przemek11 Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 (edytowane) Witam, do czasu zakupu samochodu ( A4 b5 z 1995r 1.8T AEB ) nurtuje mnie sprawa elektrycznych szyb na przodzie, a mianowicie ich brak. W wyposażeniu mam: el. lusterka el.szyberdach el. regulacja świateł ABS centralny zamek wspomaganie 2x poduszka światła przeciwmgłowe wbudowane w lampy a elektrycznych szyb chociaż na przodzie NIE MAM i właśnie to wydaje mi się troche dziwne, że nie ma na przodzie biorąc pod uwage ogólne wyposażenie samochodu. I moje pytanie brzmi czy wychodziły wersje tak wyposażone lecz BEZ elektrycznych szyb na przodzie? czy po prostu poprzedni właściciel coś pokombinował i je zlikwidował bo np się zepsuły? czy można w jakiś sposób sprawdzić to jakie wyposażenie ma samochód? np po jakimś kodzie, po VIN czy innych rzeczach? Edytowane 9 Października 2014 przez przemek11
Mesiah Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 Masz wlepkę w bagażniku w okolicy koła zapasowego albo we wnęce na nie. Jak już znajdziesz to Cie zainteresuje : http://www.a4club.pl/index.php?topic=2537.0 Wątpię żeby ktoś wkładał korby więc musiały być wersje bez elektryki z przodu. No ale fakt faktem mam takie wyposażenie jak Twoje + klimatronik i mam elektrykę. Może w pierwszym roczniku produkcji wychodziły takie wynalazki.
przemek11 Opublikowano 9 Października 2014 Autor Opublikowano 9 Października 2014 No ja właśnie niestety klimatroniku nie mam jakoś nie zwróciłem uwagi żeby była tam jakaś wlepka, a jak jest we wnęce to troche kicha, bo mam tam LPG i raczej nie odczytam nic z niej. musze jutro zobaczyć. chcę sobie założyć el. szyby na przodzie, ale w sumie to nie wiem jak się za to zabrać, tzn, czy jak kupie cały mechanizm z silniczkami to on pasuje P&P czy trzeba coś rzeźbić, a 2 sprawa to co z podłączeniem tego
Mesiah Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 (edytowane) Myślę , że nic rzeźbić nie musisz. Zostaje tylko pociągnięcie wiązki. Ogólnie trzeba kupić cały mechanizm + wiązkę i chyba boczki. Jakoś do tej pory latałem z korbami i miałem to w d*p..e. Ciesz się , ze masz T Ja będę dopiero wkładał a to więcej roboty niż z elektryką z przodu. Ogólnie myślę , że temat do garnięcia w jeden dzień przy piwku na spokojnie. Tzn mowa o szybach Edytowane 9 Października 2014 przez Mesiah
przemek11 Opublikowano 9 Października 2014 Autor Opublikowano 9 Października 2014 no własnie zobaczymy czy muszę coś rzeźbić, wiekszy problem z podłączeniem wiązki bo na elektronice takiej skomplikowanej to za bardzo sie nie znam. no ja całe lato teraz przelatałem z tymi korbami i jakoś to było, ale wolałbym mieć. na tyle mi nie potrzebne ale przód przydaje się No cieszę się że mam T bo takiego konkretnie szukałem choć te 150KM troche już za mało Być może do ogarniecia w jeden dzień ale jak ktoś wie co robić i co robi Opłaca Ci się wkładać Turbo do swojego? nie lepiej zrobić swapa na T?
