półosi?

Pozdrawiam.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Eliminuj powoli usterki. Jeśli coś już znalazłeś co ma wadę to wymień a potem sprawdzisz co jeszcze.

Opublikowano

na poczatek sprawdz wywarzenie kol, jak to nie bedzie od kol to moze byc przegub wewnetrzny-kumpel mial taki przypadek

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za info.

Auto mam ze 4 godziny w swoich rękach hahah

Klepnąłem na portalu aukcyjnym półośkę wraz z przegubami, przyjdzie w piątek i zmienię, zobaczymy.

Ale czy niewyważone koła dawały by aż taki efekt? Nawet przy prędkości 40-60 km/h wibracje są konkretne. Nawet przy 100 jak się zdejmie nogę z gazu to jest spokój.

Edytowane przez ZGi
Opublikowano

Dla pewności sprawdź koła (ale to raczej nie to). To coś z zawieszeniem lub przegubami.

Opublikowano

podczas przyspieszania jak ci telepie to przegub wewnetrzny do wymiany Ja u siebie w A3 identyczny objaw mialem Podczas przyspieszania telepalo Odpuscilem gaz i wszystko ustawalo

Opublikowano

Jakiej firmy polecacie, przeguby wewnętrzne do audi a4 b5?

Opublikowano

kup kolego używkę;) przegub wewnętrzny jest baaaardzo drogi

Opublikowano

kup kolego używkę ;) przegub wewnętrzny jest baaaardzo drogi

Meyle - 129zl w hurtowni za caly secik...

Naprawde kosmos.... :facepalm:

Kupi uwalony z allegro a potem cale zawieszenie wymieni, bo przeciez przegub wymieniony a auto dalej telepie.

Wejdz kolego pod auto, zsun gumowa oslone, i ruszaj okreznym ruchem ta polosia i zobacz czy przegub ma luzy. Jak ma luzy to lecisz do sklepiku kupujesz nowa czesc zakladasz i masz spokoj, zona Ci da piwo wypic w spokoju. ;)

A nie bawienie sie w uzywane przeguby... Niedlugo bedziecie jeszcze radzic zeby klocki hamulcowe na szrotach kupowac bo szkoda 8 dych na ATE :facepalm:

Opublikowano

kup kolego używkę ;) przegub wewnętrzny jest baaaardzo drogi

Meyle - 129zl w hurtowni za caly secik...

Naprawde kosmos.... :facepalm:

Kupi uwalony z allegro a potem cale zawieszenie wymieni, bo przeciez przegub wymieniony a auto dalej telepie.

Wejdz kolego pod auto, zsun gumowa oslone, i ruszaj okreznym ruchem ta polosia i zobacz czy przegub ma luzy. Jak ma luzy to lecisz do sklepiku kupujesz nowa czesc zakladasz i masz spokoj, zona Ci da piwo wypic w spokoju. ;)

A nie bawienie sie w uzywane przeguby... Niedlugo bedziecie jeszcze radzic zeby klocki hamulcowe na szrotach kupowac bo szkoda 8 dych na ATE :facepalm:

130zł to nie pieniądz ale za to mam pewność, że auto sprawne. Dzięki panowie.

Opublikowano

Sory mój błąd, nie zwrocilem uwagi ze masz benzyniaka- sugerowalm sie tdi. fakt 130 zl nie jest duzo, diesel jest masakrycznie droźszy dlatego taka moja suhestia:)

Opublikowano

Tylko ze w ON nie masz przegubu tylko od razu całą półoś z zespołem przegubu.

Zamiennik GSP to 3 stówy

Loebro - 8 Władysławów....


:kwasny:

Opublikowano

DlTego mowie ze w dieslu jest duuuzo drozej kolego:)

Opublikowano

Witam Panowie i Panie.

W Audi nie jestem mocny, bardziej w Mercedesach i Lagunach więc potrzeba mi Waszej pomocy:

Zakupiłem dla żony Audi A4 B5 1996r, 1.8 Pb w automacie i mam z nim mały problem.

Przy przyspieszaniu czuć dosyć spore wibracje z przodu, tak na moje oko jest to bardziej z prawej strony.

Poduchy pod silnikiem i skrzynią sprawdzone i są OK. Zawieszenie też sprawdzone i luzów za nie ma. Jedyne co to gumki podarte więc i tak trzeba robić. Jedyne to końcówka prawa ma lekki luz.

Gdzie szukać przyczyny? Może to być sprawa półosi?

Pozdrawiam.

A przy jakich obrotach silnika i prędkościach występuje ten problem??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...