Mesiah Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 (edytowane) No o swapie pisałem. Szukam teraz coś z pierwszych AEB na lince w dobrej kasie. Motor i tak do kapitalki przed włożeniem także jego stan mało mnie interesuje. Aby był kompletny. Co do samej elektryki szyb to według mnie nie ma tam nic skomplikowanego. Popytaj kogoś kto to już robił np z tyłu to Ci podpowie jak trzeba. W dziale sprzedam znajdziesz też ludzi którzy rozbierają całe auta na fanty to i komplecik Ci skompletują. Edytowane 9 Października 2014 przez Mesiah
przemek11 Opublikowano 9 Października 2014 Autor Opublikowano 9 Października 2014 części to już pół biedy, bo może ktoś sie znajdzie co ma za rozsądne pieniądze zeby opłacało sie wkładac to, gorzej własnie z założeniem, no ale może przez zime będe się z tym bawił no ja mam własnie u siebie AEB na lince a czemu konkretnie AEB i konkretnie na lince? poza tym chyba nie było AEB nie na lince, ale nie jestem pewien. ale tez pewnie jak już tak planujesz to na 150KM sie nie skonczy
Mesiah Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 (edytowane) No właśnie nie wiem. AEB były bodaj tylko na lince. A na lince dlatego , ze łatwiej to swapować. Do tego sterownik na 5 małych kostkach i możliwe , że nawet kokpitu z wiązką nie będę musiał rwać. Ogólnie chce zrobić kapitalkę w silniku i bez dużego nakładu kasy wycisnąć z niego te 200-220km. Tak , żeby te 235/40 r18 jakoś się toczyły Sporo roboty ale nie chce mi się zmieniać całego auta bo trafiłem ładne i nie bite. Poza tym uwielbiam się bawić Edytowane 9 Października 2014 przez Mesiah
przemek11 Opublikowano 9 Października 2014 Autor Opublikowano 9 Października 2014 to 200-220KM to osiagniesz bez większych chyba wydatków. orientowałem się tutaj na forum bo u siebie tez planuje to zrobić jak ogarne troche silnik no ale zobacyzmy co z tego wyjdzie. ja po kupnie miałem r15 obecnie mam 225/45/r17 i różnicy nie czuje w przyspieszeniu raczej jakiejś gorszej a nawet żałuje że nie mam Q bo i tak mieli kołami przy ruszaniu i tak
Mesiah Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 To naucz się ruszać. Jeździłem ok 250km ośka 1.8t i dało się jeździć. Wiadomo Q przydaje się zimą i ze startu spod świateł ale tego nie praktykuje. Interesuje mnie przyśpieszenie na 3,4 i 5 biegu. Zobaczymy jeszcze co to będzie. Może zostanie ADR a do zabawy kupie sobie coś innego. Może S3 z BAM Potem to dłubnąć na 300km i można świrować.
przemek11 Opublikowano 9 Października 2014 Autor Opublikowano 9 Października 2014 ja wiem że da sie ruszać, nie mówie że nie, ale jak chcesz cos szybciej uszyc jak to powiedziałeś spod swiateł no to wiadome ze mieli:)
jacek70 Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Zdarzało się w pierwszych modelach jakie wychodziły że były bez ele.szyb. Co prawda trochę dziwne jest to że u Ciebie niema ale zawsze możesz dołożyć.
przemek11 Opublikowano 11 Października 2014 Autor Opublikowano 11 Października 2014 czemu dziwne że u mnie nie ma? no tak planuje załozyc sobie, ale za bardzo nie wiem czy to jest łatwo i czy wszystko pasuje P&P i co i jak Taka wlepka jest u mnie http://www.directupload.net/file/d/3772/muthz729_jpg.htm
Mesiah Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) To jest odpowiednia wlepka. Wkleiłem Ci link w drugim poście. Odszukaj odpowiedni kod i sprawdź. Edytowane 11 Października 2014 przez Mesiah
przemek11 Opublikowano 11 Października 2014 Autor Opublikowano 11 Października 2014 6PB, 6UA, 3 od lewej w 3 linijce wyposażenia nie moge odczytać T8D ale nie jestem pewien. BAA lub 8AA, 8GM, BRA, 3FE Tych kodów nie ma na liście Znalazłem na innej stronce http://www.audiklub.org/wyposazenie.html może komuś się przyda 6PB = Leatherette hand brake lever handle6UA = Lusterko zew. plaskie,el.regul. lewo kzl8GM = Alternator8RA = Bez głoŚników3FE = Dach odsuwany/odchylany z napędem elektrycznymT8B = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 1,8 l litera kodowa8AA = Bez radia W sumie za wiele się nie dowiedziałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się